Apua painonpudotukseen? Hiilarimäärät?

Nyt pitäisi saada pudotettua painoa aika nopeallakin aikataululla. Ajattelin laittaa pääpainon proteiiniin ja hiilarit laitan minimiin. Mutta mitkä ovat sopivat hiilarimäärät? Osaisiko joku antaa minulle jotain hyviä vinkkejä tai ruokapäiväkirja-ehdotuksia? Kiitos :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miinuskalorit, vähät hiilarit (80-100 g/päivä) ja vähän hikijumppaa, niin nesteet poistuu ja saat muutaman kilon nopeasti pois. Tuo on vain tuollainen hätäapu.

Jos pysyvämmin haluat rasvaa pois, niin se tapahtuu vain pitkällä, kuukausien aikajänteellä, miinuskaloreilla ja järkevällä ruokavaliolla - eli ihan perinteisellä dietillä. Ei ole valitettavasti oikotietä onneen vaan nälkää on nähtävä ainakin vähän.

Kannattaa tutustua seuraaviin ketjuihin:

Laihdutuksesta
Ravinnosta

sekä punttimimmien osastoon:

Kiinteytymisestä

Ok, kiitos. täytyy tutustua. mä kaipaan juuri sellasta pikapyrähdystä jolla mä saan sitten suuremman motivaation siihen lopulliseen elämäntapamuutokseen.

Miinuskalorit, vähät hiilarit (80-100 g/päivä) ja vähän hikijumppaa, niin nesteet poistuu ja saat muutaman kilon nopeasti pois. Tuo on vain tuollainen hätäapu.

Jos pysyvämmin haluat rasvaa pois, niin se tapahtuu vain pitkällä, kuukausien aikajänteellä, miinuskaloreilla ja järkevällä ruokavaliolla - eli ihan perinteisellä dietillä. Ei ole valitettavasti oikotietä onneen vaan nälkää on nähtävä ainakin vähän.

Kannattaa tutustua seuraaviin ketjuihin:

Laihdutuksesta
Ravinnosta

sekä punttimimmien osastoon:

Kiinteytymisestä
IMO tuollainen 80-100 grammaa hiilaria päivässä, ei ole järin fiksu määrä, mieluummin syö vähän reilummin, esim 120-130 grammaa, tai sitten vetää kunnolla ketoosiin. Tuollainen rajalla keikkuminen järjetöntä.

IMO tuollainen 80-100 grammaa hiilaria päivässä, ei ole järin fiksu määrä, mieluummin syö vähän reilummin, esim 120-130 grammaa, tai sitten vetää kunnolla ketoosiin. Tuollainen rajalla keikkuminen järjetöntä.

Joo. Aletaan tosiaan hifistelemään tässä aloittelijan threadissä tuollaisesta...

Itse olen aina dietillä rajalla ja tässä on ihan hyvä olla. Ketodiettiä ei saisi edes ehdottaa normidiettaajalle.

En nyt tiedä hifistelystä, mutta tuollaisella saa helposti huonon olon itselleen, varsinkin jos treenaa edes jonkin verran. Itse en tuollaista määrää hiilareita söisi, joko enemmän tai vähemmän. Tämä tietysti vain yksi näkökanta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom