Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
mitä syötte niiku välipalaks tai iltapalaks?
jaa no sitä mä vedänki. onk muit?
ja mitä se meinaa ku usei lukee et syö6 kertaa päiväs ni lasketaak se yheks kerraks et syö vaik 3 leipää ja lasin maitoo????
huomattavasti parempi viikkomääränä. Itse kun tein 2jakoisella rinnalle tuli muistaakseni 6-8sarjaa.onko esim 8-10 parempi? ja tarpeeks rautaa että tuntuu?
Kyllä vaihtelulla saa ihmeitä aikaan.... ei nyt välttämättä koko ohjelmaa, mutta raskaita perusliikkeitä sopivasti vaihtelemalla elimistösi ei pääse tottumaan...
Ja mun mielestä kannattaa myös hieman syklittää noita toistomääriä: esim. toisella kertaa teet niitä kaseja ja seuraavalla kerralla 10-12 toistoo... Muista että jos jäät jossain treenin osa-alueella junnaamaan paikalleen niin lihakset ei kasva.
Sarjoissa täytyy AINA pyrkiä nousujohteisuuteen. Eli lisäät painoo tai koitat tehdä viime kerran painoilla muutaman toiston enemmän. Jos ei lihaksille anna vaatimuksia, niin ei ne mihinkään kasva
.....Täältä tähän.............
Pitkällisen etsinnän jälkeen olen saanut jonkinlaisen käsityksen ohjelmista yleensäki, eli olen aloittelija. Tälläisen ohjelman :
1. päivä
Alatalja 3x 10, 2x 15
Ylätalja 3x20, 2x15
Vinopenkki 3x20, 2x10
Viparit sivuille 3x10, 2x8
Ranskalainen punnerrus levypainolla 3x10, 2x8
2. päivä
Prässi 3x 15, 2x10
Jalkojen koukistus 3x15
Jalkojen ojennus 3x15
Pohkeet seisten 3x15, 2x15
Vatsat 3x20