apua huolestuneelle..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ammii
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
elikkä nyt on sellainen tilanne,että olen loukkaantunut enkä saa tehä MITÄÄN 2-3vkoon ja sen jälkeen keveysti aloitetaan fysion ohjelmilla treenaaminen kuntouttavilla lajeilla,kuten vesijuoksuu ja siitä pikku hiljaa normaali juoksuun jne.. oon tottunu treenaamaan joka päivä ja nyt oon ihan paniikissa.. mun suurin huolenaihe on että lihoisin tän aikana ku en saa treenaa.. elikkä onko se vaan niin että vaikka en liiku ni kuhan syön vähemmän ku kulatan ni pysyn mitoisssani..? jotenkin mulla on aina tapana yhdistää kaikki vaan treenaamiseen eli jos en treenaa musta tulee läski jos treenaan ni sitten ei tuu.. ja sitten jätän aina ruokaa pois jos en pääse urheilemaan.. elikkä mitenkäs asia menee?

Jätät enimmät hiilarit vaan pois, niin eiköhän se siitä suttaannu. :)

jos et treenaa etkä syö niin lihat siinä menee. pidä kalorit ylläpitokohdalla ja jos lihaa menee niin kyllä ne huomattavasti nopeammin takaisin kun mitä alunperin niiden hankkimiseen meni aikaa.

Ylläpitokaloreilla kannattaa nyt edetä. Ensisijaista on päästä kuntoon, vasta senjälkeen kannattaa murehtia jotain läskiä, jota ei todellakaan muutamassa viikossa paljon ehdi tuleen jos ei jotain mäkkibulkkia ala vetämään.

Eli syöt niin ettei ole nälkä ja parantelet itsesi kuntoon. Jos tiedät kulutuksesi tarkemmin ja olet laskenut kaloreita, niin pyrit vain syömään +-0 systeemillä.

Varsinkin jos on leikelty tahi jokin muu elimistön kova stressitila, niin kroppa kyllä tarvii hieman enemmän muutenkin evästä ku normaali lasikotteluun...

Ja kuntoutumisen aikanakin on huolehdittava riittävästä ravintoaineiden ja vitamiinien saannista. Ja kuten Aiemminkin muut totesivat ei se pari kolme viikkoa susta mitään tynnyriä tee ;)

Ja paranemiset täältäkin sulle :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom