Apua kuntoiluun!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mode_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen ratsastanut monta vuotta, nyt kuitenkin haluaisin kiinteytyä, joten kaipailisin vähän apua! Käyn tällä hetkellä salilla kolmesti viikossa, yhtenä kertana kädet, toisena jalat kolmantena selkä ja rinta. Ajattelin kuitenkin ottaa vielä yhden salipäivän mukaan jolloin treenailsin aikalailla koko kroppaa. Olisiko kenelläkään jaksamista tehdä hyvä ja rankka treeniohjelma? Ajattelin alkaa käymään myös välipäivinä juoksemassa, sekä tietysti ratsastan tämän kaiken ohella. Onko vapaa päivä viikossa pakollinen? Mitä hyötyä on proteiinipatukoista, juomista jne? Ruokavalioonikin olen tehnyt täyden muutoksen, ei enää herkkuja paitsi "lauantaikarkit", pitäisikö nekin jättää? Kuinka paljon ajattelisitte että voisin saada tällä tapaa muutosta kolmessa kuukaudessa, tarkoitus on jatkaa senkin jälkeen, ihan vain uteliaisuuttani kysyn. Olen 18-vuotias 168cm/63.3kg Olisin erittäin kiitollinen jos joku viitsisi tehdä jotain treeniohjelman poikasta minulle! Ja tarkoitus olisi tosiaan laihtua, mutta saada lihaksia joten tiedän ettei paino ole kaikkein tärkein asia! Olisin erittäin kiitollinen myös jos joku hieman enemmän asioista tietävä viitsisi antaa pientä treeni-ohjelman poikasta melko pienen kuntosalin laitteilla (ei siis ole kauheasti laitteita). Niin ja vielä että kuinka nopeasti tuloksia alkaa tulla, ja kuinkakohan nopeasti paino tippuu minun kohdallani? Ja kertokaa ihmeessä mitä teen väärin!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aika paljon tossa kysymyksiä ihan perusasioista. Kato täältä aloittelijoiden osiolta nuo ketjut. Mm. ketju "ekaa kertaa dieetillä" ja "treeniohjelmat lihaksenkasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä". Sitten kun olet lukenut vähän tietoa itse niin katotaan mikä on vielä epäselvää.

Aika paljon tossa kysymyksiä ihan perusasioista. Kato täältä aloittelijoiden osiolta nuo ketjut. Mm. ketju "ekaa kertaa dieetillä" ja "treeniohjelmat lihaksenkasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä". Sitten kun olet lukenut vähän tietoa itse niin katotaan mikä on vielä epäselvää.

No olenkin lukenut mutta edelleen on epäselvää mm. Jos kävisin ma, ke , pe salilla, ja ti, to ja la juoksemassa/ratsastamassa, niin paljonko pitäisi syödä proteiinia? Kun tuolla lukee että joko/tai eli ei voi juosta ja käydä samaan aikaan salilla, koska proteiinien määrä riippuu siitä. Eli jos teen tuota^^ melko vähällä kalorimäärällä, mitään ei tapahdu??? Kaksi viikkoa on tehty ja mitään ei ole tapahtunut? Yhtenä päivänä söin karkkeja ja samana iltana paino oli vähän vähemmän, mitä ihmettä? Eilen söin: puuroa, omenan ja fitness patukan, kanaa(aika reilusti) ja pastaa sekä ruisleivän, pari lasia maitoa, onko jotain vikaa tälläisessä ruokavaliossa? Tarvitsisin nyt vähän selvennystä asioihin vaikka olenkin käynyt noissa muissakin keskusteluissa, ja ai niin vielä yksi kysymys haluaisiko joku vähän sitä treeni-ohjelmaa kertoa, tai mikä minulle sopisi?

Miten mitään ei ole tapahtunut? Tulokset ei ole lähteneet infernaaliseen nousuun, vai peilistä katsoo takas edelleen se sama vanha fättis? Mikä sulla on tavote? Laihtua? Saada lihasta? Et voi saada molempia samaan aikaan.

No olenkin lukenut mutta edelleen on epäselvää mm. Jos kävisin ma, ke , pe salilla, ja ti, to ja la juoksemassa/ratsastamassa, niin paljonko pitäisi syödä proteiinia? Kun tuolla lukee että joko/tai eli ei voi juosta ja käydä samaan aikaan salilla, koska proteiinien määrä riippuu siitä. Eli jos teen tuota^^ melko vähällä kalorimäärällä, mitään ei tapahdu??? Kaksi viikkoa on tehty ja mitään ei ole tapahtunut? Yhtenä päivänä söin karkkeja ja samana iltana paino oli vähän vähemmän, mitä ihmettä? Eilen söin: puuroa, omenan ja fitness patukan, kanaa(aika reilusti) ja pastaa sekä ruisleivän, pari lasia maitoa, onko jotain vikaa tälläisessä ruokavaliossa? Tarvitsisin nyt vähän selvennystä asioihin vaikka olenkin käynyt noissa muissakin keskusteluissa, ja ai niin vielä yksi kysymys haluaisiko joku vähän sitä treeni-ohjelmaa kertoa, tai mikä minulle sopisi?
Ei tarvitun proteiinin määrä riipu mistään treeneistä. Tarvitset noin 1.5/2g proteiinia per painokilo, eli kun olet 63kg, tarvitset optimaalisesti n. 126g ( voi olla vähän allekkin) proteiinia päivässä. Proteiinipatukoista ja juomista on hyötyä se, että niistä saa nopeasti proteiinia, ja ovat yleensä vähäkalorisia, joten sopivat dietille. Jos painoa haluat pudottaa niin sitten vaan kulutus > syöminen, niin helppoa se on. Voit käydä samaan aikaan salilla ja juosta, mutta ei kannata hirveästi päällekkäin tehdä, että kerkeäisi palautumaankin. Et voi tietää kuinka nopeasti painos tulee tippumaan, ennenku itse kokeilet. Nää hommat vaan menee niin, että jokaiselle asiat toimii erilailla, ei ole yhtä oikee tapaa syödä tai treenata.

Zone-sarja -42%

No voi pyhä äiti nyt...

Et voi kyllä väittää että olet paljon pakkista selaillut jos ei ole treeniohjelmia tullut vastaan. Joka helvetin ketjussa lukee että "arnoldin kutonen tai starting strenght" (nuo ovat siis niitä hyväksi havaittuja ohjelmia), eli etipä vaikka sellaset täältä. Jos neljästi käyt viikossa niin sitten joku 2-jakoinen olisi parempi.

Karkin syönti nyt ei saman illan painossa näy. Paino vaihtelee kehossa aika paljonkin ja vasta pidemmällä välillä nuo muutokset huomaa. Muutenkin kannattaa seurailla sitä aamupainoa, jonka otat kun olet käynyt aamupaskalla ja et ole nukkuessasi mitään syönyt. Se on kaikkein vertailukelpoisin.

Ruokavalioosi ei voi sanoa melkein mitään kun on noin epämääräistä. Ainakin lisäisin nyt niitä prodeja tuonne eli jotain rahkaa tai raejuustoa tai vaikka ihan sitä maitoa enemmän.

Suositut

Back
Ylös Bottom