Apua ohjelman kanssa!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:worship:

Nykyään teen salilla tälläiset treenit, mutta yleisesti ottaen teen eri liikkeitä aivan fiilispohjalta. Haluaisin nyt kuitenkin asiaan muutoksen eli hommaisin ihan kunnollisen ohjelman, jossa keskityttäisiin -yllätys, yllätys-, hieman muuta kroppaa enemmän, käsivarsi -alueeseen. Joudun kuitenkin joustamaan hieman eri liikkeissä sillä salilta, jolla käyn ei kaikkia laitteita löydy. Voisiko pakkotoiston väki auttaa? Ja haen sitten sitä ah, niin ihanaa, lihasmassaa. Pituutta löytyy 180cm ja painoa 58kg.

1. päivä, MA

3x10 Hauiskääntö tangolla
3x10 Hauiskääntö käsipainoilla (10 toistoa kummallekin kädelle)
3x10 Scott-hauiskääntö
3x10 Niskaan veto taljalla
(3x10 Ranskalainen punnerrus) <- Saattaa jäädä pois treenistä
+Vatsat

2. päivä, KE

3x10 Niskaan veto taljalla
3x10 Pec-Deck
3x10 Reisiojennus
3x10 Jalkaprässiliike
3x10 Selänojennus penkissä
(3x10 Kulmasoutu käsipainoilla) <- Saattaa jäädä pois treenistä
+Vatsat
+Niin monta leukaa kun saan treenin lopussa puserrettua

3. päivä, PE

-||- Sama kuin maanantaina.

Vaihtelen toistomääriä aina parin viikon välein kahdeksasta kahteentoista.

PS. Luulisin, että tuo nykyinen ohjelma on aivan perseillään :D Ja älkääkä sitten pastettako sitä Timban threadia! Olen jo kokeillut sieltä muutamaa ohjelmaa enkä voi mennä sanomaan, että se olisi ollut kauheasti mieleeni.

Menthos sanoi:
Haluaisin nyt kuitenkin asiaan muutoksen eli hommaisin ihan kunnollisen ohjelman, jossa keskityttäisiin -yllätys, yllätys-, hieman muuta kroppaa enemmän, käsivarsi -alueeseen. Joudun kuitenkin joustamaan hieman eri liikkeissä sillä salilta, jolla käyn ei kaikkia laitteita löydy. Voisiko pakkotoiston väki auttaa? Ja haen sitten sitä ah, niin ihanaa, lihasmassaa. Pituutta löytyy 180cm ja painoa 58kg.
Joo, no järkevähän ohjelma sitä olisi syytä valita. Kun noita mittoja kattelee, niin sun ei tarvi keskittyä mitenkään erityisesti noihin käsiin seuraavaan 5 vuoteen. Otat nyt vaan ihan kiltisti vaikka sieltä Timban ketjusta kunnon ohjelman, vaikka se ei kivalta tuntuisikaan. Kylläpäs oot sitten parin vuoden päästä huomattavasti tyytyväisempi kun keho on kasvanut tasaisesti.

Niin, en siis hae mitään tuollaista käsillä vääntöä niin kuin tuo oma ohjelmani. Ihan semmoinen koko kroppa -ohjelma, jossa kuitenkin olisi siihen käsien huoltoon hieman panostettu.

Tiivistelmä: Tehokas ohjelma koko kropalle tyyliin jaolla 1. päivä: Rinta, Kädet, 2. päivä: Selkä, Olkapäät, (Kädet,) 3. päivä: Jalat. <- Vain ehdotus. Tai sitten selkä samana päivänä jalkojen kanssa.

Pakitappa aloittelijan osion etusivulle, niin sieltä löytyy valo joka sinut autuaaksi punttaamisesta tekee. Tai vaihtoehtoisesti käytä hakua, kyllä löytyy.

Menthos sanoi:
Niin, en siis hae mitään tuollaista käsillä vääntöä niin kuin tuo oma ohjelmani. Ihan semmoinen koko kroppa -ohjelma, jossa kuitenkin olisi siihen käsien huoltoon hieman panostettu.
Jokaisessa kunnollisessa perusohjelmassa otetaan myös ne kädet huomioon. Ei niitä kannata mihinkään erityiskohteluun asettaa. Kyllä ne siitä kasvaa kuten muutkin lihakset. Varmasti vielä paremminkin kun panostat tasapuoliseen ohjelmaan.

