Apple TV+

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Katottiin alle vuorokaudessa koko kausi Presumed innocent, oli kyllä kova.

Joo tää oli ihan jeppis sarja, tosin tuli katsottua julkaisutahtia.

Katsoitko vielä Sugaria? Nythän se ollut tovin kokonaan ulkona.
Farrell on kyllä erinomainen tuossa.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katottiin alle vuorokaudessa koko kausi Presumed innocent, oli kyllä kova.

Joo tuli itsekkin katsottua ihan vaan sen takia, että Jake Gyllenhaal on pääroolissa. Yllätyin kyllä positiivisesti tästä sarjasta, ja ilmeisesti oli todella suosittu sarja kanssa: "Apple TV+ paljastaa myös sarjan olevan suoratoistopalvelun katsotuin draamasarja kautta aikain".
 
Saako tuota Apple TV+ kahteen kännykkään mitenkään?
Sori jos on tyhmä kysymys, mut ku ihan uus palvelu itselle. Eikä tunnu toimivan samalla tavalla ku nää muut striimipalvelut.
 
Tätä odottelee, edelliset reissut Ewan ja Charley välillä olleet hemmetin hauskoja sekä viihdyttäviä.
Sama homma, ne 2 reissua oli tosi mielenkiintoisia.
 
Sama homma, ne 2 reissua oli tosi mielenkiintoisia.
Tää tuleva on neljäs yhteinen parivaljakolla. Eka oli Long Way Round(2004), toinen Long Way Down(2007) ja tosiaan toi uusin tullut Long Way Up(2020). Mutta todella siisti konsepti ja parivaljakko komppaa toisiaan mahtavasti eri tilanteissa.
 
Tää tuleva on neljäs yhteinen parivaljakolla. Eka oli Long Way Round(2004), toinen Long Way Down(2007) ja tosiaan toi uusin tullut Long Way Up(2020). Mutta todella siisti konsepti ja parivaljakko komppaa toisiaan mahtavasti eri tilanteissa.
Joo, multa mennyt Long way up kokonaan ohi.
 
Ootteko siiloa katsoneet? Ite tykkäsin. Nyt kuuntelin/kuuntelen samaa trilogiaa äänikirjana. Ei mennyt ihan kirjan mukaan, mutta aika hyvin kuitenkin. Seuraava kausi tulee tammikuussa, sitä odotellessa
 
Mulle Bad Monkey uppoaa täysillä. Olen lukenut kaikki Hiaasenin kirjat ja ne ovat nautittavaa lukemistoa.

Sarjaan saatu ainakin kahden ekan jakson perusteella hyvin tuo kirjojen huumori mukaan.
 
Mulle Bad Monkey uppoaa täysillä. Olen lukenut kaikki Hiaasenin kirjat ja ne ovat nautittavaa lukemistoa.

Sarjaan saatu ainakin kahden ekan jakson perusteella hyvin tuo kirjojen huumori mukaan.
Bad Monkey vaikuttaa tosi hyvältä. Täytyypä tutustua noihin Haasenin kirjoihin!

Myös Presumed Innocent oli hyvä! Ja Ted Lasso tietenkin on ihan mahtava
 
Back
Ylös Bottom