apua, huimausta ja pyörtyminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja teho_
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
en tiedä kuuluuko kysymys tänne mutta kysyn pois. eli mitäköhän minulla tapahtui kun aamulla nuosin ylös sänkystä ja vähän huippasi ja en nähnyt kunnolla ja sitten pyörryin. kun huomasin asian olin lattialla makaamassa ja kun taas nousin ylös pyörryin uudestaan. kun toisen kerran keräilin lattialta itseni ylös nousin hitaasti ja en tällä kertaa pyörtynyt. eli mitä tapahtui

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ensinnäkin editoin tota otsikkoa ees vähän kysymystä kuvaavaksi. Pelkkä "apua" ei kerro kenellekään mitään.

Oisko verenpaineet olleet alhaalla? Itselläkin on yleensä paineet aika alhaiset ja esim. sohvalta nopeasti noustessa saattaa huimausta esiintyä, pyörtynyt en ainakaan tähän asti ole.

Ja ootko ollut kipeenä? Onko syömiset olleet normaalit? Tuleeko mieleen mitään muuta tavalisesta poikkeavaa?

Loppui päästä veri. En tarkalleen muista mitä tuossa tapahtuu, mutta esim. pitkään maatessa kannattaa nousta eka istumaan ja vähän ajan päästä noustä ylös niin ei pitäisi huipata. Kerran on itselläkin lähtenyt tuon takia tajupois. Ei mitään vaarallista. Aika usealle käy noin :)

Veriarvot kannattaisi mittauttaa (verenpaine, hemoglobiini ym.) Eli lääkäriin mars.

en ole ollut kipeänä mutta syömisestä sen verran että olen ollut dietillä jokin aikaa ja painoa on pudonnut melkeen 20 kiloa

teho_ sanoi:
en ole ollut kipeänä mutta syömisestä sen verran että olen ollut dietillä jokin aikaa ja painoa on pudonnut melkeen 20 kiloa

Maalaisjärjellä ajateltuna dieetillä oleminen luultavasti laskee hemoglobiinitasoja, itselläni ainakin oli ylösnoustessa huimausta, kun oli alhainen hemoglobiini.

Väsyneenä ja huonosti syöneenä on tullu itsekin tipahdettua intin leirillä, ei tarvinnut kuin kunnon hartioiden venyttelyn ja haukottelun, jonka jälkeen kerättiin kamoja lattialta. Tyttöystävälle kävi hieman sama tuossa viikko sitten kun nälkäisenä ja väsyneenä venytteli niskaansa, tavallista tuo on joten turha kerrasta pelästyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom