Apua ohjelmaan tekoon.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja waz10
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
jaa no sitä mä vedänki. onk muit?
ja mitä se meinaa ku usei lukee et syö6 kertaa päiväs ni lasketaak se yheks kerraks et syö vaik 3 leipää ja lasin maitoo????

jaa no sitä mä vedänki. onk muit?
ja mitä se meinaa ku usei lukee et syö6 kertaa päiväs ni lasketaak se yheks kerraks et syö vaik 3 leipää ja lasin maitoo????

jep se on yksi kerta. syö monipuolisesti kaikkea:hiilihydraatteja, proteiineja ja rasvoja. jokainen on tärkeää kehitykselle.

ja onk tol ohjelmal joku aika niiku kui kaua tehdää samaa vai vaihdetaak sitä jossai vaihees??
ja pitääks nois sarjois ku tekee ni nostaa ain painoo vai tehdä samalla se esim 3x8

Kyllä vaihtelulla saa ihmeitä aikaan.... ei nyt välttämättä koko ohjelmaa, mutta raskaita perusliikkeitä sopivasti vaihtelemalla elimistösi ei pääse tottumaan...

Ja mun mielestä kannattaa myös hieman syklittää noita toistomääriä: esim. toisella kertaa teet niitä kaseja ja seuraavalla kerralla 10-12 toistoo... Muista että jos jäät jossain treenin osa-alueella junnaamaan paikalleen niin lihakset ei kasva.

Sarjoissa täytyy AINA pyrkiä nousujohteisuuteen. Eli lisäät painoo tai koitat tehdä viime kerran painoilla muutaman toiston enemmän. Jos ei lihaksille anna vaatimuksia, niin ei ne mihinkään kasva :)

.....Täältä tähän.............

Kyllä vaihtelulla saa ihmeitä aikaan.... ei nyt välttämättä koko ohjelmaa, mutta raskaita perusliikkeitä sopivasti vaihtelemalla elimistösi ei pääse tottumaan...

Ja mun mielestä kannattaa myös hieman syklittää noita toistomääriä: esim. toisella kertaa teet niitä kaseja ja seuraavalla kerralla 10-12 toistoo... Muista että jos jäät jossain treenin osa-alueella junnaamaan paikalleen niin lihakset ei kasva.

Sarjoissa täytyy AINA pyrkiä nousujohteisuuteen. Eli lisäät painoo tai koitat tehdä viime kerran painoilla muutaman toiston enemmän. Jos ei lihaksille anna vaatimuksia, niin ei ne mihinkään kasva :)

.....Täältä tähän.............

Ei nyt ehkä ihan AINA nousujohteisuuteen... jatkuvan rautojen nostamisen tai toistojen lisäyksen seurauksena on helposti hermoston ylirasitus ja loukkaantumiset.

Järkevästi rautoja ylöspäin kehoa kuunnellen ja myös ne kevyemmät viikot mukaan ohjelmiin. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pitkällisen etsinnän jälkeen olen saanut jonkinlaisen käsityksen ohjelmista yleensäki, eli olen aloittelija. Tälläisen ohjelman :
1. päivä
Alatalja 3x 10, 2x 15
Ylätalja 3x20, 2x15
Vinopenkki 3x20, 2x10
Viparit sivuille 3x10, 2x8
Ranskalainen punnerrus levypainolla 3x10, 2x8

2. päivä
Prässi 3x 15, 2x10
Jalkojen koukistus 3x15
Jalkojen ojennus 3x15
Pohkeet seisten 3x15, 2x15
Vatsat 3x20
Selät 3x15

Mitä mieltä ohjelmasta?

Pitkällisen etsinnän jälkeen olen saanut jonkinlaisen käsityksen ohjelmista yleensäki, eli olen aloittelija. Tälläisen ohjelman :
1. päivä
Alatalja 3x 10, 2x 15
Ylätalja 3x20, 2x15
Vinopenkki 3x20, 2x10
Viparit sivuille 3x10, 2x8
Ranskalainen punnerrus levypainolla 3x10, 2x8

2. päivä
Prässi 3x 15, 2x10
Jalkojen koukistus 3x15
Jalkojen ojennus 3x15
Pohkeet seisten 3x15, 2x15
Vatsat 3x20
Selät 3x15

Mitä mieltä ohjelmasta?

Jos nyt aivan aloittelija olet niin kaikki toimii, mutta suosittelisin silti mikäli mahdollista kolmijakoista ohjelmaa tyyliin vetävät lihakset-työntävät lihakset-jalat

kato cybercoach.comista, voi tehä ohjelman ja näytetää liikkeet myös
onks kellää tietoo mistää muust samantyyppisest sivustost?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom