Jumalauta ostan siis Airin siinähän sittenkin on kaikki mitä tarvitsen läppäriltä ja missä paketissa
Niin, en tiedä oletko tosissasi vai et, mutta täydet pisteet ennakkoluulottomuudesta, jos olet.
Tulin kaverin luota takaisin himaan ja takaisin wanhalle iBookille ja aiettä voi olla mukava käyttää, vaikka pataan tulee raudan puolesta 54-2. Tatspäd oli HPssä aivan anuksesta, en ihmettele jos normaalikäyttäjä haluaa erillisen hiiren. Macin tasohiiri pesee ainakin tuon kyhäelmän satanolla. Winukan alt-tab -crowding tuli harvinaisen harmittavaksi taustamusiikin, firefoxin, koulutyön, torrenttailun ja mesetyksen yhteisvaikutuksesta. En ole aikaisemmin käyttänyt Vistaa tositarkoituksella ja on pakko myöntää, että omaa konetta tuli monta kertaa ikävä. No, kohta tulee uusi stateoftheartpeli-pc ja Vista, joten kattavampaa mielipidettä kehkeytyy varmasti. Vista tuntui puoli vuotta vanhalla kannettavalla raskaalta ja kankealta käyttää. Kyse oli varmasti pitkälti tottumuksestakin.
Frendin langaton wlani pätki koko ajan HPllä, tyttöystävänsä käytti MacBookkia makuhuoneessa valittamatta koko saman ajan, hän ei huomannut verkon heikkouksia, waretti/katsoi elokuvaa Miehen työ. En tiedä kuka/mikä oli syynä. Summa summarum, olen antanut tälle iBookille jo monta kertaa lähtöpassit väsyneen raudan takia, mutta tänään sain oppitunnin jälleen siitä, miksi todella olen tähän kapistukseen lopulta niin kiintynyt: there's more than meets the specs.
Eipä tällä mielipiteellä varmaan paljoa arvoa ole, mutta jaan sen silti kanssanne, väsynyt/kännissä kun olen.
nimim. 12" 997€ :dance: lmaonaise bananaman