Mulla on joka yö keskimäärin 3 laitetta laturissa kiinni jo nyt (iPhone x 2, iPad, Kindle, 2 x BT headset, ...). Eipä tuossa yksi lisää tunnu enää missään. Pidemmillä lennoilla on lisäakku mukana, mistä voi latailla lisävirtaa vehkeisiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iphonea voi jo ladata peltierillä eli lämpöerolla (tyyliin kahvikuppi vs metallipöytä)... Ehkä jossain vaiheessa tulee kello joka latautuu kehonlämmöllä, tai ainakin viivästyttää akun hyytymistä.
Itse tosin lasken itse ryhmään "ei tuolla mitään tee, mutta voi myydä silti", mutta vastaanpa silti. Eihän tämä varsinaisesti mikään mullistava uutuus ole. Onhan näitä jo nähty ja idea lienee esitelty jo vanhoissa Bondeissa ja kilpailijoiden laitteitakin löytyy markkinoilta.Kuinkahan moni näistä "ihan turha, eihän tolla tee mitään, ei kukaan osta" -tyypeistä on samalla sitä mieltä että Nokia möhli bisneksensä kun ei kehittänyt uutta, tehnyt sovelluskauppoja ja kosketusnäyttöjä ajoissa ym.
Seuraavassa sukupolvessa tuplataan akunkesto ja taas kaikki ostaa. Nerokasta.
Minkä asioiden tekemiseen tuo kello on mielestäsi hyvä?
En tiä kun en ole käyttänyt. Siitä voi varmaan tsekata esim viestit, sähköpostit ja twiitit kaivamatta sitä läppäkantista puhelinta käsveskan pohjalta.
Ja perkele, nyt on laite ja asiakaskunta valmiina. Nohevat devaajat sen viime kädessä keksii mitä tuolla voi tehdä enemmän tai vähemmän kätevästi. Dumaajia aina löytyy.
Kuulostaa aika nihkeältä tiirailla viestejä miniatyyriäytöltä ja sitoa siihen vielä molemmat kätensä. Ja sitten kun pitäisi vastata, niin pitää kaivaa kuitenkin se puhelin esiin - taskusta ilman turhia läppiä tietenkin.
Ei se nyt ihan niin helppoa ole, että tehtiinpä laite sitten kuinka kapeaan markkinarakoon tahansa, niin kyllä joku siihen devaa menestystä. Edelleenkin se puhelin on siinä toisessa kädessä ja sille on hemmetin paljon kätevämpi duumailla samat asiat.
Pakkikselta? Onko täällä joskus ollut sellainen?Mihin katos tämä live and let live meininki?
Kattelin haikeena noita tilaamani kellon speksejä, ja siellä kyllä kivenkovaa väitetään, että näyttö on safiirilasin takana.Safiirilasi
Kunnolla vesitiivis
Asiallinen akun kesto
Kaikki 3 jää toteutumatta.