1. Nykyinen ohjelma on iha paska
2. Jos ei saa timpan linkkii löyrä ni mite voi auttaa?

toolate sanoi:
Jokaisessa kunnollisessa perusohjelmassa otetaan myös ne kädet huomioon. Ei niitä kannata mihinkään erityiskohteluun asettaa. Kyllä ne siitä kasvaa kuten muutkin lihakset. Varmasti vielä paremminkin kun panostat tasapuoliseen ohjelmaan.

Jeps, kumma kun jokasen on pakko treenata käsiä yhtä paljon kun oikeasti isoja lihasryhmiä kuten jalkoja tai selkää. :jahas:
Ihan oikeesti ne kädet saa aika pirusti kuritusta jo mm. penkissä, kulmasoudussa ja leuoissa.

Voisin kysästä tässä threadissa tämmöstä pikkuasiaa..
Treenaan tuolla timban 2-jakosella ja oon tehny hauikset aina ekaksi treenissä, koska arvelen että saavutan parempia tuloksia haukkareille, koska jaksan paremmin aluksi..mutta nyt oon ruvennu miettimään että pitäiskö ne sittenki siirtää sinne treenin loppupuolelle..?
Ehkä siksi näin, koska tuntuu ettei sarjapainot hauiksille oikein oo noussu..varsinkaa scottipenkissä.
Siinä on kumminki ylä- ja alatalja samassa treenissä.
Onko kokemuksia?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jufo sanoi:
Voisin kysästä tässä threadissa tämmöstä pikkuasiaa..
Treenaan tuolla timban 2-jakosella ja oon tehny hauikset aina ekaksi treenissä, koska arvelen että saavutan parempia tuloksia haukkareille, koska jaksan paremmin aluksi..mutta nyt oon ruvennu miettimään että pitäiskö ne sittenki siirtää sinne treenin loppupuolelle..?
Ehkä siksi näin, koska tuntuu ettei sarjapainot hauiksille oikein oo noussu..varsinkaa scottipenkissä.
Siinä on kumminki ylä- ja alatalja samassa treenissä.
Onko kokemuksia?

Kokeile pitää sisältä muuten samana, mutta pistä reidet ja kädet yhteen treeniin ja sitten toiseen rinta, selkä, olkapäät ja pohkeet. Itse olen nyt tehnyt tällä ja pystyy myös panostamaan käsiin kovempaa kun ne ei paljon reisitreenistä osumaa ota. (itsellä käsiin panostus ei ollut tuon vaihdon syynä, vana kokeilunhalu)

Mutta eipä mulla tuo selkätreeni paljon hauiksen treenaamista vetävät vs. työntävät jaossa haitannut. Selän jälkeen tehtiin kuitenkin takareidet ja pohkeet ja sitten vasta hauis, joten palautumisaikaa tohon jää hyvin. Itse sain hauistreeniin hyvin kehitystä sarjapainohin kun rupesin hinkkaamaan hauista scotissa käsipainoilla yksiä käsi kerrallaan.

Tuo jako näyttää mielenkiintoselta..voisin kokeilla kunhan nykyiseen kyllästyn, eli en vielä koska nykyinen on ihan toimiva kokonaisuutena. Tuossa jaossahan tulee aina epäsuoraa rasitusta, esim. rinnat ja olkapäät..haittaako?

Pitänee ens kerralla kokeilla tehdä tuo haius vasta treenin loppupuolella; jaksaa paremmin selän treenata ja hauis samalla lämpenee varsinaista haukka treeniä varten..
Scottia en oo käsipainoilla kokeillu. Sitäki pitää kokeilla.

Noista käsipainoista sen verran, että minusta 2,5 kilon hyppäys seuraavaan painoon on vähän liian suuri..tangolla voi lisätä 1,25kg / käsi..eli siirtyminen suurempiin painoihin on helpompaa.

Back
Ylös Bottom