Olen ratsastanut monta vuotta, nyt kuitenkin haluaisin kiinteytyä, joten kaipailisin vähän apua! Käyn tällä hetkellä salilla kolmesti viikossa, yhtenä kertana kädet, toisena jalat kolmantena selkä ja rinta. Ajattelin kuitenkin ottaa vielä yhden salipäivän mukaan jolloin treenailsin aikalailla koko kroppaa. Olisiko kenelläkään jaksamista tehdä hyvä ja rankka treeniohjelma? Ajattelin alkaa käymään myös välipäivinä juoksemassa, sekä tietysti ratsastan tämän kaiken ohella. Onko vapaa päivä viikossa pakollinen? Mitä hyötyä on proteiinipatukoista, juomista jne? Ruokavalioonikin olen tehnyt täyden muutoksen, ei enää herkkuja paitsi "lauantaikarkit", pitäisikö nekin jättää? Kuinka paljon ajattelisitte että voisin saada tällä tapaa muutosta kolmessa kuukaudessa, tarkoitus on jatkaa senkin jälkeen, ihan vain uteliaisuuttani kysyn. Olen 18-vuotias 168cm/63.3kg Olisin erittäin kiitollinen jos joku viitsisi tehdä jotain treeniohjelman poikasta minulle! Ja tarkoitus olisi tosiaan laihtua, mutta saada lihaksia joten tiedän ettei paino ole kaikkein tärkein asia! Olisin erittäin kiitollinen myös jos joku hieman enemmän asioista tietävä viitsisi antaa pientä treeni-ohjelman poikasta melko pienen kuntosalin laitteilla (ei siis ole kauheasti laitteita). Niin ja vielä että kuinka nopeasti tuloksia alkaa tulla, ja kuinkakohan nopeasti paino tippuu minun kohdallani? Ja kertokaa ihmeessä mitä teen väärin!