Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Yleensä syön kunnon ruokaa about puol tuntii treenin jälkeen nii harvemmin jaksan erikseen palkkareita.. Mulla kyl on joku semmone fast recover+ missä on siis 50/50 prodee ja hiilaria mut käytän sitä aika harvoin, lähinnä vaan sillon jos treenin ja ruoan välillä on pidempi aika
Noita proteiinipatukoita oon syönyt sillon tällön mut ne tuppaa olee joko tosi kalliita tai sitte tungettu täyteen sokeria ym lisäaineita.. Tietääkö joku jotain nettikauppaa mistä sais halvalla esim quest bareja tai leaderin so lo carb -patukoita?
Olen vähän vanhempaa tuloerää. Mulla sama ongelma. Ei meinaa paino pysyä millään ja kehitys tyssää siihen. En pidä kokkaamisesta ja syöminen ei ole lempipuuhiani. En tiedä millä ilveellä saisin tämän kuntoon. Välillä on edistystä tapahtunut, mutta hetken päästä huomaa, että kaikki on valutettu kaivoon. Olen mallia kuivan kesän orava, mutta vatsaan tulee helposti rasvaa. Ärsyttävää! Tulisi edes joka puolelle tasaisesti. Nyt sain taas makkaran pois, mutta samalla kyllä lähti ne vähäisetkin lihakset. Paino putosi muutaman kilon. Olen jättänyt kaikki herkut pois ja syönyt mahdollisimman puhdasta ravintoa. Onko vain tyydyttävä siihen, että jos haluan kehitystä lihaksistossa on myös hyväksyttävä makkara mahassa?