ApPuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -S82-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Heippa. Alotin tossa pari kk sitten käymään spinningissä n.2-5krt viikossa, riippuu miten kerkee, mitä mun kannattas sen lisäx harrastaa? Oon tosi huono sali ihminen eikä tosiaan tuu käytyä ikinä! Laihduin ekalla viikolla 1,5kg mut nyt oonki lihonnut vaikka en ole mielestäni muuttanu syömistäni mihinkään suuntaan, vkloppuisin ainoo kun tulee syötyä jotain roskaruokaa. Tämän vuoden alusta olen lihonnut n.7kg huomaamatta ja eilen laskin painoindeksin ja tulokseksi tuli 25,1.(lievää ylipainoa) olen 167cm ja painan n.70kg, en oo pitäny itseäni lihavana kunnes oon kuullu ulkopuolisten mielipiteitä. En kummiskaan niiden vaan itseni takia haluun saada tuloksia! Onko neuvoja mulle??En hae mitään super pikadiettiä, tykkään kauheesti tosta spinnistä mut ois kiva jotain muutakin tehtä et sais kroppaan jotain muotoja! Peppu, masu ja allit vex!! KIITOS

Muotoa kroppaan tulee ehkä parhaiten juuri salitreenillä, vaikka sanoitkin olevasi huono salillakävijä, ehdottaisin että tutustuisit siihen vähän lähemmin jollei se nyt mielestäsi aivan vastenmielistä hommaa ole. :)

Spinning vaikka sitten 3 kertaa viikossa ja ruokavalion siistiminen niin pitäisi alkaa jotain tapahtumaan.

Kuntosalitreenistä tulee 100x motivoivampaa ja mielekkäämpää, kun sulla on o m a ohjelma, joka on varta vasten sulle tehty! ..kohta ne spinningit jää, kun rupeet vääntään innoissaan ;)

-S82- sanoi:
Oon joskus käyny vuoden verran salilla ja se ei vaan oo mua varten :(

Ja kuitenkin kyselet neuvoja punttipalstalla :)

Mutta spinningistä sen verran, et jos spinnaat 5 kertaa viikossa ni älä vedä sata lasissa joka kerta. Kroppa ei kestä. Tee välillä kevyempiä treenejä. Ja spinningin lisäks mä suosittelisin kunnon venyttelyä, vaikkapa sit ihan ohjatuilla tunneilla. Ite oon saanu perseen ja alaselän ihan hirveeseen jumiin spinningissä!

Ja jos et ihan salilla tykkää käydä niin pääsetkö bodypumpiin tai paceen? Molemmat vahvistaa lihaksia, tosin ei samalla lailla kuin punttis.

Niin ja muista, ettei pelkkä liikunta muuta kroppaa vaan syömistenkin pitää olla kunnossa eikä vain melkein kunnossa. Tiedän monia, jotka kuvittelee syövänsä terveellisesti, mutta tosiasiassa se ei ole sinne päinkään.

Salilla käyminen ja salilla treenaaminen on kaks eri asiaa. Jos vähänkin motivaatiota löytyy, täältä löytyy varmaankin hyvä ohjelma, sekä salille että ruokailuun. Tähän kun vielä yhdistetään sopiva lepo ja aerobinen (spinning) + lihashuolto eli venyttely, tulee tuloksia ja nopeasti ! ;) Ruokavalio on se mistä aloittaisin, se kun omasta mielestä kun on tärkein (kun oletetaan että mukana on jotain liikuntaa). Spinning x 2-5 varmasti polttaa rasvaa, kunhan ruokavalio on kunnossa. Muotoja sitten tulee lihaksilla, eli salilta..:kuola:

Tsemppiä :thumbs:

Kaveri kerto että täältä tulee hyviä neuvoja, siksi laitoin viestiä tänne (angelica-82)
:). tarkoitin siis että treenailin n.3krt/vk salilla mut se oli tosi väkinäistä ja oli tosi vaikee saada ittensä sinne :(.. Ehkä ei sit vaan oo tarpeex motivoitunu, tai jotain :/.. Oon vaan sellanen et pitää olla joku tsemppaamassa kokoajan, siksi tykkään spinnistä mut tota bodypumpii pitää kokeilla :). Kiitosta

Seuraavaan aloittamaasi threadiin voitkin sitten nimetä otsikon threadin sisältöä kuvaavaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom