Apua tietämättömälle

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täytin juuri 18, paino 71kg ja pituus 182cm. Mietin tässä että onko nämä normaali mittasuhteet jos nyt alotan treenauksen? Vai pitäisikö aloittaa tällä ns. diettaamisella?

älä ajattele sitä dieettiä vielä moneen vuoteen. Vaikka omistaisitkin pienen paskamahan, niin se laihaläski kontrasti kyllä häipyy kun saat lihaa kroppaan.

Täytin juuri 18, paino 71kg ja pituus 182cm. Mietin tässä että onko nämä normaali mittasuhteet jos nyt alotan treenauksen? Vai pitäisikö aloittaa tällä ns. diettaamisella?

Älä mitään diettaamista vaan alota. Ite oon 180 cm pitkä ja painan 75 kg ja oon omasta mielestä vielä aika hintelä kaveri. Joten hankit enemmän lihaa vaan.

tarviiko jokaisen uuden tehä ketju ja kysyä että tarviiko dietata??
Vähän kun käyttää maalaisjärkeä niin hyvä tulee. Alkaa ärsyttämään jo :D
Ite oon 183/102 ja ei edes ole niin paha maha, dietillä mennään tuonne 90kg asti, mutta helvetti jos noilla mitoilla diettiä niin pahasti on metsässä.

niin, tosiaan omaa järkeä ei kai olis turha käyttää.. :D jos esimerkiksi saat sormenpäät yhteen kierrettyä käsivarren ympäri niin et ainakaan tarvitse diettiä :D Ja muutenkin jos aloittaa vasta treenausken niin harvoin sitä alotetaan dietillä.. Sanotaan nyrkkisääntö jos ihan peruspunttia vedät ja et halua kisoihin vaan haluat vain kasvaa, niin treenaa kovaa ja syö paljon. Sitten kun sitä pikku kenraalia ei enään näe morjestaa, niin sitten voit miettiä sitä diettiä

:D jos esimerkiksi saat sormenpäät yhteen kierrettyä käsivarren ympäri niin et ainakaan tarvitse diettiä :Dä

Joillain (tai useimmilla) se lähes kaikki rasva menee mahaan, joten toi ranne juttu on höpöä höpöä ;) Näin eilen tyypin jolla oli ihan hintelät tikkukädet, mutta mahan ymärys oli varmaan lähempänä 150cm :eek: Eikä ollut edes kaksois leukaa...

Mutta joo, kannattaa (tai no riippuu vähän mistä tykkää) vetää kunnon bulkki/massakausi alkuun, hankkia lihaa ja vetää itsensä hieman löysään kuntoon. Siitä sitten dieetille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom