!!! Apua, Olen Hukassa !!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ollihd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Moi, ja tervehdys kaikille.

Haluan laihtua noin 15kg, enkä tiedä miten aloittaa. Olen 190cm pitkä ja painan noin 100kg. En tiedä miten säännöstellä ruokavaliotani, tai miten treenata. Olen siis suomeksi täysin hukassa.

Myös kiireisen työni takia minulla on aikaa treenille vain iltaisin. Eli pystyisin treenaamaan noin 1h-max 1.5h päivässä(illassa).

Eli suomeksi sanottuna: Voisiko joku kiltti ihminen mahdollisesti suunnitella minulle jonkilaisen treeni/ruokavalio -ohjelman?. Mahdollisuus kuntopyörään, sekä lenkillä käyntiin on, mielummin tosin kävisin lenkillä. Kotoota löytyy myös käsipainot. Kuinka nopeasti pystyisin pudottamaan 10-15kg oikealla ruokavaliolla sekä liikunnalla, ja tosiaan miten minun kannattaisi liikkua? Hölkkää? Puuroa? Auttakaa :)

Kiitos jo etukäteen.

kestävyys reeniä ( hölkkää, vatsoja, kuntopyörää...), terveellistä ruokaa ( joku muu osaa varmasti kertoa paremmin tästä... :D), hyvää musaa taustalle ja homma maistuu :)

Kyseinen herra taitaa olla jo kunnossa kun ketjustakin on jo 2 vuotta :D

hyvä et mainitsit john tost ajasta :D oisin muuten varmaa ruvennu tähän jotain kirjottelee ihan turhaa :D

hyvä et mainitsit john tost ajasta :D oisin muuten varmaa ruvennu tähän jotain kirjottelee ihan turhaa :D

ettei näin olis kuitenki päässyt käymään?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom