Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minun työ kone XP SP3 taas kaatuilee jatkuvasti pelkästään tänä vuonna firman koneesen uponnut n.450€ pelkkää korjauskulua, vittu kun on hyvä masiina!:hyvä:Mun työkone XP SP3 ei ole kaatunut kertaakaan 2 vuoteen.
Ymmärrän kyllä, että murolle on ylitsepääsemätön urakka ottaa yhteyttä viallisen koneen myyjään. Meille omppueliitille se on helppoa.
Sulla onkin 24/7 hubbabubbatukipalvelu korporaation puolesta.Mun työkone XP SP3 ei ole kaatunut kertaakaan 2 vuoteen.
Olen huollattanut konettani.Ymmärrät? Anteeksi kuinka? Miten sinä sen ymmärrät, kerrohan kiitos
Olen huollattanut konettani.
Ne ei ole oikeasti edes hauskoja.
Okei. Mun ei ole tarvinnut konettani huollattaa. Koskaan. Niin helppoa sen hyvänä pitäminen on. Ja Vista vaan toimii.
Niinpä. Ja näin PC miehenä on mukavaa, kun jos joku komponentti on viallinen niin ei tartte koko konetta vaihtaa, vaihtaa vaan sen komponentin. Parhaat meistä osaavat vaihtaa sen itse, ei kulu turhaan aikaa huoltoa odotellessa.
Voi hitsi.Sekin vastaus tuli 10 täysin turhan viestin jälkeen. Ne ei ole oikeasti edes hauskoja. En ole lähdössä tähän naurettavaan vääntöön enempää mukaan.
Mä olen huollattanut konetta kahdesti. Ekalla kerralla topcase vaihdettiin, kun kone tippui lattialle ja se halkesi. Toisella kerralla A-napin tatsi ei ollut kohdillaan ja taas topcase vaihdettiin. Kummatkin huollot tehtiin takuuseen päivähuollossa sillä aikaa kun olin duunissa. Murot toki olisi avanneet koneen ja käynnistäneet kolvin.Okei. Mun ei ole tarvinnut konettani huollattaa. Koskaan. Niin helppoa sen hyvänä pitäminen on. Ja Vista vaan toimii.
Niinkuin ehdotin jo kymmeniä viestejä sitten:DEnnenkuin mäkistit luulee taas keksivänsä sukkelaa sanottavaa, niin kerronpa että ne loput jotka eivät osaa tätä, vievät tosiaankin koneensa huoltoon. Kuten te rakkaat mäkistit.
Päivitin Windows-osiolla Windowsia uudempaan Service Packiin ja ensimmäisen asennuksen vaatiman bootin jälkeen tulos oli tämä:
Legendaarista :hyvä:Päivitin Windows-osiolla Windowsia uudempaan Service Packiin ja ensimmäisen asennuksen vaatiman bootin jälkeen tulos oli tämä:
En oo tottunu asentelemaan mitään ajureita eli vois kokeilla. Kiitti tiedosta.Päivititkö Bootcamp-ajurit ensin uusimpaan versioon, ennen kuin asensit tuon SP3:n?
Lol. :D Kyllä se Windows silti vielä toimii, mutta päivitys ei onnistunut.Legendaarista :hyvä:
Raiskaaja sai kerrankin palkkansa, toisin kuin Itä-Suomen hovioikeudessa! :D
Päivitin Windows-osiolla Windowsia uudempaan Service Packiin ja ensimmäisen asennuksen vaatiman bootin jälkeen tulos oli tämä:
Toiset joutuu työn puolesta käyttämään jotain antiikkisia Windows-softia. Meillä onneks kaikki firman softat toimii selaimen kautta käyttiksestä riippumatta, joten tarvittaessa etätyötkin hoituu ilman BSD:tä. Mulla ei Windowsia kotona ole, eikä toivottavasti tulekaan.Jännä miten winkkarimiehet pärjää hyvin sillä windowsilla, omput sitten virittelee kahden käyttiksen setuppeja. Kätevääkö?
Laitoin työkoneelle hienon sinisen taustakuvan. :thumbs:Ällöttävä omenalogo rumentamassa muuten niin hienoa sinistä taustakuvaa. :evil: