apua rintalihasten kasvuun :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itekki oon tässä viimesen vuoden aikana tehny pelkkää penkkiä + joskus vinopenkkiä käsipainoilla ja ihan hyvin kasvanu. Ei siihen mitään turhia hilavitkuttimia tarvita. Kunnon ruuat vielä naamaan nii johan näillä pärjää.

jaa videooo siitä että miks ne kasvaaa , omia videoita tuskin tänne enää laitan kun niistä ei mitää hyvää koskaa seuraa. voi ettiä Rollos2 nimellä youtubesta jos niitä haluat kattella -.-.

Mä olen varsin huono neuvomaan rintalihasten-kasvatuksessa, sillä itsekin avasin tämän threadin ainoastaan hyvien neuvojen toivossa. Mutta ruokapuoli taitaa olla tosiaan se ykkösjuttu, jota sun kannattaa parantaa. Pakkis on täynnä ruokailua koskevia threadeja, joten eikun tutkimaan! Uskon, että pelkkä ruokailun parantaminen auttaa, mutta jos olet samanlainen kuin minä, niin rintalihasten kasvatus voi olla todella vaivalloista. Ilmeisesti olet kuitenkin melko aloittelija, joten ei kannata vielä pelätä sitä vaihtoehtoa :D Millanen treeniohjelma sulla nyt on?

Ottopotto: Väitinkö, että penkki ja vinopenkki ei olisi parhaat rinnan kasvatus liikkeet ? IMO en.

Pointtina oli, että en (taaskaan) ymmärrä miksi ihmeessä työnnät niitä omia tuloksiasi joka threadiin.

Penkki :rock: itsellä nousi vuodessa penkki 45-90kg ja ssöin oikeesti ihan mitä sattu. Nyt on noussu 90-130kg toisessa vuodessa jsyömine on parantunu
Ihan hyvin jos tollane 200kg noussu tulos kahdes vuodes ;)

ps. Mikset oo laittanu youtubeen Kuningasliikkeestä videoita?

Mutta en edelleenkään käsitä miksi jauhetaan jostain ruokavaliosta tissien kehityksessä :lol2: eikös se ruokavalio koske ihan kaikkia lihas ryhmiä, eikä sitä tissien takia tarvitse mitään omaa keksiä. laitoin nuo omat tulokset sen takia että kyllä ne tissit kasvaa ilman mitään mass blastejaki...

Ja onhan tuosta kuningasliikkeestä mulla youtubessa video jos toinenkin ;D.

samaa mieltä olen bustedin kanssa, noin puolissa sinun(ottopotto) viesteissäsi kerrot omia tuloksiasi :P

Enkä todellakaan vähättele niitä, kovat on raudat! :wtf:

E: nyt hukuin kyllä offtopickin suohon

Mutta en edelleenkään käsitä miksi jauhetaan jostain ruokavaliosta tissien kehityksessä :lol2: eikös se ruokavalio koske ihan kaikkia lihas ryhmiä, eikä sitä tissien takia tarvitse mitään omaa keksiä. laitoin nuo omat tulokset sen takia että kyllä ne tissit kasvaa ilman mitään mass blastejaki...

Ja onhan tuosta kuningasliikkeestä mulla youtubessa video jos toinenkin ;D.

Eipä ne penkkipainot kerro vielä tissejen koosta niin hirveästi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alkuperäinen postaaja kyselikin millä saa kokoa tisseihin. Voimatreenissä plussakalorit ei ole niin tärkeitä, mutta jos kokoa haetaan niin itsekin kyllä lähtisin syömispuolesta liikkeelle.

Meikäläinen on saanut parhaiten kokoa utareisiin, kun oon jättäny turhat vemputukset pois ja tehny kolmea raskainta liikettä 4-7 päivän kierrolla.
Nykyinen ohjelma on tämänmoinen:
Penkkipunnerrus tangolla 1x10 1x8 1x5
Vinopenkkipunnerrus tangolla 1x10 1x8 1x5
Dippi lisäpainoilla 1x10 1x8 1x5
Joka sarjassa siis lisään painoa 2,5-5kg tai miten sitten parhaalta tuntuukaan. Tällainen pyramidiharjottelu on tuonu kyllä hyviä tuloksia muissakin lihasryhmissä, joten voin lämpimästi suositella! :thumbs:

meikäläinen huomas ainakii et rinnat lähti kasvuun kun unohin ton normi penkin hetkeks ja tein vaa vinopenkkiä käsipainoilla, tasapenkkiä käsipainoilla ja vipunostoja, sekä keskityin siihen että tuntuma säilyy rinnassa eikä siellä etuolkäpäissä. jos haluaa tehä normi pankkiä ni minust olis hyvä kokeilla jättää ala asennosta pikkusen vajaaks. joku 5cm. sillä saa pidettyä liikkeen rintalihaksilla.

meikäläinen huomas ainakii et rinnat lähti kasvuun kun unohin ton normi penkin hetkeks ja tein vaa vinopenkkiä käsipainoilla, tasapenkkiä käsipainoilla ja vipunostoja, sekä keskityin siihen että tuntuma säilyy rinnassa eikä siellä etuolkäpäissä.
samaten mulla. tankopenkki ei ikinä oikeen toiminu ja valtavirrasta poiketen, vaikken hippianarkistikettutyttö olekaan, alko vituttaan aina penkkipäivä :(

Kyllä ne rintalihakset penkillä ja vinopenkillä kasvaa kunhan tekee liikkeet rintalihaksilla eikä
etuolkapäillä niinkuin valitettavan suuri osa aloittelijoista tekee.
Kiinnitä huomio asentoon ettei olat nouse ja lavat pysyy "alla". Tämä ei onnistu jos esim.
telineet on liian ylhäällä jolloin olat nousee jo irrotuksessa.
Tämä on kyllä hyvä ja aiheellinen ohje. Kokemusta on nimittäin... Itse tein tossa pari vuotta sitten vuoden verran reenit juuri niinkuin tossa ylempänä kehotettiin olla tekemättä.. En siis ole mikään geeni-ihme itse eli aika paljon saa hinkata tulosten eteen. Vuoden tuloksena oli olkapäitten ja olkareenipainojen suuri kasvu, mutta rintaan ei oikeastaan tarttunut mitään...

Oma esimerkkini sai kyllä minut tuntemaan itseni melkoiseksi höhläksi... Ja kyllähän se rintakin lähti kasvamaan oikealla reenillä myöhemmin...

Mielenkiintoisena havaintona omalla kohdallani huomasin kuitenkin tämän kovasti varoitellun ja pelätyn ylikunnon ja liikareenin vaikutuksen... Käytännössähä itse reenasin olkapäät tuplakuormituksella verrattuna ns. suositukseen eli olkareenissä luonnollisesti ja sen lisäksi suurimmassa osassa rintareenejä. Tulokset kuitenkin kasvoivat ja mitään kummempia kipuja tms ongelmia ei kuitenkaan ollut. Enkä siis tarkoita että se olisi kannattavaa, mutta ainakin aloittelijan tuurilla siitä selvisi ongelmitta

Piten syötte noi prodenne? Sekotatteko ruokaan vai laitatteko jonkun sekaan ja juotte vai miten?
jauheena juon veden kanssa. rahkana sekotan silppuris marjan ja mehun kanssa. lihana pistän poskeen.

Mulla on ainakin toiminut tissinkasvattajana 1-jakoinen ohjelma. Maanantaina teen tissille 2x6, keskiviikkona vinopenkkiä smithissä 3x10 ja perjantaina penkkiä 3x10. Aina oon pyrkinyt lisäämään yhen pykälän painoja ja hyvin on 2kk mennyt! Välillä tosin tulee pieniä takapakkeja mutta näyttää ainakin nuo tissit kasvavan:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom