Apua tämmöselle nuorelle kollille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -viiva-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moikkamoi. Voisiko joku laatia täällä mulle hyvän ja helppokäyttöisen treeniohjelman? Olen 16v n. 170/55kg. Penkistä nousee max. 40kg. Haluaisin saada käsiin lisää voimia pääsääntöisesti.:puntti:

Toivon asiallista keskustelua aiheesta!!!

Katsoppas vaikka tuota Arnoldin kultaista kuusikkoa, josta on vähän alempana aika pitkä ketju. Se tuntuu toimivan monella.

Vuorottele Kyykky 3x5/Penkki 3x5/Mave 1x5 ja Kyykky 3x5/Pystyp. seisten tangolla 3x5/Leuanveto 3xfailure(tai soutu 3x5) ni eiköhän voima tartu!

Arnoldin kuusikko on Todella hyvä.. Itse olen sitä käyttänyt noin 3kk ja painoa tullut noin 5 kiloa lisää.. (rinnat ja olkapäät turvonneet :D) Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan, et varmasti tule pettymään!

Starting Strengthille ääni täältä. Itselläni ainakin tullut kehitystä paljon paljon nopeammin kuin Golden Sixillä, ja olen aloittelija.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kuinka kauan porukat on vetäny kuusikkoo ohjelmaa vaihtamatta? Voiko käyttää ihan vakituisesti arskaa (jos ajatellaan jatkuvaa kehitystä), kun painoja ja sarja pituuksia tulee aina hieman muuteltua vai kannattaisko välillä vaihtaa ohjelmaa tai tehdä liikkeisiin pieniä muutoksia, kuten penkin vaihto vinopenkkiin yms..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom