Apua proteiinijuoman kanssa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalluh
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu elikkä ostin ensimmäiset heraproteiini pussini (UFS WHEY) ja ois kiva tietää sen käytöstä. Otetaanko aamuin illoin? Reenin jälkeen? kuinka paljon, tuossa kylläkin lukee ett 30g, mutta en tiedä yht onko se minulle oikea annos (painan 60 kg).

Se on ruokaa, älä hätäile.

Voit ottaa sitä aterioiden lisäksi, jos tuntuu ettet saa muuten tarpeeksi proteiinia.
Treenin jälkeen tuota kannattaa ottaa malton kanssa palautusjuomana.

Desin olen itse aina ottanut. Et kuole jos otat enemmänkin, se on vain ruokaa.

Se on ruokaa, älä hätäile.

Voit ottaa sitä aterioiden lisäksi, jos tuntuu ettet saa muuten tarpeeksi proteiinia.
Treenin jälkeen tuota kannattaa ottaa malton kanssa palautusjuomana.

Desin olen itse aina ottanut. Et kuole jos otat enemmänkin, se on vain ruokaa.
Ostin tuota Wheytä, siksi että saisin nopeutettuu lihaskasvuu. Mutta onko tuo Malton myös hyvä olla? Että riittääkö tämä whey minulle hyvin?

Ostin tuota Wheytä, siksi että saisin nopeutettuu lihaskasvuu. Mutta onko tuo Malton myös hyvä olla? Että riittääkö tämä whey minulle hyvin?

Maltoa (hiilihydraattia) voit ostaa palautusjuomaan, eli siihen minkä juot treenin jälkeen.
Voit myös sekoittaa maltoa ja heraa muutenkin, ja tehdä "massa-juomaa", jos on halua/tarvetta kerätä massaa :)

Onko sitä hiilariikin pakko pistää kun sen pitäs olla 1:1 protun kanssa...

Ajatellen lihasten kasvua, kasvaako se pelkällä Wheylläkin, kaikki proteiini kasvattaa mutta nopeammin

Onko sitä hiilariikin pakko pistää kun sen pitäs olla 1:1 protun kanssa...

Nyt meni kyllä ihan ohi tuo kysymys mitä kysyit...

Mutta siis.. voit pistää maltoa ja heraa suhteessa 1:1 siihen palautusjuomaan. Malto=hiilari :)

juu tota tarkoitinkin, mutta edelleen haen vastausta siihen, voiko pelkällä Wheylläki pärjää

Voi tietenki. Ja pärjäähän moni ilman sitäkin.
Mutta kyllä se nopeuttaa palautumista ja massankeräystä kun hommaat sitä maltoakin. Ja on niin halpaa kyllä että ei varmaan jää hinnastakaan kiinni.. :)

Pärjää tietenkin ja ilmankin. Palautusjuoman idea on vaan tarjota niille rääkityille lihaparoille vähän lisää rakennusmateriaalia, ja nopeiden hiilihydraattien on tarkoitus jysäyttää insuliinipiikki jonka aikana ne proteiinit imeytyy nopeasti ja lopettaa treenin aiheuttaman Kata... sen joka jääköön nimeämättä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
keskitys jalluh :D tämä Malto mistä kaikki puhuu, laitat samanverran wheyn sekaan jonka juot reenin jälkeen! et käytä sitä muuten. Wheyta voit sitten vaikka sekotella puuroihin sun muihin ruokiin. Osta sitä Maltoa ton Wheyn kanssa, hiilarit ja proteiinit imeytyy paremmin reenin jälkeen nesteenä. voit sitten tunnin salin jälkeen syödä tota puuroa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom