Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Tässä verrattiin nyt sitä kuvanlaatua, eikä megapikseleitä. Minulle kännykkäkameran kuvanlaatu tarkoittaa sitä tilanteiden joukkoa, joissa kännykälläkin pystyy ottamaan käsittely- ja jakokelpoisen kuvan. Tässä suhteessa yli neljä vuotta vanha jo pojalle kierrätetty nokialainen hakkaa iPhonen kirkkaasti. Kyllä mun seuraava luurikin on iPhone, mutta toivoisin silti kameran kehittyvän Applenkin tuotteissa kuvanlaadullisesti nykytilasta, vaikka se sinulle olisikin tarpeeksi hyvä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä verrattiin nyt sitä kuvanlaatua, eikä megapikseleitä. Minulle kännykkäkameran kuvanlaatu tarkoittaa sitä tilanteiden joukkoa, joissa kännykälläkin pystyy ottamaan käsittely- ja jakokelpoisen kuvan. Tässä suhteessa yli neljä vuotta vanha jo pojalle kierrätetty nokialainen hakkaa iPhonen kirkkaasti. Kyllä mun seuraava luurikin on iPhone, mutta toivoisin silti kameran kehittyvän Applenkin tuotteissa kuvanlaadullisesti nykytilasta, vaikka se sinulle olisikin tarpeeksi hyvä.

Juu ei tuo kommentti ollutkaan mitenkään sinulle suunnattu, vaikka tekstiäsi lainasinkin. Samaa parempaa kuvanlaatua toivon minäkin, mutta tämän hetken tekniikka vs. puhelimien kokovaatimukset (ohuus) ei vielä anna odottaa liikoja. Mutta toivottavasti ne jotain siihenkin ajan myötä keksii, kun ei tuo järkkäri oikein kulje farkkujen etutaskussa kovin hyvin.

idan ostaa vitosen ässän käytettynä, kun tässä kerkiän. Tuo kutonen vähän liian suolasen hintanen, kun satavarmasti sen paskon viimeistään toisena vuonna.

Tossahan mainitaan että samppa korvaa puhelimet. Vähän eri taktiikka kuin applella joka laskuttaa omasta virheestään yli 300.

Huh?

"Speaking to IT Times, a Samsung representative said the company is aware of the problem. An official replacement program has yet to be announced, but the phone is still available for purchase."

En menisi sanomaan että korvaa ennen kuin korvausohjelma on kirkossa kuulutettu. Tosin vähän pakkohan samsungin on kun kilpailu (niin iosin kuin androidienkin suunnasta) on niin kovaa.

Ikävää jos kohta pitää taas valita vähiten huono.

Kyllä Suomalaiset on todella sekaisin, sanattomaksi vetää jälleen kerran.

Gigantti myi mikroja eurolla...

1288739515158.jpg

Tokmanni jakoi 200kpl muoviämpäreitä...

Satellite

Ja vähän historian havinaa: verkkokauppa.com avasi Ruoholahdessa ja myi minijääkaappeja 90 sentillä.

http://jaffa.stc.cx/verkkokauppa.txt

#jonotusonherra #vastinerahalle #ameriikanmatkimis

Hello!

Mitä pitää ottaa huomioon Ifonen asetuksissa kun oot ulkomailla?

Puhelut ei mee läpi suuntaan eikä toiseen, whatsapit menee kun wifissä eli se toimii normaalisti.

Kokemusta? :)

Itse siis oon suomessa ja sukulainen lomalla etelä-euroopassa, hänellä femma ässä

Hassulta tuntuu kun on kumpikin reissattu monta kertaa, mutta nyt ei toimi sitten mitenkään!
Toi hänen ifonensa toimi täysin moitteetta Ranskassa alkukesästä eli en usko että liittymässäkään on mitään rajotteita.

Hello!

Puhelut ei mee läpi suuntaan eikä toiseen, whatsapit menee kun wifissä eli se toimii normaalisti.

Itse siis oon suomessa ja sukulainen lomalla etelä-euroopassa, hänellä femma ässä

Hassulta tuntuu kun on kumpikin reissattu monta kertaa, mutta nyt ei toimi sitten mitenkään!
Toi hänen ifonensa toimi täysin moitteetta Ranskassa alkukesästä eli en usko että liittymässäkään on mitään rajotteita.

Varmaan iOS 8.0.2 voi olla este. Täytyy nyt pesunkestävänä iPhone-miehenä tunnustaa, että tämä iOS on totaalisen buginen. Viestit eivät lähde jne.

Tähän tilanteeseen itsellä tulisi mieleen koittaa ottaa LTE pois, nollata verkkoasetukset, ottaa sim-kortti pois ja tsekata estetyt numerot.

E: Olenko kuuroutunut vai onko muilla ongelmaa, että iPhonen kaiutin puhuessa on kovin hiljainen täysillä volyymeillakin? Täytyy oikein keskittyä, että kuulee.

Varmaan iOS 8.0.2 voi olla este. Täytyy nyt pesunkestävänä iPhone-miehenä tunnustaa, että tämä iOS on totaalisen buginen. Viestit eivät lähde jne.

Tähän tilanteeseen itsellä tulisi mieleen koittaa ottaa LTE pois, nollata verkkoasetukset, ottaa sim-kortti pois ja tsekata estetyt numerot.

E: Olenko kuuroutunut vai onko muilla ongelmaa, että iPhonen kaiutin puhuessa on kovin hiljainen täysillä volyymeillakin? Täytyy oikein keskittyä, että kuulee.

Hoij!

No voi paska jos on tuosta kiinni,

Eikai se auta kuin yrittää...

Hello!

data roaming pois päältä...ei muuta

Pannaas tämä sama viesti tähänkin ketjuun, viesti on jo siis tuolla "tekniikan tyhmien kysymysten" -ketjussa. Modet poistakoon jos ei tällainen tuplapostailu ole soveliasta.

Elikkäs tällaista ongelmaa iPhone 6:en ja Spotifyin kanssa. Eli iPhone 6:lla ei pääse kirjautumaan Spotifyihin facebookin kautta, eikä vaihtoehtoisella kirjautumisella. Facebookin kautta kun yrittää kirjautua Spotify yrittää sekunnin latautua, mutta ei mene itse ohjelmaan. Spotify on Premiumversio. Olen yrittänyt ladata ohjelman uudestaan ja uudelleen latauksen jälkeen peräti kerran pääsee kirjautumaan Spotifyihin mutta kerran uloskirjautuessa ei pääse enää takaisin. Mitään virhekoodeja ym. ei siis tule. Tietokoneella (iMac) ei ole mitään ongelmaa Spotifyihin sisäänkirjautuessa millään tavalla. Olen yrittänyt kahlata noita Spotifyn "apuja idiooteille" ohjeita netistä läpi, mutta en ole löytänyt tähän mitään kunnollista vastausta.

Mikä on tällä hetkellä kuningas treenivihko app iphonelle? Olisi mukava jos se ymmärtäisi progressiot, eikä olisi turhan monimutkainen ja täynnä turhaa roskaa.

Treenivihkon mukana pitäminen tuntuu olevan niin hankalaa. Joko vihko unohtuu, kynä unohtuu, tai vihko päätyy märän pyyheliinan sisälle treenikassissa jne.

Pakko nyt laittaa tähänkin, että niin näyttää ne muutkin puhelimet taipuvan kun vaan taivuttaa... https://www.youtube.com/watch?v=SDIu-GcX5aM
Ja tästä ei varmasti tule mitään samanlaista haloota, kun ei applen tuote ole kyseessä.

Kuulit varmaan kommentitkin vai oliko fanikuulosuojaimet korvilla? :)
Note 4: "It's nowhere near as severe", "You can basically bend it back", "It will bend, but not nearly as severely as the 6+"

Tuossa verrataan motorolaan:
https://www.youtube.com/watch?v=gJ3Ds6uf0Yg

Taipuminen nyt on tuossa ongelma ja sillä selvä. Joitain se haittaa, toisia ei. Aina paska puolustus, "kyllä ne muutkin". Muilla puhelimilla tuo ongelma ei ole yhtä vakava.

Mulla oli monta kuukautta sonyn z ultra (6.4", saman paksuinen milleissä) etutaskussa eikä taittunut mihinkään. Lasi tosin säröytyi loppuvaiheissa.

Jep jep en omista mitään omenafanitarvikkeita tai mitään muutakaan. Itseasiassa luureina löytyy tälläkin hetkellä vielä toimiva note 2 ja tämä uusi iphone, jotka on molemmat hyviä laitteita.
Hassusti vaan tuossakin videossa toi note 4 taittuu samasta kohtaa kuin ip6+ toki se on hieman kestävämpi, sillä notessa on paksuutta enemmän. Tarkoitus ei ollut mitenkään puolustella tota iphone plussaa :) Toi Moto X nyt on muotoilunsa puolesta jo ihan mahdoton taivuttaa, kun on keskeltä huomattavasti paksumpi kuin reunoilta...

3g:n jälkeen hyppäsin taasen omenakelkkaan 6+ 64Gb mallin kera, onhan tuo ollut kyllä häkellyttävän suoraviivaisesti toimiva laite muutamia ongelmia lukuunottamatta.
Touchin toiminta katoaa väliin n.20sec ajaksi, mitä lie myllää taustalla kun halttaa koko systeemi? muilla tällaista? kerran pari päivässä tekee tätä.
Toinen asia on mailisovellus, jos millinkään liikaa vedät otsikkoa postista liikaa vasemmalle, delete viuhuu, täysin mahdoton saada muut valikkoa jne näkösälle esimerkiksi liikkeellä ollessa. aivan jäätävän käsittämättömän kaamea handlata :)
tämä siis tuossa 8.0.2 versiossa, käsittääkseni vanhemmassa ei poista viestiä vaikka valikon vetääkin esille?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom