Apua kaikkeen bodaamiseen liittyvään!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tanhuc
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
35
En ole käynyt salilla kun ½vuotta ja nyt on ollut 2kk taukoa.
Nyt ammattilaiset antakaa neuvoa treeni ohjelmaan ja muuhun olennaiseen!!!

tämän hetkinen treeni ohjelmani.
1.
2x6 penkkipunnerrus
2x10 vinopenkki
3x8 jalkakyykky
2x12 jalkojenojennus
2x8 pystypunnerrus
3x8-12 ranskalainen tangolla
2.
3x6 leuanveto
3x8 ylätalja
4x12 jalkojen koukistus
3x8-12 hauis scot tangolla
1x10 hauis käsipainoilla
2x8 maastaveto

Olen toteuttanut tämän ohjelman ma ke ja pe

Ehdottakaa jos on parempia aloittelijan ohjelmia!!!

No toi näyttää mun silmään muuten ihan hyvältä, mutta muuttaisin tota 2. siten, että:
maastaveto
ylätalja/leuanveto
takaolkapääsoutu
jalkojen koukistus
hauis scott
pohkeet

Elikkäs pohkeet reippaasti mukaan vaan ja eiköhän tuo hauis saa tarpeeks 2-jakoisessa rasitusta tuolla scotilla. Ja tämä oli vain mun mielipide, mutta tulipahan sanotuksi.

EDIT: Niin joo ja tietty takalolkapäillekin ottaisin tuohon liikkeen ja ottaisin tuon leuanvedon tai ylätaljan pois, toinen noista mun mielestä riittää vallan mainioisti, vaihtelet sitä sitten vaikka.

Hmm. kuulostaa hyvältä! mutta entäs nyt kesäällä kun tulee käytyä salilla pyörällä siinä on sellanen reipas 4km tohtiiko jättää jalkoja pois laskusta?

Hmm. kuulostaa hyvältä! mutta entäs nyt kesäällä kun tulee käytyä salilla pyörällä siinä on sellanen reipas 4km tohtiiko jättää jalkoja pois laskusta?

Ei tohdi. Vedät vaikka sitten rauhallisempaa tahtia pyörällä puntille, mutta ei ole punttitreenin voittanutta treeniä jaloille olemassakaan :)

Toisekseen, pystyt treenaamaan jalkoja helvetin kovaa koska tuollainen aerobinen palauttaa ja sopeuttaa niitä jalkoja hyvin.

kaveri tuossa ehdotti että vaihtaa 3 jakoiseen mutta kannattaakohan kun kumminkin tuolla tulosta tulee ihan kivasti???

kaveri tuossa ehdotti että vaihtaa 3 jakoiseen mutta kannattaakohan kun kumminkin tuolla tulosta tulee ihan kivasti???

Mitää ei koskaan kannata vaihtaa vaihtamisen vuoksi, jos kerran tulosta syntyy vanhallakin tavalla!

niin ja tuossa 2. meinaa hauikset olla väsyneet aina tuon taljan ja leuanvedon jälkeen. niin varmaan olisi viisainta jättää leuanveto pois kokonaan

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
niin ja tuossa 2. meinaa hauikset olla väsyneet aina tuon taljan ja leuanvedon jälkeen. niin varmaan olisi viisainta jättää leuanveto pois kokonaan

jätä mielummin hauisliike pois kokonaan

leuanveto on erittäin hyvä liike latseille ja ottaahan hauiskin siitä damagea

Mitää ei koskaan kannata vaihtaa vaihtamisen vuoksi, jos kerran tulosta syntyy vanhallakin tavalla!

Justiinsa näin. Tässä bodailussa on vähän mitään ylitsepääsemättömiä totuuksia, mutta yksi kuuluu seuraavasti: "ehjää on turha mennä korjaamaan".

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom