Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Heh, toi lista on vielä vieteriäkin sekavampi :)

Mites? Siinä on listattuna kaikki tiedostot ja alikansiot mitkä kyseisessä kansiossa on, tässä tapauksessa OSX:n järjestelmään liittyvät lisäohjelmat. Jos siitä saa sekavan niin huh huh.

Heh, toi lista on vielä vieteriäkin sekavampi :)
Mites? Siinä on listattuna kaikki tiedostot ja alikansiot mitkä kyseisessä kansiossa on, tässä tapauksessa OSX:n järjestelmään liittyvät lisäohjelmat. Jos siitä saa sekavan niin huh huh.

Provo: Varmaan tuossa listassa ahdistusta aiheuttaa se, että siitä löytyy mm. Bluetooth, etäasennukset, konsoli, ODBC, RAID, X11... eihän tuollaisia voi lelukäyttiksessä olla!?!

search1.jpg

Huomaa miten erilailla kaikki asiat on OSX nimettynä. Ois kyllä PC mies pihalla aikansa.

eihän tuollaisia voi lelukäyttiksessä olla!?!

Kyllä käyttis voi hyvä olla vaikkakin ulkonäöllisesti muistuttaa lähinnä hedelmäpeliä. Mutta kuten todettiin sen voi muokata, next case.

Ehkä mulle sopisikin OSX, kun mä oikeasti tykkään tästä Vista Ultimatesta tälläisenä, että KAIKKI karkit on käytössä :D (toki ohjelmien asetukset niin, että kun esim. jonkun pelin käynnistän, niin karkit ei jää taustalle resursseja syömään)

Oli muuten hauskaa kun Vista oli vasta tulossa niin sitä ei koskaan edes mainostettu sen hyvistä uusista ominaisuuksista vaan siitä miten silmäystävällinen se on, aerot sun muut turhat hömpötykset. Toivottavasti seuraavan winukan pääpaino ois sen käytettävyydessä, eikä sen ulkonäössä.

Vistan valikotkin piti olla helppoja, paskanperse. En edelleenkään löydä mitään yhtä nopeasti ja kätevästi kuin XP:ssä.

HC on nyt vaan periaatteesta mäkkiä ja osx:ää vastaan.
Ei se niin paljoa oikeesti voi ärsyttää, mutta sitä vituttaa vaan se kun toiset kehuu applea ja sehän ei käy päinsä suomalaiselta mieheltä.

Jep jep. Vastaava ja vastaava... Vaan kuinkas käy, kun kun se sama rauta laitetaan samankokoiseen pakettiin ja yritetään saada esimerkiksi myös virrankulutus ja meteli samalle tasolle? Ei näytä ainakaan noilta muutamilta kloonivalmistajilta onnistuvan. Siitä vaan itse kasaamaan. :D

Käyttelin viime viikolla työkaverin laadukasta Acerin läppäriä. Ensimmäiseksi kiinnitti huomiota koneen täydellinen äänettömyys omaan mbp:n verrattuna. Kone ei myöskään lämmennyt sanottavasti pohjasta tai päältä. Paksuutta oli toki 5mm enemmän kuin omassa kannettavassa, mutta tuota pystyy pitämään sylissä pidempiäkin aikoja ilman pelkoa palovammoista. Olihan tuo myös ominaisuuksiltaan ihan omaa luokkaansa omaan kannettavaan verrattuna vaikka vuoden vanhempi olikin. Digiviritin, muistikortinlukija,2 kaukosäädintä ja musiikin ja elokuvien toistoon hallintanäppäimet koneen etupaneelissa. Myöskin wlanin ja bt:n sai päälle tai pois omista napeistaan etupaneelista, todella kätevää.

Sinä se et tiedä mistä puhut. Tässä oli jopa tapetilla josko ois vaihtanu tän HP:n mäkpookkiin. Mulla ei ole mitään mäkkiä vastaan, mua ärsyttää enemmänkin asenne ja tapa jolla monet keskustelee tästä aiheesta ja siksi pidän välillä vähän mekkalaa. :whip: Ärsyttää jos joku leijuu jonkun helvetin käyttiksen takia. Tai imagon.

Ei se niin paljoa oikeesti voi ärsyttää, mutta sitä vituttaa vaan se kun toiset kehuu applea ja sehän ei käy päinsä suomalaiselta mieheltä.

Mä en ole tässä ketjussa tainnut kuulla mäkkimiehiltä vielä ainuttakaan järkevää versus-kommenttia, aina mac on vitusti parempi ja pc aivan paska, ja katse on tasan sen kauniin ompun levyinen ;)

Mä en ole tässä ketjussa tainnut kuulla mäkkimiehiltä vielä ainuttakaan järkevää versus-kommenttia, aina mac on vitusti parempi ja pc aivan paska, ja katse on tasan sen kauniin ompun levyinen ;)
Erittäin hyvin sanottu siellä perällä! :D

Pelikoneena Windows-PC on ehdottomasti Maccia parempi. Omassa käytössäni en ole keksinyt vielä mitään muuta, jossa XP olisi ollut Tiikeriä tai Leopardia parempi.

Tänään muuten täräytin työkoneeni XP:n Crap Cleanerilla puhtaaksi kaikesta kurasta ja ai että kun toimii taas sukkelasti.

Jos jaksat lukasta tän ketjun läpi niin saat vastauksen.
Hienoa kun aina joku heittää ton saman kommentin 500-1000 kommentin välein.
Erittäin huonosti ja harkitsemattomasti sanottu, eikä mitenkään erittäin hyvin.

Posted: Tuesday, April 1st, 2008

:lol2: Edelleen siis nollatilastoa käyttäjästä joka olisi siirtyny Mac to Win. Katoinkin että on siinä hepulla julmettu läjä Mac-incompatible softia.

Hienoa kun aina joku heittää ton saman kommentin 500-1000 kommentin välein.
Erittäin huonosti ja harkitsemattomasti sanottu, eikä mitenkään erittäin hyvin.

Miksiköhän tällasia kommentteja vähän väliä tulee? Hmmmm.

Omassa käytössäni en ole keksinyt vielä mitään muuta, jossa XP olisi ollut Tiikeriä tai Leopardia parempi.

Oman käytön mukaanhan se alusta kuulukin valita. On niitä jotka tykkää ropaa ja hiplaa näytönohjainta ja muistipalikkaa, toiset taas ei halua mitään ylimääräistä säätöä.

Missä asioissa sitten OSX on parempi kuin XP? Onko ainoa vertauskohta työpaikan kone joka on varmasti sekasin jo muutenkin?

Lukaise mun eka posti. Se on #2 tässä ketjussa. Mikä tuosta viestistä esimerkiksi tekee niin järjettömän?

Oman käytön mukaanhan se alusta kuulukin valita. On niitä jotka tykkää ropaa ja hiplaa näytönohjainta ja muistipalikkaa, toiset taas ei halua mitään ylimääräistä säätöä.
Juuri näin.

Missä asioissa sitten OSX on parempi kuin XP?
Lyhyesti sanottuna:
-Käytettävyys!!!
-Nopeus
-Luotettavuus
-Multimedia (musa, valokuvat, leffat...)

Voin kertoa lisää joskus paremmalla ajalla...

Onko ainoa vertauskohta työpaikan kone joka on varmasti sekasin jo muutenkin?
XP:tä on tullut käytettyä melko monta vuotta (ehkä vuodesta 2002-2003), niin itsekasatuissa kuin merkkikoneissa, sekä pöytäkoneissa että läppäreissä. Sitä ennen muita Windows-versioita aktiivisesti aina 3.11-versiosta lähtien. Voin rehellisesti tosin myöntää, että Vistasta ei juurikaan ole omakohtaista kokemusta.

Back
Ylös Bottom