Apua ruokavalioon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pahve
  • Aloitettu Aloitettu
Terve olen noin 5kk treenannut 15v kaveri (67kg 173cm) joka treenaa 4 jakoisella ohjelmalla.
tarvisin apua ruokavalioon esim mitä pitäisi lisätä,vähentää sun muuta kun tarkoituksena on lihasmassan kasvatus.

Aamupala klo7 250g maitorahka,ruisleipä,2rkl rypsiöljyä ja 2dl maitoa.

Lounas klo 11 kouluruoka,ruisleipä ja 6dl maitoa.

Välipala klo 3 sama kuin aamiainen.

Illallinen 300g jauhelihaa,100g tummaa spagettia ja 5dl maitoa

Iltapala 250g maitorahkaa,2rkl rypsiöljyä.

+ treenipäivinä palkkari

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pointtihan on siinä että syöt enemmän kaloreita kuin kulutat. Eli joku +500 kcal yli sun kulutuksen ku syöt ja syöt järkevästi ni hyvä tulee. Noi sun syömiset näyttää ihan hyvältä jos vaan kaloreita tulee tarpeeks:thumbs: jos kaloreita ei tuu tarpeeks ni sitte ota vaikka ennen nukkumaan menoa purkki tonnikalaa ja 1rkl rypsäriä.

iltapalana näyttää olevan jo 250g maitorahkaa ja rypsäriä. miks lisää vielä tonnikalaa?
ja kokeiles 2 tai 3 jakoista ohjelmaa, useimmiten todettu paremmiks lihaksen kasvatuksessa. ruokailu näyttää olevan ok, lisäisin itse tonne aamuun ruisleivän tilalle puuroa sellanen 50g (hiutaleita ) nyt ainakin. ja ottaisin ton öljyn pois, ellet itse välttämättä halua pitää sitä.
välipalaan lisää hiilareita, esim. rahkan sekaan puurohiutaleita tai lisää leipää.

Juu hiilareita vois lisätä tosiaan, esim puurosta, hedelmistä, leivästä jne.
Protskua näyttäis tulevan aika reippaasti, hyvä hyvä:) Ja huolehdihan vitamiinien saannista kanssa. Joku nappula aamuin illoin, etenki c-vitskua huiviin.

KSENA sanoi:
iltapalana näyttää olevan jo 250g maitorahkaa ja rypsäriä. miks lisää vielä tonnikalaa?
Niinku tossa mun viestissä lukee niin tunaa lisäks vaan sillon jos ei kaloreita tuu tarpeeksi.

köysi sanoi:
Niinku tossa mun viestissä lukee niin tunaa lisäks vaan sillon jos ei kaloreita tuu tarpeeksi.

no ite suosittelesin ottamaan ne kalorit päivällä, kuin illalla, esim. hiilareita lisää ---> ehkä enemmän tavaraa lihaksissa ( glykogeeni ). aamusta iltaan paljon kaloreita, ja vikalla aterialla vähän vähemmän, ja jotain maitoproteiinia + rasvaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom