apua ekoja kertoja salilla käyvälle

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kenji
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Elikkäs minun tarvisi keksiä itselle oma reeni ohjelma ja siinä se ongelma tuleekin.Kehityksen kohteena olis kaikki muun paitsi jalat koska vähän aika sitten minulta leikattiin etu ristiside ja sivu side niin en saa reenata jalkoja vähään aikaan.

Tarvisi saada itseni vähän parempaan kuntoon kun olen aikas paljon rapistunu parin kuukauden aikana.En ole kuin koulusta käynyt punttilla niin olis ihan üüber alottelia reeni listaa.

Voisiko joku auttaa minua tässä tilanteessa??

Kiitos kaikille jotka ovat yrittäneet auttaa jo valmiiksi.

Otat minkä tahansa mieleisesi treenijaon ja jätät siitä jalkatreenin pois kunnes voit niitä taas treenata. Ei se treeni jaoltaan sen kummemmaksi muutu vaikkei jalkoja pystykkään tekemään. Tieytysti liikevalintoihin voi myös yläkropan osalta jonkinverran vaikuttaa.

Muistuttaisin myös mainiosta eturistisidethreadista urheiluvammaosiolla. Sieltä vinkkejä leikkauksenjälkeiseen elämään eli treenaamiseenkin, jos ei nyt ihan koko ohjelmaa.

Muuten vain sanoisin, että kärsivällisyys kannattaa ja rappiollakin on joskus ihan kiva olla; ei rautainen kunto muutamassa löysemmässä kuukaudessa katoa. Ja että joskus jalkatreeniksi todellakin riittää pelkkä kuntopyöräily ilman vastusta, niin naurettavalta kuin se alkaakin tuntua heti kun se ei enää satu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom