Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kattokaa nyt mikä vaikutus Macilla on. Näillä kahdella nörtillä on pc:t, mutta pelkkä orastava käyttökokemus saa toisen runkkaamaan ja toinen on vieressä popparit sylissä. Ei tapahdu pc:llä :D

Siitä hyvä tilanne, että vaikka lainemies sotkisi penkit ja kaikki roiskiessaan, niin onhan SOLin siivooja messissä tekemässä ne oikeat työt.

Sen uskon. Vähän kaupassa pyöritellyt sormea touch padilla: "joo tää on ihan paska kone."
Sure, it's cool when you hover over the little icons at the bottom of the screen and they get bigger.
Just taidettiin todistaa kuinka hyvin oikeiden töiden tekijät kokeilevat macceja ennen tuomion antamista :D

Ollaampa nyt realistisia. Ei Mac vaadi mitään nessupakettia tai muutakaan runkkuparafeniliaa. Siinä se Mac OS X vaatii työntekoa kuin Windows Vistakin. Ei Macin ja PC:n ero ole niin suuri, että sen puolesta runkkaamaan alkaisi kukaan muu kuin joku jolla kosketus realiteetteihin on täysin hukassa. Molemmissa kaikki toimii. Ihan liioiteltu on Mac OS X:n ja Windowsin ero.

Kaikki ne on vaan tietokoneita. Toisilla keulii kun on uusi 8000GT näytönohjain tai joku komee numerosarja jossain osassa rautaa. Mulle taas riittää kun on kokonaisuus kunnossa, hommat etenee ajallaan, ei murheita yllättävistä oikosuluista käyttiksessä ja palkka tulee ajallaan. Työtä tai tuhnuttelua päätelkää itse, mut hermot ainakin pysyvät kasassa. :-*

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On se vaan kaunis..
106187324_c8eea1351e.jpg

Edit: siis tuo missä ei ole viivakoodeja ja tuoteselostetta..

Mä voisin ihan hyvin ottaa jonkun high end-Vaion vaikka nyt onkin alla uusi alu-MacBook Pro. Ei se PC tai Vista paska ole...ja saisi tuossa sitten BR-toiston samalla.

Ihmetyttää nämä macci-puritanistit, ei voi muuta sanoa.

Mä ottaisin kans tuon Vaion jos siinä olis enemmän tarroja ja ulokkeita. Oikeat duunit sitten tuolla toisella koneella.

Mulle ei onneksi enää ikinä tule tätä. Toimii kuin junan vessa (joka on täysin paskana)
heh, vähän käy sääliksi muroja, kaivaa nyt fyysisesti hajonneiden tuotteiden kuvia, ettei oma paskakasa vain saa huomiota :D

dscf0111bc3.jpg

Onko tuo sitten vähämmän vituttava kuin sininen ruutu, sitä en tiedä. En oo muuten nähnyt XP:llä kertaakaan sinistä ruutua, tuskin toisaalta näkyy tuota ylläolevaakaan usein makillä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom