Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Mä en sitten rutkuttanut noista tarroista vaan ton koneen ylivoimaisesti hienoudesta.. Onhan se nyt jumalauta 100 kertaa hienompi kun mikään mäkki :D
Se oli päivän paras vitsi, eikä vaan voi mainostarrat.

me myönnetään että pc:n pohjassa on tarroja, ANNA OLLA JO.

;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jahas...

iphonetarra.jpg

Applen pöntöt pwnaa PC pöntöt imo ehram! (liittyneekö aiheeseen)

itoilet-1.jpg
Tuohon kun löisi kymmenkunta mainostarraa ja eri värisiä nappeja niin sopisi jokaisen muron vessaan.

Tuohon kun löisi kymmenkunta mainostarraa ja eri värisiä nappeja niin sopisi jokaisen muron vessaan.

jep ja vähän toimintoja kuten cd-asema ja usb paikkoja.

tohon tarvii varmaan ostaa ne ulkosena, jotka liitetään usb-adapteriin.voi kuinka kätevää! siitä ei kannettava parane. Ja mikä hienointa, se maksaa AIVAN VITUSTI!

jep ja vähän toimintoja kuten cd-asema ja usb paikkoja.

tohon tarvii varmaan ostaa ne ulkosena, jotka liitetään usb-adapteriin.voi kuinka kätevää! siitä ei kannettava parane. Ja mikä hienointa, se maksaa AIVAN VITUSTI!
No kyllähän muron pitää paskapöntölläkin pystyä pelaamaan ja kannettava sen on oltava jos yllättää paskahätä vaikka matkalla verkkokauppaan. Ja usbia tarvii ainakin että saa vaikka perseenpyyhintävalon. Vittu ku vielä saisi vaikka Ferrari-logon kanteen väärinpäin. :D

Itse ajattelin hommata vielä pari 20 tuumaista Applen cinemaa pystyasentoon 30 tuumaisen viereen ja hukata tuon Lacien jonnekin.

Lacie 319 ammattimonitori muuten myynnissä hintaan 500 euroa. Ovh on siellä 950 euroa.

Tuossa menee jo pahasti tyyli ohi tarkoituksenmukaisuudesta. Sinulla on siis nyt yksi ammattimonitori ja vaihdat sen pois ja sitten sinulla on kolme 8-bittisellä paneelilla varustettua. Luulisi sinun ammatikseen kuvankäsittelyä tekevänä arvostavan monitoria, joka pystyy kalibroitunakin esittämään täyden rgb-väriavaruuden. Siihen kun ei toistaiseksi yksikään Applen monitori pysty.

Hihihihhihiiii mahtaa homppulaisilla olla hauskaa tätä lukiessaan, Apple-pönttö!!!!1111 :lol2:
Windowsin vois vetää tosta pöntöstä alas :D

Tää ketju on kyllä silkkaa laatua!

Tuossa menee jo pahasti tyyli ohi tarkoituksenmukaisuudesta. Sinulla on siis nyt yksi ammattimonitori ja vaihdat sen pois ja sitten sinulla on kolme 8-bittisellä paneelilla varustettua. Luulisi sinun ammatikseen kuvankäsittelyä tekevänä arvostavan monitoria, joka pystyy kalibroitunakin esittämään täyden rgb-väriavaruuden. Siihen kun ei toistaiseksi yksikään Applen monitori pysty.

Mitä sen väliä kunhan näyttää vaa hyvältä, jos sitäkään.

Vittumaista tuossa Windows-pytyssä kun se kaatuu jatkuvasti kesken paskanteon.

Kyllä, vaihtoon menee ja siihen on syyt. Tuumat voittavat marginaalisen eron sävytoistossa, kokemuksieni mukaan työnkulussa biteistä painotuotteeksi pullonkaulat ovat aina jossain muualla kuin mun monitorissa. Muuttujia riittää matkan varrella. Mutta hyvä kun kerroit, on ihan uutta tietoa mulle, että Lacien monitori on parempi kuin Applen cinema :jahas:

Limp duckille terveisiä, jos yrität tehdä musta jotain vitun idioottia, niin tee se muualla.

pullonkaulat ovat aina jossain muualla kuin mun monitorissa.

sen verran kommentoin että "vähän" nurinkurinen ajattelutapa.

jos aloitetaan raakatuotteesta ja päädytään valmiiseen, ja jossain välissä on pullonkauloja niin sitä suuremmalla syyllä pitäis sen raakatuotteen käsittelyn alkupää olla niin tarkka kuin mahdollista. jos aloituskin on epätarkka niin virhe tod näk kasvaa entisestään lopputuotteessa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom