Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuosta asiasta varmaan saamme lukea useammankin testin. Täällähän moni tuntuu tietävän nämä paremmuusjärjetykset puhelinta näkemättä. Samoin iPhonessa on kuulemma kaikki vanhaa rautaa. Sitten jos joku kysyy perusteita, alkaa tulemaan epämääräistä soperrusta kulteista, vyölaukuista ja uskonnosta.En väittänyt, vaan sanoin että samat ominaisuudet saa. Kalliimpaan kun menee androideissa, otetaan rajaksi vaikka 700 niin ollaan kevyesti eellä.
Kaveri on vaihdossa jenkkilässä, jossa applen hinnat taitaa olla eriluokkaa kuin täällä. Tiedättekö, toimiiko yhdysvalloista ostettu luuri suomen verkossa vai tuleeko jotain muuta ongelmia tuontiluurin kanssa?
Näyttää just joltain satasen huaweilta.
Kännykkä/tablettimarkkina menee samaan mihin kaikki elektroniikka. Kiinassa pusketaan minimieffortilla kaikenlaista sälää huokeaan hintaan isoja määriä. Featuret toimii jotenkin, parhaimmillaan jopa yllättävän hyvin mutta välttämättä ei ollenkaan. Toisaalla on firmat jotka panostaa enemmän tai vähemmän siihen että kaikki toimii nyt ja vielä parin vuoden päästä, kuoret ei nitku jne. Molemmille näyttää löytyvän asiakkaita.
Jos USAsta ostaa lukitsemattoman GSM version (A1549 6, A1522 6P), niin kyllä se ainakin speksien valossa tukee 800/1800/2600MHz LTE verkkoja?Jenkki-4G ei toimi täällä, mutta harvalla taitaa 4G-liittymää edes olla? Muuten toimii kyllä kunhan ei ole operaattorilukittu. Saako jenkeistä mistään lukittamatonta?
Jos USAsta ostaa lukitsemattoman GSM version (A1549 6, A1522 6P), niin kyllä se ainakin speksien valossa tukee 800/1800/2600MHz LTE verkkoja?
Lähde: https://www.apple.com/iphone/LTE/
Kasaaminen ja suunnittelu on eri asia.iPhonethan kasataan tosiaan Amerikassa joko niissä muuten toimii bluetooth?
Unohtamatta ei sovi myöskään sitä, että iPhone on pysytellyt markkinoilla nollapäivityksillä jo 7 vuotta ja vieläkin se on monissa vertailuissa kärjessä. Oli se ensimmäinen iPhone vaan kova laite kun on nollapäivitettynä vieläkin yksi markkinoiden parhaista.
Taitaa tosiaan olla enemmänkin kysymys markkinoinnista ja brändistä ja sitä kautta tuosta epämääräisestä "uskonnosta/kultista" kuin teknisestä tykityksestä.
En mä hirveästi jaksa seurata näitä kännymarkkinoita, mutta olen ymmärtänyt, että applen suoltama tekniikka on vanhaa ja jo muiden valmistajien luureissa aikaa sitten nähtyä kun apple tuo sen markkinoille.Jos kovin kilpailija on Googlen Android joka ei pitkään aikaan edes itse tehnyt laitteita ja nytkin on vain yhdellä Nexusella liikenteessä niin ymmärtää varmaan paljonko pikseleillä ja magahertseillä on tekemistä tänä päivänä ko laitteiden kanssa.
Edelleen, markkinointi, fanitus ja uskonto.e: ihan virkistävää että sentään vielä Apple julkaisuillaan jaksaa hieman herättää keskustelua. Muutenhan älyluurit alkaa olemaan sarjaa evvk ja tuskin nyt kukaan puhelimellaan leijuu. No ehkä joku Applen ostanut teini
Kyllä välillä ihmetyttää mihin puhelimella tarvii kymmenien Mb/s nopeuksia...Miten ihmeessä koette LTE:n noin vähän tarpeelliseksi? Itse en missään tapauksessa luopuisi siitä.
Paljastatko nyt vielä sen, mikä tässä julkistetussa luurissa on erityisen vanhaa?En mä hirveästi jaksa seurata näitä kännymarkkinoita, mutta olen ymmärtänyt, että applen suoltama tekniikka on vanhaa ja jo muiden valmistajien luureissa aikaa sitten nähtyä kun apple tuo sen markkinoille.
Edelleen, markkinointi, fanitus ja uskonto.
Sun on varmaan helpompi kertoa mitä uutta siinä on.Paljastatko nyt vielä sen, mikä tässä julkistetussa luurissa on erityisen vanhaa?
No mitä vaikeaa nyt noin yksinkertaisen väitteen perustelemisessa voi olla? Perustelen kyllä omat väitteeni perusteita kysyttäessä ja toivon sinunkin tekevän samoin.Sun on varmaan helpompi kertoa mitä uutta siinä on.
No mitä vaikeaa nyt noin yksinkertaisen väitteen perustelemisessa voi olla? Perustelen kyllä omat väitteeni perusteita kysyttäessä ja toivon sinunkin tekevän samoin.
Kyllä minä ainakin olen LTEtä käyttänyt jo pari vuotta.
Sama. Mutta sillon pari vuotta sitten kun tsekkailin liittymiä, niin täys 4G oli aivan sairaan hintainen. Jotenkin oletan että enemmistöllä on kuitenkin joku max 256kb/s liittymä edelleen? Mulla ainakin olisi jos ite joutuisin maksamaan.
e: no ei full speed 4G ole sentään kuin 35e/kk enää.