Olen aloittanut kuntosali harrastuksen noin kolme vuotta sitten. Kehitykseni on ollut hyvin vähäistä näiden vuosien aikana ja motivaatio alkaa olemaan lähellä nollaa kys. syystä. Kokeneemmat auttakaa löytämään syy/syitä huonoon kehitykseen jotta jaksan jatkaa. Joitain kehitysfaktoja:
Aloittaessa: paino 63kg, pituus 178, ikä 19 ja penkkimaksimi 57,5kg.
Nykyään: paino 68kg, pituus 178, ikä 22 ja penkkimaksimi 72,5kg.
Treeni ohjelma:
ma: Rinta, olkapäät, ojentajat, vatsalihakset.
ke: Selkä, Hauis, vatsalihakset.
Pe: Jalat, vatsalihakset.
Liikkeitä 3-4 per lihasryhmä, sarjoja noin 4, toistomäärät 15(lämmittely),10,6,8
Mielestäni olen treenannut niin kovaa kuin mahd. ja usein boostannut treeniä esim.kofuilla. Treenejä en ole jättänyt väliin kuin muutaman ulkomaanmatkan/sairastelun takia eli vain muutaman kerran.
Ravinnossa ei tarkkaa ohjelmaa, mutta olen pyrkinyt tarkkailemaan safkaamistani. Protskut, hiilarit, rasvat oikeassa suhteessa jne.
Treenin jälkeen palautumisjuoma(reco2) ja kreatiinia olen syönyt 2 vuotta.
Verikokeet yms. ok. Yksi mitä mietin niin faijalla on keliakia ja jos mullakin olis se niin eikös se vaikuttaisi ravinteiden saantiin ja näin ollen kehittymiseen..?
Vi***taa kun kaverit jotka on aloittanut saman aikaan suunnilleen samoista lähtökohdista treenaan on nykyään ihan eri tasolla..:( Vai onko mahdollista että geenit on syynä näin "nihkeään" kehittymiseen?
Aloittaessa: paino 63kg, pituus 178, ikä 19 ja penkkimaksimi 57,5kg.
Nykyään: paino 68kg, pituus 178, ikä 22 ja penkkimaksimi 72,5kg.
Treeni ohjelma:
ma: Rinta, olkapäät, ojentajat, vatsalihakset.
ke: Selkä, Hauis, vatsalihakset.
Pe: Jalat, vatsalihakset.
Liikkeitä 3-4 per lihasryhmä, sarjoja noin 4, toistomäärät 15(lämmittely),10,6,8
Mielestäni olen treenannut niin kovaa kuin mahd. ja usein boostannut treeniä esim.kofuilla. Treenejä en ole jättänyt väliin kuin muutaman ulkomaanmatkan/sairastelun takia eli vain muutaman kerran.
Ravinnossa ei tarkkaa ohjelmaa, mutta olen pyrkinyt tarkkailemaan safkaamistani. Protskut, hiilarit, rasvat oikeassa suhteessa jne.
Treenin jälkeen palautumisjuoma(reco2) ja kreatiinia olen syönyt 2 vuotta.
Verikokeet yms. ok. Yksi mitä mietin niin faijalla on keliakia ja jos mullakin olis se niin eikös se vaikuttaisi ravinteiden saantiin ja näin ollen kehittymiseen..?
Vi***taa kun kaverit jotka on aloittanut saman aikaan suunnilleen samoista lähtökohdista treenaan on nykyään ihan eri tasolla..:( Vai onko mahdollista että geenit on syynä näin "nihkeään" kehittymiseen?

) niveliä jo kolme kuukautta kunnolliseen pamautteluun, ja pikkuhiljaa ne tuntuu kuntoutuvan. Voimat on pihalla, mutta motivaatio? En lopulta edes tajua koko sanaa. Treenaaminen on itsessään hauskaa ja jos ei ole, niin vika löytyy korvien välistä. Turha niitä numeroita liikaa tuijottaa.