Deleted member 48743
Mitäs pakkiksen omenamiehet on mieltä mun uudesta macbookista..?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan totta. En ole pysynyt laskuissa monesta acerista on kokemusta ja kertaakaan ei ole takuuseen tarttenut vaihtaa/korjata mitään :D
Onhan tätä tullut jo hoettua mutta Aaserit rokkaa täälläkin. Nou prob whatsoever, 2kpl -05 läppäreitä edelleen aktiivikäytössä, vintoosatkin alkuperäistä asennusta kyseiseltä vuodelta.
- H
Ongelma onkin siinä, että en ole ottanut ylös, kun on kuitenkin monta onnistunutta päivitystä tehty. Olikohan näitä nyt ehkä 3 kappaletta 27.4. julkastuja, jotka latasin. Nyt kun asensin koneen ja latasin kaikki päivitykset, niin käynnistyy. En millään jaksa uskoa, että olisi mikään yhteensopimattomuus jälkiasenteisten ohjelmien kanssa.Käy updatesta katsmomassa mikä päivitys on kyseessä. Kiinnostaa itseäkin tietää mikä saa koneen nuin sekaisin.
Mulla on ollu Acerin kanssa vähän huonompaa tuuria, 3 vuoden aikana kolme läppäriä. Ensimmäinen kävi huollossa 8 krt, toinen 4 krt, viimeinen on selvinnyt yhdellä käynnillä ja toiminut nyt jopa 2 vuotta ilman huoltoa. Ja kyseessä oli kuitenkin acerin hinnaston yläpäästä oleva kone eikä mikään 300€ tarjouskone.
Eilen se sitten tapahtui... kelkka kääntyi 180astetta, vai montakohan astetta se nyt oikeasti kääntyikään kun hermot meni niin Windows:n ja Linux:n kanssa.
Mites ne hermot nyt yhtäaikaa meni sekä Windowsin että Linuxin kanssa?
- H
heh, varmaan siitä kun ne on samassa koneessa... eli paremmin sanottuna, meni hermot mun koneeseen :D
Puoleen vuoteen ei ole uskaltanut asennella windowssin omia päivityksiä, kun jokaisen päivityksen jälkeen sininen ruutu on odottanut ja ainoa keino saada homma taas pelittään on ollut palautuspiste. Töissä saa taistella ihan tarpeeksi linuxien ja windowssien kanssa, joten ei kiitos enään kotiin.
Näin se on.No, tosiasia on, että jos kaikki päivitykset aiheuttaa sinisen ruudun niin kone on rikki. Ei mulla muuta :D
Näin se on.
PS. Repesin MTM tolle sun Avatarille :hyvä:
Ei tahmaannu ikinä, ei hidastu, ei ole sitä Windowsin rekisteriä siellä alla keräämässä skeidaa.
No toki jos alkaa kovotia loppumaan, mutta se ei kerää hidastavaa kamaa kuten Windowsin rekisteri.Kyllä se maccikin aikanaan hidastuu jos sitä ei viitsi välillä hoivata.
Miten mäkkiä vois edes huoltaa itse kuin putsaamalla turhaa kamaa kovolta? Normipäivitykset ajelen itse ja se siitä.