Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lintu lensi äsken parvekkeelta sisälle ja lentelee täällä ihan hervottomana.
Se lensi kylppäriin ja laitoin oven kiinni.
Miten saan sen ulos?
Lepakko olis paha. Normaalilla ihmisellä tulee kyllä heti kaikki vesikauhut, aidsit, kupat, pilkkukuumeet, paskahalvaukset ja verenimeminen mieleen kun lepakko on lähellä. Vittu mä ainakin lähtisin pakoon niin että munat soi. Pikkulintu ei niin paha, eri asia jos olis merilokki himassa, ne on kohtuu julmia otuksia.
Lepakko olis paha. Normaalilla ihmisellä tulee kyllä heti kaikki vesikauhut, aidsit, kupat, pilkkukuumeet, paskahalvaukset ja verenimeminen mieleen kun lepakko on lähellä. Vittu mä ainakin lähtisin pakoon niin että munat soi. Pikkulintu ei niin paha, eri asia jos olis merilokki himassa, ne on kohtuu julmia otuksia.
Jos vielä tulee sisään, niin älä päästä ulos ennenkin on maksanut vuokransa, takautuvasti toki.Itseasiassa oon nyt tässä parin viikon aikana saanu kahteen kertaan viedä lepakon (en tiedä onko sama yksilö ollut) pois kämpästä. Täytyy alkaa varmaan pitää ikkunoita kiinni yöllä, niitä jatkuvasti jaksais ulos roudata
Eksä koitti aikoinaan lepakkoon "paistinpannulla vastapalloon" -taktiikkaa, kun oli batman eksyny savupiipusta sisälle. Toimi ihan hyvin, ehkä sitä vois kokeilla tohon tirppaankin? :jahas:Lepakko olis paha. Normaalilla ihmisellä tulee kyllä heti kaikki vesikauhut, aidsit, kupat, pilkkukuumeet, paskahalvaukset ja verenimeminen mieleen kun lepakko on lähellä. Vittu mä ainakin lähtisin pakoon niin että munat soi.