Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sekö on sitten niinkuin parempi kone jotenkin jollain mittarilla? Miten vitussa kukaan voi tai osaa tai onnistuu vertailemaan koneita sillä perusteella, montako vitun palikkaa siihen saa ostettua erikseen? Mitä vittua? Eikö koneen käyttötarkoitus ole joku ihan muu kuin vitun palapeli? Ja edelleen, Macciin saa Windowsin, mutta Windowsiin ei saa OSX:ää, koitappa nyt keksiä sille sitten joku vasta-argumentti. Voit siis nauttia Macin laadusta ja käyttää sillä koneella kumpaakin käyttistä.maksaa ihan liikaa. samat palikat saa paljon halvemmalla ostettua erikseen
Ja jos tässä nyt itse olis menossa ostamaan konetta tähän mun duuniin, niin mitä vittua mä tekisin tiedolla monestako palikasta mun kone on mahdollista kasata? Mulle riittää tieto, että tähän koneeseen saa kiinni 4 näyttistä, 4 kovoa ja 32 gigaa muistia.
Ja milläs palikoilla herra kasaisi tämän?
Ja kukas väitti vaatimusten olevan jotenkin ihmeellisiä? Vastaa nyt vielä tuohon, että mitä helvettiä mä teen tiedolla, monestako palikasta kone on mahdollista kasata? Mä ostan Mac Proon ja siihen niin paljon tavaraa, että riittää. Komea vitun tehokas kone OSX:llä, hoitaa hommansa tyylikkäästi ja tehokkaasti. Miksi ihmeessä mistään maailman syystä ottaisin kasan komponentteja ja alkaisin läträämään niiden kanssa säästääkseni muutamat eurot ja sitten joutuisin vielä Windowsia käyttämään?Noissa vaatimuksissa ei ole kerrassaan mitään ihmeellistä. Muistin maksimimäärää lukuunottamatta kaikki koneeni vuoden 1997 jälkeen ovat nuo vaatimukset täyttäneet. Vilkaisin huvikseni verkkokaupasta ja kaikki nuo vaatimukset toteutuvat jo halvimmalla LGA 1155 kantaisella emolla. Kyseenalaista tosin on, tarvitko koskaan 4 näytönohjainta ja 8 näyttöä. Kahdelle 30 tuumaisellehan riittää 1 näytönohjain.
edit: Tämä tuli juuri vastaan fb:ssä
http://www.scribd.com/doc/45727962/Applelaisuus-uskontotieteen-nakokulmasta
iMac tehokkaimpana tai sitten Mac pro, joka broidillasikin on. Itellä ollut kummatkin ja kyllähän ne bitit liikkuu Mac proossa helvetinmoisesti kovempaa vauhtia, joten jos tehoa vaatii, niin Mac pro.Ajattelin hankkia Mackin, koska oma parivuotta vanha Peecee vittuilee jo nyt. En vain jaksa enää tapella sen osien kanssa tahi päivittää jokaista ohjelmaa/osaa ja hakeaa vikaa jostain...
Tulisi normi käyttöön, eikä pelaamiseen. Veljellä on Mac Book Pro 15" ja kasi ytiminen tornikotelomalli (Erikoinen tekele, kun ei piuhan piuhaa sisällä). Tekee musiikkia ja läppäri vain jäin jalkoihin ja prossat hakkas satasta. Tornimallissa alle 20%.
Osaakos, joku sanoa millainen olisi normikäyttöön hyvä ? Käytän enimmäkseen nettiselailuun, videon, kuvien editointiin. Ajattelin samaa kuin, mikä veljeltä löytyy.. ?
Ja sekö on sitten niinkuin parempi kone jotenkin jollain mittarilla? Miten vitussa kukaan voi tai osaa tai onnistuu vertailemaan koneita sillä perusteella, montako vitun palikkaa siihen saa ostettua erikseen? Mitä vittua? Eikö koneen käyttötarkoitus ole joku ihan muu kuin vitun palapeli? Ja edelleen, Macciin saa Windowsin, mutta Windowsiin ei saa OSX:ää, koitappa nyt keksiä sille sitten joku vasta-argumentti. Voit siis nauttia Macin laadusta ja käyttää sillä koneella kumpaakin käyttistä.
Ja jos tässä nyt itse olis menossa ostamaan konetta tähän mun duuniin, niin mitä vittua mä tekisin tiedolla monestako palikasta mun kone on mahdollista kasata? Mulle riittää tieto, että tähän koneeseen saa kiinni 4 näyttistä, 4 kovoa ja 32 gigaa muistia.
Ja mistähän sä tämän kuvitelman olet saanut? Jos vaikka näyttis hajoaa, niin mikä estää ostamasta uutta? Mä ainakin vaihdoin näyttiksen kun edellinen ei riittänyt. Se prosessi meni näin:Mutta kun jotain hajoaa niin pitää ostaa uusi mäkki kun pc:ssä riittää vaan komponentin vaihto. säästää kivat summat rahaa.
Edelleen koneen voi viedä huoltoon. Mä en ymmärrä miksi kone pitäisi heittää pois. Ei kai kukaan autoaankaan heitä kaatikselle jos siitä hajoaa bensapumppu etkä itse osaa sitä vaihtaa?Siistihän tuo on ei siitä pääse mihinkään, MUTTA
A. TÖRKEÄN kallis mm. lisämuistit jne
B. Takuu menee umpeen ja tosta hajoaa yksikin komponentti niin tuolla voi heittää vesilintua
C. Apple/kolmannet osapuolet ei tue vanhempia koneita, kun uusi tulee niin palataan kohtaan b. heitetään vesilintua
Mutta, jos hilloa on ja Mikellä ilmeisesti on niin voi ostaa aina uuden koneen ja heittää vanhoilla niitä vesilintuja
Pointti nyt enemmänkin on se, että haluatko ostaa sen pcn pari satasta halvemmalla ja saada pöydälle ison muovisen keskusyksikön, näytön ja taakse jumalattoman johtohelvetin. Puhumattakaan käyttiksestä jossa on vähän väliä jotain ongelmaa ja taistelua virusten kanssa. Vai haluatko esim iMacin jossa on kaikki samassa paketissa, loistava käyttis, koko runko alumiinista ja tasan yksi johto?
Ja mitä hintoihin tulee, toki Maceissa suurimmassa osassa on paljon ilmaa välissä vs. nörttivehkeet. Mutta kun se ulkoinen laatukin on aivan toista maata. Esim iMaceista ihan perusmallikin on tarpeeksi tehokas suurimmalle osalle kuluttajista ja on hintaansa nähden mielestäni erittäin kilpailukykyinen. Haluaisin nähdä pc-puolella vastaavan kokoonpanon hinnan. Tuskin on kovin suuri ero. Jos Mac ei miellytä niin pysy siellä nörttivehkeissä ja toisinpäin. Ihme itkua joka kerta.
PC:n askartelu paloista on sen verta nördeä touhua että ihan sama.
Mäkeissä parasta on macbook pro:t. On se vaan elegantti paketti. About vastaavaa rautaa saa toki PC:näkin mutta niinpä onkin heti samoissa hinnoissa. Toki pc-puolella on sitten penninvenyttäjille kaikenmoista halvalla. Pääasia että on kaikille kaikkea ;)