Ei, vaan olen huomannut, että vaikka kuinka olisi kalibroitu näyttö, niin painosta tulee välillä prosenttien heitolla olevaa matskua. Ja mitä taas tulee Cinema Displayn laatuun, niin laadukas monitori on, eikä se mitään kuraa tee, ettei tässä nyt luulla cinemojen olevan jotain Samsungin halpiksia.sen verran kommentoin että "vähän" nurinkurinen ajattelutapa.
jos aloitetaan raakatuotteesta ja päädytään valmiiseen, ja jossain välissä on pullonkauloja niin sitä suuremmalla syyllä pitäis sen raakatuotteen käsittelyn alkupää olla niin tarkka kuin mahdollista. jos aloituskin on epätarkka niin virhe tod näk kasvaa entisestään lopputuotteessa.
Olen aikaisemminkin sanonut, että multimonitorisysteemi on yksi parhaista keksinnöistä, se helpottaa ja nopeuttaa työnkulkua älyttömästi, en voi painottaa kuinka paljon kun kyse on valokuvien käsittelystä. Toki saman voisi toteuttaa Eizolla, mutta kyllä tässä joutuu edelleen tekemään kompromisseja, laitteisiin on muutenkin palanut ihan tolkuttomasti rahaa.
Lim duck, en halua, että viestittelet tänne viestejä, joissa annat ymmärtää, että minä olisin joku ääliö, joka ostaa näytöt vain sen mukaan miltä ne näyttää. Kuvaan ihan ammatikseni, ei mulla ole varaa pelleillä, vaan teen laitehankinnat ihan oman työnkulun optimoimiseksi.