Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun työkone XP SP3 ei ole kaatunut kertaakaan 2 vuoteen.
Minun työ kone XP SP3 taas kaatuilee jatkuvasti:) pelkästään tänä vuonna firman koneesen uponnut n.450€ pelkkää korjauskulua, vittu kun on hyvä masiina!:hyvä:
Taidan päivittää työkoneenkin ensivuonna Maciksi.

Ymmärrän kyllä, että murolle on ylitsepääsemätön urakka ottaa yhteyttä viallisen koneen myyjään. Meille omppueliitille se on helppoa.

Sekin vastaus tuli 10 täysin turhan viestin jälkeen. Ne ei ole oikeasti edes hauskoja. En ole lähdössä tähän naurettavaan vääntöön enempää mukaan.

Okei. Mun ei ole tarvinnut konettani huollattaa. Koskaan. Niin helppoa sen hyvänä pitäminen on. Ja Vista vaan toimii.

Niinpä. Ja näin PC miehenä on mukavaa, kun jos joku komponentti on viallinen niin ei tartte koko konetta vaihtaa, vaihtaa vaan sen komponentin. Parhaat meistä osaavat vaihtaa sen itse, ei kulu turhaan aikaa huoltoa odotellessa.

Niinpä. Ja näin PC miehenä on mukavaa, kun jos joku komponentti on viallinen niin ei tartte koko konetta vaihtaa, vaihtaa vaan sen komponentin. Parhaat meistä osaavat vaihtaa sen itse, ei kulu turhaan aikaa huoltoa odotellessa.

Ennenkuin mäkistit luulee taas keksivänsä sukkelaa sanottavaa, niin kerronpa että ne loput jotka eivät osaa tätä, vievät tosiaankin koneensa huoltoon. Kuten te rakkaat mäkistit.

Sekin vastaus tuli 10 täysin turhan viestin jälkeen. Ne ei ole oikeasti edes hauskoja. En ole lähdössä tähän naurettavaan vääntöön enempää mukaan.
Voi hitsi.

Okei. Mun ei ole tarvinnut konettani huollattaa. Koskaan. Niin helppoa sen hyvänä pitäminen on. Ja Vista vaan toimii.
Mä olen huollattanut konetta kahdesti. Ekalla kerralla topcase vaihdettiin, kun kone tippui lattialle ja se halkesi. Toisella kerralla A-napin tatsi ei ollut kohdillaan ja taas topcase vaihdettiin. Kummatkin huollot tehtiin takuuseen päivähuollossa sillä aikaa kun olin duunissa. Murot toki olisi avanneet koneen ja käynnistäneet kolvin.

Ennenkuin mäkistit luulee taas keksivänsä sukkelaa sanottavaa, niin kerronpa että ne loput jotka eivät osaa tätä, vievät tosiaankin koneensa huoltoon. Kuten te rakkaat mäkistit.
Niinkuin ehdotin jo kymmeniä viestejä sitten:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itsellä ollut käytössä uusi MacBook nyt kolme viikkoa ja kertaakaan ei ole kaatunut tai ollut mitään ongelmia.. Toimii toisin sanoen kuin unelma ja erittäin tyytyväinen ollut ostokseeni..

Microsoftin vai Applen syy?

Päivitin Windows-osiolla Windowsia uudempaan Service Packiin ja ensimmäisen asennuksen vaatiman bootin jälkeen tulos oli tämä:

Liitteet

• 26112008089.webp
    26112008089.webp
    43,2 KB · Katsottu: 198
Päivitin Windows-osiolla Windowsia uudempaan Service Packiin ja ensimmäisen asennuksen vaatiman bootin jälkeen tulos oli tämä:
Legendaarista :hyvä:
Raiskaaja sai kerrankin palkkansa, toisin kuin Itä-Suomen hovioikeudessa! :D

Päivititkö Bootcamp-ajurit ensin uusimpaan versioon, ennen kuin asensit tuon SP3:n?
En oo tottunu asentelemaan mitään ajureita eli vois kokeilla. Kiitti tiedosta.
Legendaarista :hyvä:
Raiskaaja sai kerrankin palkkansa, toisin kuin Itä-Suomen hovioikeudessa! :D
Lol. :D Kyllä se Windows silti vielä toimii, mutta päivitys ei onnistunut.

Mä käytän Vistaa Parallelsin kautta, eikä oo tuon päivityksen kanssa ollut probleemia.
Päivittyy ihan buenosti ilman siniruutuja.

Ällöttävä omenalogo rumentamassa muuten niin hienoa sinistä taustakuvaa. :evil:

Jännä miten winkkarimiehet pärjää hyvin sillä windowsilla, omput sitten virittelee kahden käyttiksen setuppeja. Kätevääkö?

Jännä miten winkkarimiehet pärjää hyvin sillä windowsilla, omput sitten virittelee kahden käyttiksen setuppeja. Kätevääkö?
Toiset joutuu työn puolesta käyttämään jotain antiikkisia Windows-softia. Meillä onneks kaikki firman softat toimii selaimen kautta käyttiksestä riippumatta, joten tarvittaessa etätyötkin hoituu ilman BSD:tä. Mulla ei Windowsia kotona ole, eikä toivottavasti tulekaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom