Moro, eli olen 17v poika, olen 175cm pitkä ja painoa vain 57kiloa. Ennen kuin alotin käymään salilla olin todella alipainoinen, painoin ainoastaan 43 kiloa. Nyt kuitenkin olen saanut 4 kuukaudessa painoa ihan mukavasti, mutta voimaa taas ei ole tullut niin paljoa. Käyn salilla 4 kertaa viikossa ja siihen päälle 2/3 jalkapallo harjoitukset. Nykyinen ohjelmani on ollut tämänlainen: Ma: Leuat, Kulmasoutu tangolla, Penkki, Pystypunnerrus, Hauiskäännöt. Ti: Kyykyt, Mave, Pohkeet, Reisien ojentajat. To: Leaut, Ojentajat, Kulmasoutu tangolla, Pystypunnerrus, Hauiskäännöt, Pe: Kyykyt, Mave, Pohkeet, Reisien ojentajat. Lisäksi otan 5-10 alkulämmöt pyöräilemällä ja teen vatsat 2 kertaa viikossa.
Päivän ruokavalioni on Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala joista 4 isoja kunnon aterioita, päälle vielä Massapirtelö joten kaloreita kertyy päivässä noin 3000.
Minkälainen ohjelma olisi hyvä minulle? Kiitos.
Päivän ruokavalioni on Aamupala, lounas, välipala, päivällinen, iltapala joista 4 isoja kunnon aterioita, päälle vielä Massapirtelö joten kaloreita kertyy päivässä noin 3000.
Minkälainen ohjelma olisi hyvä minulle? Kiitos.