Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siitä syntyykin seuraava kysymys. Miksi helvetissä ne halusivat nvidian piirisarjan? ne on tunnetusti olleet aika vikaherkkiä + epävakaita ja juuri parhaillaan pyörii aika vahvoja huhuja, että nvidia jättäytymässä pois piirisarjamarkkinoilta.

CUDA:n takia.
nVidian piirisarjan integroitu näyttis sisältää 16 corea joten lumileopardi ja OpenCL voi hyödyntää sitä heti kun se joskus tulee. Intelillä ei ole mitään vastaavaa muuta kuin paperilla.

CUDA on ollut olemassa jo pitkään ja se on toimivaksi testattu. nVidialla on jo pitkä kokemus GPGPU-API:sta enkä ihmettelisi mikäli Appen ja nVidian diiliin sisältyy jotain CUDA<>OpenCL koodi/teknologia-tiedonvaihtoa. Parhaimmillaan nVidia on heittänyt tarjoukseensa mukaan ison läjän koodaustyötä mukaan jolla Apple saa kickstartin OpenCL:ää varten.

CUDA:n takia.
nVidian piirisarjan integroitu näyttis sisältää 16 corea joten lumileopardi ja OpenCL voi hyödyntää sitä heti kun se joskus tulee. Intelillä ei ole mitään vastaavaa muuta kuin paperilla.

CUDA on ollut olemassa jo pitkään ja se on toimivaksi testattu. nVidialla on jo pitkä kokemus GPGPU-API:sta enkä ihmettelisi mikäli Appen ja nVidian diiliin sisältyy jotain CUDA<>OpenCL koodi/teknologia-tiedonvaihtoa. Parhaimmillaan nVidia on heittänyt tarjoukseensa mukaan ison läjän koodaustyötä mukaan jolla Apple saa kickstartin OpenCL:ää varten.

Ok, tuo selittää sen.
Pitää toivoa, että nvidia on ratkaissut GPU core ongelmansa ja onnistunut tekemään tästä piirisarjasta vakaamman kuin parit viimeisimmät viritelmät. Jos eivät ole niin sitten tuossa on kaksi potentiaalista ongelmakohtaa.

Oho, melkoista sontaa ovat ruilauttaneet sivuilleen. :wtf:
Eli siis Applen verkkomainonta (ja luultavasti video + printtiversiot myös) tehdään Windows PCillä. Mihinkähän niitä Macceja Apple itse käyttää? Pelaamiseen duunipäivän jälkeen?

Ei hemmetti näitä uusia mainoksia taas: http://www.apple.com/getamac/ads/

Vaikka en ton tyylistä kilpailijanmollausmainontaa Suomeen kaipaakaan, ei voi pokkana noita kattoo. :D

No olipa typerä mainos. Applen tuotteet ois himpun verran uskottavampia ilman näitä lapsellisia videoita.
Typeriä ja lapsellisiahan nuo mainokset on. Mutta myönnä pois, että suakin hieman hymyilytti. ;)

Älä nyt möksää mussukka.

Ota omena, tarjoan.

3d_Apple_Logo_102.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllä mua hieman hymyilytti, mutta ehkä eri syistä.
Meinaatko, että tuo "Throne" ei ollut ihan oikeasti hauska? :D

http://www.robgalbraith.com/bins/content_page.asp?cid=7-8741-9027

Tuossa puhutaan vuoden 2007 MBP:istä ja mattanäytöistä. :)

"Non-glossy displays have been in all the various MacBook Pros we've calibrated and profiled over time, prior to and for this article, so if your MacBook Pro has Apple's optional glossy surface it may respond differently to calibration."
Kiitoksia erittäin hyvästä korjauksesta! Kaipailisin siis edelleen ammattimiesten kommentteja noista Applen glossynäytöistä. Maallikon silmäänhän ne näyttää erinomaiselta, mutta tekeekö niillä ammattikäytössä yhtään mitään?

Minulla on kyllä toiminut, mutta työskentelenkin usein illalla/yöllä niin ei ole päässyt siksi haittaamaan. :D Eikä selän takana ole ikkunaa.

Minulla on kyllä toiminut, mutta työskentelenkin usein illalla/yöllä niin ei ole päässyt siksi haittaamaan. :D Eikä selän takana ole ikkunaa.

Noissa olosuhteissa nuo ovatkin varsin mukavia (siis ihan yleisesti, en ole noita macin uusia näyttöjä luonnollisestikaan nähnyt), mutta paikassa jossa pääsee valot/ikkunat heijastamaan, ei sitten enää olekaan niin hyviä.

Mulla on HP:n läppärissä tollanen glossy-tyylinen näyttö [17" BrightView 1680x1050]. Se on muuten pirun hyvä hämärässä mutta kun aurinko paistaa niin tosta ei näe yhtään mitään.

Jos saisin päättää ottasin ehkä silti norminäytön, vaikka tuo onkin hämärässä helvetin hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom