Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ootko vähä tyhmä? ? KYLLÄ NE TISSIT SILLÄ PENKILLÄ JA VINOPENKILLÄ PARHAITEN KASVAA! tarvii joka asiasta sunki aukoo päätäs.
Ihan hyvin jos tollane 200kg noussu tulos kahdes vuodes ;)Penkki itsellä nousi vuodessa penkki 45-90kg ja ssöin oikeesti ihan mitä sattu. Nyt on noussu 90-130kg toisessa vuodessa jsyömine on parantunu
Mutta en edelleenkään käsitä miksi jauhetaan jostain ruokavaliosta tissien kehityksessä :lol2: eikös se ruokavalio koske ihan kaikkia lihas ryhmiä, eikä sitä tissien takia tarvitse mitään omaa keksiä. laitoin nuo omat tulokset sen takia että kyllä ne tissit kasvaa ilman mitään mass blastejaki...
Ja onhan tuosta kuningasliikkeestä mulla youtubessa video jos toinenkin ;D.
Kaveris nostaa jonku 50kg mavessa ;)Ja onhan tuosta kuningasliikkeestä mulla youtubessa video jos toinenkin ;D.
samaten mulla. tankopenkki ei ikinä oikeen toiminu ja valtavirrasta poiketen, vaikken hippianarkistikettutyttö olekaan, alko vituttaan aina penkkipäivä :(meikäläinen huomas ainakii et rinnat lähti kasvuun kun unohin ton normi penkin hetkeks ja tein vaa vinopenkkiä käsipainoilla, tasapenkkiä käsipainoilla ja vipunostoja, sekä keskityin siihen että tuntuma säilyy rinnassa eikä siellä etuolkäpäissä.
Tämä on kyllä hyvä ja aiheellinen ohje. Kokemusta on nimittäin... Itse tein tossa pari vuotta sitten vuoden verran reenit juuri niinkuin tossa ylempänä kehotettiin olla tekemättä.. En siis ole mikään geeni-ihme itse eli aika paljon saa hinkata tulosten eteen. Vuoden tuloksena oli olkapäitten ja olkareenipainojen suuri kasvu, mutta rintaan ei oikeastaan tarttunut mitään...Kyllä ne rintalihakset penkillä ja vinopenkillä kasvaa kunhan tekee liikkeet rintalihaksilla eikä
etuolkapäillä niinkuin valitettavan suuri osa aloittelijoista tekee.
Kiinnitä huomio asentoon ettei olat nouse ja lavat pysyy "alla". Tämä ei onnistu jos esim.
telineet on liian ylhäällä jolloin olat nousee jo irrotuksessa.
jauheena juon veden kanssa. rahkana sekotan silppuris marjan ja mehun kanssa. lihana pistän poskeen.Piten syötte noi prodenne? Sekotatteko ruokaan vai laitatteko jonkun sekaan ja juotte vai miten?