Apua, keinoja keinoja laihduttamiseen + saliohjelmaa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Aamupäiviä.

Luin tuossa näitä juttuja ja totesin että perhana pakkohan mun on fätistä päästävä eroon. Mitat tällähetkellä 180cm ja painoa pyöreesti 100kg. Ei siis pelkkää läskiä, lihasta on myös (paljon, mutta läskin alla) ja olen ajatellut että pääsisin tästä läskistä eroon. 9vuotta harrastin jääkiekkoa ja 7jalkapalloa sekä 3v pesistä. Nyt näitä kiloja on tullut kun jääkiekko jäi harrastuksista pois. Aloitin lenkkeilyn ja salilla käynnin.

Salilla olen käyttänyt 2-jakoista ohjelmaa sekä olen pyrkinyt käymään 2-3 kertaa viikossa. Lenkkejä tulee tehtyä kävellen 2-3kertaa viikossa. Nämä asiat ovat aivan ok, omasta mielestäni mutta itse virhe on varmaankin ruokavalio sekä nukkumaan menoajat. Nytkään en ole saanut unta. :/

Haluaisin saada sellaisen selvän ja helpohkon ruokavalion, mihin sisältyy ruoat ja ruokailuajat ja joita ootte käyttänyt alkuun pääsemisellä :) Eli siis puolen kiloa / kilo viikossa on hyvä jo! Vinkkejä saatte myös antaa. Luin ja pistin korvan taakse noita ylempänä kerrottuja ruokavalio jne. juttuja, mutta ajattelin muiden kiusaksi tehdä tästä vielä thriidin. anteeksi vain :) Mutta kun itse en ole tässä niin perillä niin ajattelin että tällä threadilla saisin tarpeeksi vinkkejä suomenkielellä ja mahdollisimman monta. :)

Saatte sanoa risut kun ruusutkin. :)

Yksi keino saada ruokailua kuntoon ja tiputettua painoa, on kirjata syömisiään ylös.
Ainakin kalorilaskuri.fi on hyvä sivu.

--> Kouluun :jahas:

ei millään pahalla mutta eiköhän tällä foorumilla suurin osa keskusteluista ole suomenkielellä.. jos ei viitti hakua käyttää ja perehtyä aiheeseen, oma moka. vaikea oppia jos kaikki pitää saada valmiina. ja jos jollakin toimii joku systeemi, se ei välttämättä sulla toimi.

semmonen vinkki että lue noita laihutusthredejä. niistä löytyy tietoa enemmän kun varmaan tuut ees tarviimaan...

e: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=53396
tuolla ketjulla kun on vielä suht kuvaava nimi ja se on listassa ensimmäisten joukossa.......

Suositut

Back
Ylös Bottom