Apua kaivataan

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ma: Hauis, penkki
Ti: Hauis
Ke: Lepo
To: Penkki, Hauis
Pe: Penkki.

Tuolla kun treenaat, niin susta tulee vielä hyvä RHP.

Mä luulin aina että se oikea tie penkkihauiskuninkuuteen on:

Ma: Penkki
Ti: Hauis, penkki
Ke: Kaljaa
To: Hauis (darra)
Pe: Penkki, Hauis, Kaljaa
La: Viinaa
Su: Lepo

Olin siis väärässä. :jahas:

Mä luulin aina että se oikea tie penkkihauiskuninkuuteen on:

Ma: Penkki
Ti: Hauis, penkki
Ke: Kaljaa
To: Hauis (darra)
Pe: Penkki, Hauis, Kaljaa
La: Viinaa
Su: Lepo

Olin siis väärässä. :jahas:

Joo siis täähä on tää kansainvälisenkuntoiluliiton, NASAn, tekemä ohjelma. Ton alkoholin idea tossa on "bulkata egoa"... Keskiviikkoja ja perjantaina kun juodaan kaljaa, ni uhotaa vaa koko ilta sitä "kuin kova reeni oli, huh huh saatana!". Mutta Lauantaina sitten käännytään kiukkuviinan puoleen, sillo pyritään tappelemaan tai saamaan naista. :dance:

Käsittääkseni myös oluen laadukkaat ravintoarvot ja hyväenergiset kalorit auttavat maksimaaliseen, ultimaattiseen kehitykseen! Lisäksi keskiviikkokeiton jälkeen keho (eritoten sydämen korkea syke) on vastaanottavaisempi harjoituksille, jolloin onkin otollinen aika antaa käsille niiden kaipaama kuritus ja kasvu on suorastaan silmiin pistävää. Ja myös tuo mainitsemasi "egobulkki" on tärkeä osa näitä harjoitteita, sillä jos ei ole asenne kohdallaan niin eihän se lihaskaan voi kasvaa.

Lauantain raivoviinaharjoitteet ovat kyllä oiva osa tätä sykliä, nakkikioskitaistelu on nimittäin paras tapa havaita lihasten kehittyminen ja samalla harjoittaa niitä. Hauisavusteinen pubiheijari penkkimaksimin saattelemana saa jokaisen naisen märäksi, ja näin olemmekin valmiit viikon ainoaan aerobiseen. Tulee kuitenkin myös humalassa muistaa, että seksiä harrastetaan vain punnertamalla naisen päällä!

Käsittääkseni myös oluen laadukkaat ravintoarvot ja hyväenergiset kalorit auttavat maksimaaliseen, ultimaattiseen kehitykseen! Lisäksi keskiviikkokeiton jälkeen keho (eritoten sydämen korkea syke) on vastaanottavaisempi harjoituksille, jolloin onkin otollinen aika antaa käsille niiden kaipaama kuritus ja kasvu on suorastaan silmiin pistävää. Ja myös tuo mainitsemasi "egobulkki" on tärkeä osa näitä harjoitteita, sillä jos ei ole asenne kohdallaan niin eihän se lihaskaan voi kasvaa.

Lauantain raivoviinaharjoitteet ovat kyllä oiva osa tätä sykliä, nakkikioskitaistelu on nimittäin paras tapa havaita lihasten kehittyminen ja samalla harjoittaa niitä. Hauisavusteinen pubiheijari penkkimaksimin saattelemana saa jokaisen naisen märäksi, ja näin olemmekin valmiit viikon ainoaan aerobiseen. Tulee kuitenkin myös humalassa muistaa, että seksiä harrastetaan vain punnertamalla naisen päällä!

Aamen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kiitos paljon karjalaisellle ohjelma vinkistä.ohjelma tuntuu hyvältä ja oon nyt pari kertaa sen tehny nii kokeilin huviksi penkki maximii nii sain 2x47,5...

Back
Ylös Bottom