Hei . Olen juuri aloittanut saliharrastuksen ja olen erittäin motivoitunut. Painan nyt 81,5 kg ja pituus on 178,5 cm. Mahan ympärillä "jonkunasteista" läskiä, muuten melko vähärasvainen. Tai no vähärasvainen ja vähärasvainen. Ei siltikään todellakaan tavoitteen lähellä, sillä haluan rasvan niin minimiin kuin se suinkin on mahdollista.
Tavoitteeni on lisätä lihasta maksimaalisella tavalla. Salitreeni ja motivaatio on jo huippu luokkaa, mutta ruokavalio ja lisäravinteet täytyisi olla täydellistä maksimaalisen lihaksenkasvun kannalta. En kuitenkaan halua yhtään ylimääräistä läskiä, sillä se oli se syy miksi aloitin salitreenin eli halusin läskin pois. Jossain vaiheessa aloin ajattelemaan, että haluaisin myös kunnolla lihastakin (daa :wtf
.
Tiedän kyllä terveellisen ruokavalion periaatteet, mutta tarvisin tietoa ruoan määrästä ja itse ruoasta mitä minun tulisi syödä eniten, että lihakseni kasvavat. Pelkkä proteiinijauhe ei varmaankaan riitä. Miten usein ?
Mitenkä nuo massanlisääjät ? Onko niistä hyötyä jos vertaa proteiinijauheisiin ??
Tavoitteeni on lisätä lihasta maksimaalisella tavalla. Salitreeni ja motivaatio on jo huippu luokkaa, mutta ruokavalio ja lisäravinteet täytyisi olla täydellistä maksimaalisen lihaksenkasvun kannalta. En kuitenkaan halua yhtään ylimääräistä läskiä, sillä se oli se syy miksi aloitin salitreenin eli halusin läskin pois. Jossain vaiheessa aloin ajattelemaan, että haluaisin myös kunnolla lihastakin (daa :wtf
.Tiedän kyllä terveellisen ruokavalion periaatteet, mutta tarvisin tietoa ruoan määrästä ja itse ruoasta mitä minun tulisi syödä eniten, että lihakseni kasvavat. Pelkkä proteiinijauhe ei varmaankaan riitä. Miten usein ?
Mitenkä nuo massanlisääjät ? Onko niistä hyötyä jos vertaa proteiinijauheisiin ??