Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vain myönnätte murot, että puhutte paskaa, väite ei pidä paikkaansa, että jos jollain hajoaa pc, niin maccimiehet tulevat vittuilemaan.
Se pissispoju on mukava.Onkos muut fanboyt käyttäneet mäkkiään Ruoholahdenkadun MacHuollossa? On meinaan se täti siinä tiskillä viimeisen päälle asiakaspalvelija ja muutenkin huollot tuolla on hoitunut nopeasti ja helposti. Pesee Humacin vitsihuollon 100-0. Siellä pissispoju tiesi, että mun koneesta on akku paskana ja yritti myydä uutta akkua..
Onkos muut fanboyt käyttäneet mäkkiään Ruoholahdenkadun MacHuollossa? On meinaan se täti siinä tiskillä viimeisen päälle asiakaspalvelija ja muutenkin huollot tuolla on hoitunut nopeasti ja helposti. Pesee Humacin vitsihuollon 100-0. Siellä pissispoju tiesi, että mun koneesta on akku paskana ja yritti myydä uutta akkua..
Paska mikä paska. Vuodesta toiseen.
http://www.macworld.com/article/140068/2009/04/satisfaction.html?sr=hotnews
Ei ole tarvetta. Kyllä hyvä tuote puhuu itse puolestaan. ;)Et ole crimson suunnitellu ovelta ovella- taktiikkaa, ehkä toi sun ylistysvirsi saavuttaisi enemmän kuulijoita niin?
Jaa-a. En tiedä kuka noi Forresterin säännölliset käyttäjätyytyväisyystutkimukset maksaa.Oliko Applen vai kenen tilaama tutkimus?