Apua, minne opiskelemaan?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jammy
  • Aloitettu Aloitettu
On tässä ollut pitkän aikaa harkinnan alla, että mihin sitä lukion jälkeen lähtisi opiskelemaan?

Kiinnostusta löytyy nettisivujen suunnittelusta, niitä on parit tehty ja hyvää palautetta on tullut. Olen hyvä käyttämään photoshoppia, tekemään flashiä macromedialla, valokuvaus ja peliala myös kiinnostaa, animointi jne. Kaikki kuvien kanssa touhuilu ja suunnittelu.

Mutta ei oikein keksi mikä opiskelupaikka tai ala olisi hyvä näihin kiinnostuksiin liittyen. Olen lukenu, että media alata löytyy muutenkin todella huonosti töitä. Kuitenkin kiinnostuksien mukaan haluaisi opiskelu paikan valita.

Osaisiko joku suositella jotain koulua/opiskelupaikkaa/alaa mihin kannattaisi suuntautua. Antaa jotain vinkkejä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omien kiinnostusten mukaan.
Itse en ole kouluja käynyt. Peruskoulun jälkeen olin isännällä töissä muutaman vuoden ja viimiset 10v. yrittäjänä.

Jos tuollainen käytännön puuhastelu kiinnostaa niin ehkä media-ala jossain amiskorkeassa olisi hyvä valinta? yo:n puolella enemmänkin tällaista teoriatason nysväystä joka ei varmaan oikein sovi yhteen noiden sun kiinnostuksien kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom