- Ikä
- 39
Mulla taisi 8x4GB maksaa reilu 200€. 1866 CL9 Kingston.Itse laitoin just 2x8GB macminiin, ebaysta hintaan 35e.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla taisi 8x4GB maksaa reilu 200€. 1866 CL9 Kingston.Itse laitoin just 2x8GB macminiin, ebaysta hintaan 35e.
429 taalan Acer ei ole millään mittarilla parempi mitä Macbook Pro, ei vaikka katsois kuin blue screen lasit päässä ja tämä on yksinkertainen fakta. Ei nyt aleta sentään ihan vitun typeriksi.
Still, Soluto thinks its methodology makes sense. "One of our next reports will include a separate comparison of only cleanly-installed machines. But – for this first report we simply compared the real PCs in the field, some with original images and some reinstalled by their users. We believe it’s more representative of reality," the report says.
Et löytänyt yhtään vanhempaa kuvaa429 taalan Acer ei ole millään mittarilla parempi mitä Macbook Pro, ei vaikka katsois kuin blue screen lasit päässä ja tämä on yksinkertainen fakta. Ei nyt aleta sentään ihan vitun typeriksi.
Mä en ymmärrä mitä ihmiset tekee tietokoneillaan (windows tai muuten) jos ne saa jatkuvasti kaatumaan. Aikaisemmin oli WinXP64bittinen ei kaatunut kuin kerran tai kaksi koko sinä aikana kun tuo oli, Win7 oli pari vuotta ei kaatunut koskaan > nyt win8 joulusta saakka ei oo kaatunut vielä
Samaa ihmettelen minä.
Mulla ei ole Win7 tai Win8 kone kaatunut koskaan ja käyttöä on sentään jo lukemattomia tunteja.
Tässä on nyt duunissa kosahdellut vuoden aikana maceista kolme kovalevyä, yksi muisti, yksi akku ja virtalähteitä kaksi.
Laatukamppeita.