Apua! Huolissani terveydestäni!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zeni-86
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Ajattelin kysyä teiltä mimmeiltä, jos jollain vaikka on tietoa asiasta.

Eli, ongelmani on se, että toinen nänninpihani on kasvanut huomattavasti ja nännini ovat todella kipeät, varsinkin kasvanut nänni. Se on aivan kosketusherkkä. Pillereitä olen syönyt jo kolme vuotta, joten ei sen niihinkään luulisi liittyvän.
Ensimmäisenä mieleeni tuli, että jos olen raskaana, mutta en ollut...
Onko kenelläkään tietoa, mihin muuhun "tautiin" yms. tälläinen voisi liittyä.
Minä en ole enää kasvuiässä, joten rintojeni, saati sitten nänninpihojen ei kyllä mielestäni kuuluisi enää kasvaa. Joten, onko tämä muka ihan normaalia, vai onko asiasta syytä huolestua.

Olen todella kiitollinen, jos jollain olisi jotain tietoa asiasta ja pystyisi auttamaan.
Ja jos ei muuten tietoa, niin eikö tämä ole sellinen asia, josta minun kannattaa puhua ensin gynekologini kanssa vai minkä alan lääkärin?

Kiitos jo valmiiksi, jos joku viitsii minua auttaa. Olen asiasta aika huolissani :(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itselläni ei vastaavaa ongelmaa ole,mutta kannattaa varmasti kysyä gynekologilta. Myöskin aina tutkituttaa rinnat aina ku siel käy. Ei varmasti pahitteeksi ole:)
itse lopetin pilleri about 2kk sitten ja ensimmäisen kk:n oli rinnat (nännit) niin hellänä, ettei mitään järkeä!! Paita jos hinkkas, kävi kipeetä ja tuntu, et ne oli ihan turvoksissa. Nyt kuitenkin taas "normaalit" tisut:D

Kyllä tollaset muutokset kannattaa käydä näyttämässä, gynellä tai vaikka ihan yleislääkärillä. Jos ei muuta, niin saat ainakin mielenrauhan selvästi mieltäsi painavalle asialle. Eli lääkäriaikaa varaamaan..

Lääkärille mars. Voi olla kyse ihan rinnan tulehduksesta tms. varsinkin jos nännistä valuu jotain eritettä.

Rinnan tulehdukselta minustakin kuullostaa. Nopeasti lääkäriin, niin saatat selvitä antibiootilla. Itse olin joskus tyhmä enkä kehdannut mennä ajoissa lääkäriin -> lopputuloksena leikkaus ja pari viiikoa sairaalassa sekä ikävä arpi.

Kiitos vastauksistanne.

Soitan heti gynekologilleni ja kyselen asiasta.

kiitos!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Back
Ylös Bottom