Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Vitun applen pellepojat kun niille kelpaa vaikka laatikollinen paskaa kunhan se on vain applen. :D Applen uusin innovaatio ipad, kerrassaan mieletön! huhu.. Hallelujah Steve!! Joo joo, siitä tulee varmasti hirmu hieno juttu, kunhan sen kaikki puutteet on korjattu.. hihi.

Jos mitään ei kritisoitaisi ja mistään ei "itkettäisi", ei mitään kehitettäisikään eteenpäin. Mitään uutta ei tulisi koskaan, ainoa mikä muuttuisi nii nimi.

Tosin ekimäisesti loppuu lisättävä vastuun vapautuslause: "No en mä kyllä oikeastaan tiiä tästä mitään" Ugh!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos mitään ei kritisoitaisi ja mistään ei "itkettäisi", ei mitään kehitettäisikään eteenpäin. Mitään uutta ei tulisi koskaan, ainoa mikä muuttuisi nii nimi.
Ja sinä päätät sitten itkeä Applesta? Ei jumalauta mikä logiikka. Eiköhän siinä Windowsissa ole ihan tarpeeksi itkettävää ja siitä on varmaan itketty aika paljon, silti se on samaa paskaa vuodesta toiseen. Meikälle ei ole mennyt koskaan kaaliin, ei edes Windows aikana, että mikä siinä Applessa nyt niin vituttaa. Eihän sitä pakko ole ostaa. Kauhee marina ja itkuraivari aina kun Apple tekee jotain. Osaako kukaan vastata? Ikäänkuin se olisi jotenkin pois muron elämästä, ainakin jutuista päätellen murot menettävät jotain kun Applelta tulee uusi laite ja sitten AINA alkaa perinteinen itku. Oli se sitten puhelin, uusi iMac, läppäri, iPad, ihan vittu mikä vain, jos siinä on Applen logo, alkaa kauhee poru. Ei ymmärrä.

Ja sinä päätät sitten itkeä Applesta? Ei jumalauta mikä logiikka. Eiköhän siinä Windowsissa ole ihan tarpeeksi itkettävää ja siitä on varmaan itketty aika paljon, silti se on samaa paskaa vuodesta toiseen. Meikälle ei ole mennyt koskaan kaaliin, ei edes Windows aikana, että mikä siinä Applessa nyt niin vituttaa. Eihän sitä pakko ole ostaa. Kauhee marina ja itkuraivari aina kun Apple tekee jotain. Osaako kukaan vastata? Ikäänkuin se olisi jotenkin pois muron elämästä, ainakin jutuista päätellen murot menettävät jotain kun Applelta tulee uusi laite ja sitten AINA alkaa perinteinen itku. Oli se sitten puhelin, uusi iMac, läppäri, iPad, ihan vittu mikä vain, jos siinä on Applen logo, alkaa kauhee poru. Ei ymmärrä.

iPhone triidistä:
"We are introducing a revolutionary product..........A PHONE! JEEEEEEEEEEEEEE JEEEEEEEEEEE"
Camoon, ei tartte suuttua jos vähän skeptinen on noita etukäteishehkutuksia kohtaan. Apple meuhkaa käyttäjineen kuin olisi keksinyt pyörän unohtaen että pyörä keksittiin jo kauan sitten. Jengi ihan suuttuu jos ei heti ime omenaa.

Että camoon vaan, jollei mekään imasta sitä omppua samantien. :rolleyes:

Ps. ei herneitä :D

Nauroin itsekin noille viesteilleni aikaisemmin ja siitä mainitsinkin. Mutta meikällä onkin kokemusta murona olemisesta, sekä Applesta. Suurimmalla osalla on vain murona olemista ja sitten se on tota kun ei paremmasta tiedä. Vähänpä sitä itse tiesi ja noin kävisi monelle monelle murolle jos uskaltaisi tulla laatikosta ulos, niin totta.

Enhän minä ole Applesta itkenytkään rakas Mike, lähinnä vain kyseenalaistanut Applen fanien mielettömän ajatuksenjuoksun :)

edit.upsideisii: korjattu -> logiikka = ajatuksenjuoksu

Itse olen "muro", eli PC ryhmää, mutta en Mäccejä hauku. Kyllä ne Mäcit hyviä ovat ja sitä en missään nimessä kiellä, ja juu kyllähän ne toimii paremmin mutta toimivuutta ei voi verrata. On kuitenkin *hieman* eri asia tehdä toimiva alusta koneille jossa aina sama rauta, kuin tehdä alusta raudalle jossa komponentti kombinaatioita on jopa miljoonia.

Itse pysyn PC:ssä siksi, että henkilökohtaisesti pystyn ongelmani koneen kanssa ratkomaan joten ei ole syytä ostaa kalliimpaa ainakaan tuon takia. Käytettävyyden osalta itselleni Windows on parempi alusta, niin ohjelmien tarjonnan kuin kaiken muunkin kannalta. Ei ole ainuttakaan syytä miksi Applen ostaisin, enkä niitä kokeilleena näe mitään niin mullistavaa että sen takia totuttaudun aivan uuten työympäristöön.

Itse olen "muro", eli PC ryhmää

Sama täällä. Itsellä on g4 mäkki, tilalle on tulossa parin viikon päästä g5 2,3ghz dual. Oon myös testannu macbook pro:ta, mutta mäkit ei ole täälläpäin kuitenkaan herättäneet kovinkaan kummoisia tunteita suuntaan tai toiseen. Läppärinä tällä hetkellä PC - mukavampi on tällä PC:llä työskennellä (johtuu ehkä siitäkin, että g4 on törkeän laiska). Omenoita löytyi vielä iPhonen verran hetki sitten, mutta siitä oli pakko luopua hyvän hinnan takia. Hyvä puhelin, vaikka siitäkin kyllä löytyi omaa käyttöä haittaavia puutteita. Jos ne saadaan korjattua (mm. moniajo), niin varmasti tulen joskus vielä iLuurin ostamaan.

Mäkeissä ei sinänsä mitään vikaa ole, johtuu tuo PC:n "paremmuus" ehkä mäkkien käytön puutteesta ja siitä, että en ole mäkkeihin vielä kunnolla tottunut. Varmasti nekin asiansa ajavat joissain tarkoituksissa, mutta omaan käyttöön PC soveltuu paremmin. PC:n kanssa on kyllä ongelmia melko usein, mutta yleensä ne ratkeavat yhtä nopeasti kuin ilmaantuvat. En näe tarpeelliseksi maksaa mäkkien hintoja, kun PC:lläkin pärjää erinomaisesti. G5 tulossa G4:n tilalle siksi, että saan lähes ilmaiseksi.

Viestin informaatioarvo = 0 :lol2:

Mä olin miettinyt kauan, että haluaisin Mac:n itselle... mutta sitten kun tuli tilaisuus hieman värkätä Mac:llä, niin sinne karisivat ne halut. Onhan se hieno, mutta muuta siinä ei sitten ollutkaan. Pienen pyörittelyn jälkeen tuli niin monenlaista noitumis efektiä joten täältä tulee ei -ääni Mac:lle, riittää kun omaan yhden iPod:n niin saa omenat riittää tältä erää. Eli pitäydyn PC:ssä ja käyttösyistä siitä löytyy wintoosa ja linukka.

Lähinnä ihmetyttää kanssa tuo apple fanaatikkojen meuhkaaminen, ja kritiikkiä ei kestetä.

Samantien on muro ja postataan parit vanhat pc:n kuvat :)

Mut mäkit vaa toimiii :)

Kyllä, hyvin sanottu siellä perällä. Windows taas ei toimi. Mut turha tuosta vain vääntää, murotkin myöntävät, että Widows on aika paska, mut jos silti sitä haluaa viilaa, niin mikäs siinä.

Nii no, mäkillä ei voi muuta tehdäkkään kuin surffata interweebenissä. No vähä jotain valokuvaa räplätä toki voi. Hyvinhän se toimiikin toki sitten moisien haasteiden edessä, ei siinä mitään. :puntti:

Nii no, mäkillä ei voi muuta tehdäkkään kuin surffata interweebenissä. No vähä jotain valokuvaa räplätä toki voi. Hyvinhän se toimiikin toki sitten moisien haasteiden edessä, ei siinä mitään. :puntti:
Muron viimeinen oljenkorsi "Macilla ei voi tehdä mitään" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom