Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Mutta kuitenkin haluat macissäsikin säätää pikanäppäimiä yms... :rolleyes:
joo pitäähän eksposeet ja joka ohjelmalle oma työpöytänsä ja sijaintinsa määritellä että osx vaan toimii!!! ;)

ps mun kubuntussa saa btw käännettyä työpöydän appletteja ihan miten haluaa. Siinä jää kiiltelevät dockit kakkoseks...

Tietenkin kun mac-käyttäjiä on hiirenpaskanverran vs. PC. Se on aika selkeetä.
Meinaatko kuitenkin, että Helpsonilla on asiakkaina Mac-käyttäjiä samassa suhteessa markkinaosuuden kanssa? Mutta eikös niitä pitäisi olla enemmän kuin "hiirenpaskanverran", koska Mac-käyttäjät "ei vaan osaa"? :D

P.S. Kiva kun puhut mulle taas. ;)

Enemmän huolestuttaa yli 3-kymppisten keskusteluntaso tässä tredissä. :D

Kinastellaan samalla tavalla kun lastentarhan väki.

Sitä minäkin. 30+ miehet jaksaa vääntää ja seurata 24/7. Sitten ihmetellään jos ei heti vastata. Mutta olin tekemässä töitä(jos nyt kiinnostaa), en ehdi ihan kokoaikaa seurata macistien kitinää.

Montako vuotta kokemusta Maceista? Siis aktiivisessa käytössä?

0 vuotta, kerron vain oman mielipiteen tämän hetkisellä käyttökokemuksella.

Vakkei nyt ihan aiheeseen liitykkään niin: Jätkä on kasannut koneen osista itse selvittelemättä sen kummemmin sopiiko osat toistensa kanssa yhteen, asenteella otin ne mitkä hyvältä näytti ja oli budjettiin sopivat ja sitten wittu itkee täällä kuinka on PC ja Windows on paska ja hehkuttaa miten Macci on toiminut paremmin - aika yllättävää että on toiminut paremmin. :dance2:
Ei vittu. Oletko sä oikeasti noin sokea? Luuletko että mä tempaan tuulesta osat koneeseeni sen kummemmin ajattelematta sopiiko ne toistensa kanssa? Sitähän mä nimenomaan tuossa tein ja varmistin sen myös monelta muulta taholta.

Enemmän huolestuttaa yli 3-kymppisten keskusteluntaso tässä tredissä. :D

Kinastellaan samalla tavalla kun lastentarhan väki.
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. ;)

Luuletko että mä tempaan tuulesta osat koneeseeni sen kummemmin ajattelematta sopiiko ne toistensa kanssa? Sitähän mä nimenomaan tuossa tein ja varmistin sen myös monelta muulta taholta.

Windows kone taas hidastelee jatkuvasti vaikka on suht hyvistä osista kasattu, kaatuilee ja aina heittää kaikennäköisiä ilmotuksia mitä ihmeellisimmistä jutuista.

Jotain sä kuitenkin teit väärin kun et saanut sitä toimimaan kunnolla. Hyvät palikat ja vimosen päälle päivitetty XP ni ei varmasti hidastele, kaatuile tai mitään muutakaan.

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. ;)

Niinpä, lapsellinen seura tekee kaltaisekseen.

Ei kukaan voi oikeesti kritisoida PC:tä siitä että voit koota sen eri osista. Pakettikoneet on oikeasti vaihtoehto jos et osaa koota, pakettina ne macitkin tulee.

Windows kone taas hidastelee jatkuvasti vaikka on suht hyvistä osista kasattu, kaatuilee ja aina heittää kaikennäköisiä ilmotuksia mitä ihmeellisimmistä jutuista.
Jotain sä kuitenkin teit väärin kun et saanut sitä toimimaan kunnolla.

Ilmeisesti aika moni Windows-käyttäjä "tekee jotain väärin".

Ja jos haluaa varmasti toimivan PC/Windows koneen niin kyllä mä väittäsin, että nuo paketti koneet toimii. Ne testattu ja mietitty miten komponentit keskenään toimii.

Mulla työkonekin tekee aina välillä Timiaksen kuvailemia juttuja. Mutta mähän "en vaan osaa" ja "teen jotain väärin". Kumma juttu kun kotona ei ole vastaavia ongelmia. :D

Mulla työkonekin tekee aina välillä Timiaksen kuvailemia juttuja. Mutta mähän "en vaan osaa" ja "teen jotain väärin". Kumma juttu kun kotona ei ole vastaavia ongelmia. :D
Kumma juttu kun mulla ei ole töissä eikä kotona vastaavia ongelmia. Ilmeisesti minäkin teen jotain väärin.

Back
Ylös Bottom