Apua Saliohjelman kanssa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TJ90
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tarvitsisin jonkinäköistä neuvoa mitä kannattaisi siellä salilla tehdä että ei homma ihan nenän kaivamiseksi menisi, olen nyt n.1,5kk käynyt salilla enkä ole oikein minkäänlaista ohjelmaa noudattanut, eli tehnyt vähän mitä sattuu. mahdollisuus on käydä 2x viikossa salilla tiistaina ja torstaina. keskiviikkoisin ja perjantaisin jonkin tasoista hikiliikuntaa harrastettua. pituutta on 190cm ja painoa 96kg. ja tarkoituksena olisi tuota lihasta saada näkyviin jne.

jotain tällaista olen kaavaillut (eli katellut foorumeilta):
Tiistaina:
Kyykky
Reisikoukistus
Reisiojennus
Pohkeet
Hauiskääntö tangolla
Hauiskääntö käsipainoilla
Ranskalinen punnerrus maaten
Ojentajat taljassa

Torstaina:
Penkkipunnerrus
Vinopenkki käsipainoilla
Ylätalja
Alatalja
Yhdenkäden kulmasoutu
Pystysoutu tangolla
Vipunostot sivulle
Vatsat

tai molempina päivinä sama:
Kyykky
Penkkipunnerrus
Kulmasoutu
Pystysoutu tangolla
Ranskalinen punnerrus maaten
Hauiskääntö tangolla
Pohkeet
Vatsat

ja kaikki tapahtuisi 3x15 ja 3x10 sarjoilla.. onko tässä nyt mitään järkee? luultavammin ei. :dance: mutta antakaa jotain neuvoa mitä kannattaa avuttoman apinan tehdä. kiitoksia jo etukäteen.
:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:

Itse ottaisin tuon 1-jakoisen, eli tuon jälkimmäisen ja pudottaisin toistot vaikka 5/10 tai 6/12, makuasia melkein.

Tee tätä, toimii. Jos mitenkään onnistuu niin salille ma, ke ja pe. Toimii kyllä varmaan 2*vkossakin.

Arnoldin kultainen kuusikko

1. Takakyykky. 4*10

2. Penkkipunnerrus (leveä) 3*10

3. Leuanveto leveällä otteella 3*max

4. Niskan takaa punnerrus 4*10

5. Hauiskääntö tangolla 3*10

6. Maha 4*vähintään 20

6. Maha 4*vähintään 20

Ömm.. Eikös se ole että 4*20 TAI niin monta kuin saat eli esim. jos saatkin vain 16.. näin minä olen tajunnut eli max. 20 / niin monta kuin saat.

Back
Ylös Bottom