Apple TV+

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Crowded room oli kyllä melkosen hyvä tekele.

Screenshot 2023-08-24 at 8.33.01.jpg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vaikuttaa kyllä lupaavalta tämä 10 jakson pituinen Godzilla sarja.
Budjettikin tuntuu olevan kunnossa.
Alkaa 17.11.

Tämähän on siis ilmeisesti osa MonsterVerseä, ja jatkoa vuoden 2014 Godzilla elokuvalla ainakin Wikipedian mukaan.
Sijoittuuko siis jotenkin ennen noita muita leffoja, en tiedä.


View: https://www.youtube.com/watch?v=JLHsM4bpfxY
 
Miten on voinut mennä ohi että tää tulee jo nyt perjantaina:


View: https://youtu.be/KaKbUUdzOYw



En kyllä traileria katso, mutta mukava tietää että on tulossa.


Oli tosiaan hyvä tämä.

Holy shit, toi on pakko venaa kyllä että tulee kokonaan. On kyllä loistosarja ollut..
 
For All Mankind kyllä venailtu kanssa. Toivotaan että saadaan myös viides kausi, tätä ei ole vahvistettu missään vielä vaan ihan huhu asteella, sarjan luojat ovat tästä vihjanneet myös. Oman osansa tuo lakkoilut sekä koko viidennen kauden mahdollista käsikirjoitusta ei ole aloitettu ollenkaan, kun taas muina vuosina seuraavan kauden on ollut valmis niihin aikoihin kun uusi kausi julkaistaan. Jos viides kausi tulee, se venyy suurella todennäköisyydellä vuodelle 2025.
 
-MAHDOLLINEN SPOILERI jos aiemmat kaudet katsomatta-



Mennäänköhän For All Mankindissa jo Marsiin? Edellisen kauden loppu vähän vihjasi siihen suuntaan.
 
Vittu mää unohdin että Marsiin mentiin jo For All Mankindin edellisellä kaudella :D
Mut mites teillä tuo AppleTV toimii? Mulla LG:n telkkarilla ainakin aika usein vaan sulkeutuu yhtäkkiä. Ei tee muut suoratoistot tota.
 
Vittu mää unohdin että Marsiin mentiin jo For All Mankindin edellisellä kaudella :D
Mut mites teillä tuo AppleTV toimii? Mulla LG:n telkkarilla ainakin aika usein vaan sulkeutuu yhtäkkiä. Ei tee muut suoratoistot tota.
Kelasinkin että vähän erikoinen oli sun kysymys aiemmin. :LOL:

Täällä myös LG ja Apple TV+ toimii ongelmitta.
Toki onhan noissa eroja, riippuen mallista ja vuodesta. Hieman eri käyttöjärjestelmä siis.

Oon kyllä harkinnut vakavasti ihan sen Apple TV laitteen hankkimista, kovasti kehutaan. Veikkaan että jokainen striimipalvelu toimisi paremmin sen kautta ja vielä pitkään.
 
Kelasinkin että vähän erikoinen oli sun kysymys aiemmin. :LOL:

Täällä myös LG ja Apple TV+ toimii ongelmitta.
Toki onhan noissa eroja, riippuen mallista ja vuodesta. Hieman eri käyttöjärjestelmä siis.

Oon kyllä harkinnut vakavasti ihan sen Apple TV laitteen hankkimista, kovasti kehutaan. Veikkaan että jokainen striimipalvelu toimisi paremmin sen kautta ja vielä pitkään.
Voi johtua töllöstä, tosin en tiedä onko tuo miten herkkä jos vaikka netti pykii joskus. Tosin tuntuu vähän hölmöltä että se vaan yhtäkkiä sulkeutuu, kun en oikeen ikinä huomaa edes mitään pikselöitymistä. Päivitykset ok, C1 tais olla tää malli.
 
Oon kyllä harkinnut vakavasti ihan sen Apple TV laitteen hankkimista, kovasti kehutaan. Veikkaan että jokainen striimipalvelu toimisi paremmin sen kautta ja vielä pitkään.
No siis vahva kyllä tälle, koska kun kierrätät kaiken sen AppleTV:n kautta, niin saat esim kalibroida telkkarin sillä ja puhelimella. Käyttöliittymä on exponentaalisesti parempi ja nopeampi mitä omassa LG telkkarissa.
 
No siis vahva kyllä tälle, koska kun kierrätät kaiken sen AppleTV:n kautta, niin saat esim kalibroida telkkarin sillä ja puhelimella. Käyttöliittymä on exponentaalisesti parempi ja nopeampi mitä omassa LG telkkarissa.
Ite vaan yritän pitää laitteiden määrän minimissä, mutta toisaalta mulla on sit vinyylisoitin ja sekin tarvitsee esivahvistimen kun ei noissa nykyvahvistimissa usein oo sisäänmenoa vinyylisoittimelle, ja sit on kaikenlaista muuta härpäkettä. No, sellaista tää vaan joskus on. En oo kyllä perehtynyt tohon Applen laitteeseen, että mitäs kaikkea sillä tekisi. Mitäs sit kun se suoratoisto on tauolla, niinkuin itsellä oli vuoden verran?
 
Mitäs sit kun se suoratoisto on tauolla, niinkuin itsellä oli vuoden verran?
Sinne saa kaikki softat mitä nyt Macilla ylipäätänsä on. Spotify, kuvat, Arcade jne jne jne. Jos siis haluaa merkittävästi telkkarin käyttistä parantaa.
 
Sinne saa kaikki softat mitä nyt Macilla ylipäätänsä on. Spotify, kuvat, Arcade jne jne jne. Jos siis haluaa merkittävästi telkkarin käyttistä parantaa.
Ok. No, mulla ei ookaan mitään noista, täytyy jättää vielä harkintaan.
 
Siis, toki sinne Apple TV saa sitten myös kaikki perus YLE Areena, Netflix, Prime Video, MTV, Ruutu, YouTube jne jne jne.
Todennäköisesti jokainen noista toimii paremmin kuin suoraan LG töllön kautta.
 
Siis, toki sinne Apple TV saa sitten myös kaikki perus YLE Areena, Netflix, Prime Video, MTV, Ruutu, YouTube jne jne jne.
Todennäköisesti jokainen noista toimii paremmin kuin suoraan LG töllön kautta.
Voin sanoa ihan 100% varmaksi että toimii ylivoimaisesti paremmin, se on niin selkä ja vikkelä se AppleTV käyttis. Enhän minä telkkarin kaukoa käytä ollenkaan kun en tv:tä katso sillai. Se kannattaa ajatella sillai, että se on iso iPad vaan se AppleTV ja siellä ne kaikki softat on.
 
Yksi uusi sarja sekä muutamalle jatkoa uusilla kausilla, omppu tehnyt ihan asiallisia sarjoja tässä viime vuosina.

Mukavan erilainen aihe ja itselle ainakin maistui hyvänä vaihteluna.

Taso kyllä tipahtanut kolmannella kaudella, joka tuli tänä vuonna.

Loistava Gary Oldman ja kolmatta kautta pari jaksoa ulkona, pidän kovasti.

Toinen kausi takana, menee Sci-Fi nälkään.
 
Slow Horses on yksi parhaista sarjoista mitä olen pitkään aikaan katsonut, ja Gary Oldman tosiaan vetää aivan mahtavan roolin.
 
Back
Ylös Bottom