Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikset syö keltuaisia? :face:
(Tiedän kyllä että moni jättää ne syömättä, mutta ei niitä ainakaan lihomispelon takia kannata roskiin nakata...)
Jos kananmunat syö keltuaisineen on niissä miltei yhtä paljon rasvaa kuin proteiinia. Jos jätät keltuaiset pois niissä ei ole miltei ollenkaan rasvaa, eli kyllä sillä on aika paljon väliä.
Esim. 30g proteiinia keltuaisineen vs. pelkät valkuaiset niin keltuaiset poistamalla säästää 220kcal.
Yli 1g/painokilo on turhaa syödä rasvaa. Alle ton määränkin riittää tuomaan rasvan hyvät vaikutukset (hormonitasot ym.). Ei sitä kovin montaa kymmentä grammaa päivässä tarvita, vaikka joku VHH-hippi niin väittäiskin.Joo. Mä syökin runsasrasvaisesti. Tekee hyvää hormonitasoille -> lihaskasvulle.
Yli 1g/painokilo on turhaa syödä rasvaa. Alle ton määränkin riittää tuomaan rasvan hyvät vaikutukset (hormonitasot ym.). Ei sitä kovin montaa kymmentä grammaa päivässä tarvita, vaikka joku VHH-hippi niin väittäiskin.
Just laitoin sulle tangolla tehtävän ohjelman tohon ;) Katopa huolella.Kiitti vastauksista!
Eli ryhtiliike on tehty ruokavalioon, karsin kaikki turhat hiilarit ja lisään proteiinia, kasviksia yms. Lueskelin illalla tuota ketjua mihin jengi laittaa omia päivän syömisiä ylös, ja aika hyvää osviittaa sain. Kiitos siitä!
Sali-ohjelmasta, mulla kuuluu siihen myös jonkin verran liikkeitä taljalla, muuten laitteilla. Lisäksi on itellä tanko ja painot joilla teen pari kertaa viikossa sellasen lyhyen jalkatreenin kotona, maastavetoa, kyykkäilyä.. oisko missään jotain ohjelmaa, joka tehdään pelkällä tangolla? ei siis ole penkkiä kotona. Ainoastaan semmonen pumppitanko. :D
Tuon salilla tehtävän ohjelman jälkeen lihaksiin kyllä "sattuu" ja vielä seuraavanakin päivänä vielä (käytän kyllä palautusjuomaa). Eikö voi silti olettaa että ohjelma on hyvä? Lisään viikottain lisää painoja laitteisiin. Tosin alotuspainot oli melko pienet..
Niin ja ne herkkupäivät on ollu nimenomaan tuohon "pää ei kestä" -fiilikseen.. :D Osittain tapakin. Mutta sekin varmaan nollaa viikolla kertyneet miinuskalorit.. Mulla on paljon opeteltavaa ruokavalion suhteen, mutta motivaatiota on niin uskon pystyväni muuttamaan tapoja. Ostan jonkun proteiinilisän töihin "välipalaksi", niin osaisko joku suositella jotain marketista saatavaa? Mulla on treenin jälkeen käytössä hera-80..
Merkitsen syömiset tuonne kalorilaskuri.fihin nin mikä ois paras prot./hiilari/rasva -suhde laihduttajalle?
Kiitos kovasti avusta!
Yli 1g/painokilo on turhaa syödä rasvaa. Alle ton määränkin riittää tuomaan rasvan hyvät vaikutukset (hormonitasot ym.). Ei sitä kovin montaa kymmentä grammaa päivässä tarvita, vaikka joku VHH-hippi niin väittäiskin.
Kevyelle naiselle tuo on aika vähän. Mistä toi 1g/painokilo edes on?