Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuota noin, onko Applen politiikka nykyään että ostetut ohjelmat pyörii vain KAHDESSA eri laitteessa vai miksi ei nyt näy ohjelmistot ollenkaan minkään tabin takaa? Pitääkö tosiaan poistella edellisiä padeja listoilta että saa aina uuteen jo ostetut ohjelmat?

Mulla on menossa neljäs pädi ja iPhönejäkin ollut jotain 6kpl. En ole aiemmin kyllä huomannut etteikö menisi softat sisään. Ruksinkohan mä nyt väärän napin rekkauksen yhteydessä.

Tuota noin, onko Applen politiikka nykyään että ostetut ohjelmat pyörii vain KAHDESSA eri laitteessa vai miksi ei nyt näy ohjelmistot ollenkaan minkään tabin takaa? Pitääkö tosiaan poistella edellisiä padeja listoilta että saa aina uuteen jo ostetut ohjelmat?

Mulla on menossa neljäs pädi ja iPhönejäkin ollut jotain 6kpl. En ole aiemmin kyllä huomannut etteikö menisi softat sisään. Ruksinkohan mä nyt väärän napin rekkauksen yhteydessä.

Mulla tuli just Angrybööds starwars2 kahteen padiin ja iphoneen ilman ongelmia.

Mistäs Safarin saa lataileen desktop-sivut mobiilimoskan sijaan?

Ei mistään, vieläkään. Chromella ja Mercurylla tuo on onnistunut ikuisuuden. Muuten safari on varsin kiva selain, mutta täysin järjetöntä etenkin padilla että ohjaa monilla sivuilla mobiiliversioon. Mistä se johtuu, että osa sivuista menee mobiili- ja osa desktopversioon?

Ei mistään, vieläkään. Chromella ja Mercurylla tuo on onnistunut ikuisuuden. Muuten safari on varsin kiva selain, mutta täysin järjetöntä etenkin padilla että ohjaa monilla sivuilla mobiiliversioon. Mistä se johtuu, että osa sivuista menee mobiili- ja osa desktopversioon?
Mistä johtuu?
1. Osassa sivuista on ylipäätään mobiiliversio
2. Mobiilin voi tunnistaa eri tavoin, ja osaan ei toimi "request desktop"

Mistä johtuu?
1. Osassa sivuista on ylipäätään mobiiliversio
2. Mobiilin voi tunnistaa eri tavoin, ja osaan ei toimi "request desktop"

Tulipas väsyneenä taas ilmaistua asia vähän epäselvästi. Eli lähinnä meinasin semmoista, että esimerkiksi Safarilla nettiautossa käydessä iPad ohjautuu normaaliversioon ja iPhone taas mobiiliversioon. Veikkauksen sivuilla käydessä taas molemmat ohjautuvat mobiiliversioon. Eli millä tuo määritellään, että mihin versioon mikäkin laite ohjautuu? Kuten varmaan huomaat, niin en mitään koodauspuolesta ymmärrä.

Ärsyttää että ipadille tyrkytetään mobiiliversioita, vaikka normaalitkin sivut toimivat sillä hyvin ja lähes aina paremmin.

Liittyy siihen että on monia tapoja tunnistaa laitteita. iPad ja iPhone voidaan eritellä, mutta joka saitti ei sitä tee. Jos tehdään oikein hyvin, on desktopilla, iPädillä ja iPhonella kaikilla eri lukukokemus. Yleensä tosin valitaan että se kuuluu toiseen noista.

Mistä johtuu, kun päivityksen jälkeen mulle on tullut ihan ihme numerosta jotain ihme numero/ kirjain sekasotkuisia viestejä, missä keskellä esiintyy mun oma numero. Eilen tuli 3 ja tänään jo tullut 2.

Jätti sanoi:
Mistä johtuu, kun päivityksen jälkeen mulle on tullut ihan ihme numerosta jotain ihme numero/ kirjain sekasotkuisia viestejä, missä keskellä esiintyy mun oma numero. Eilen tuli 3 ja tänään jo tullut 2.

Joka viestin vastaanottaminen maksaa ilmeisesti 30 senttiä :D

Onko kukaan muu törmännyt ongelmaan, että imessage laittaa viestejä sähköposti osoitteella eikä normaalisti oman yhteystiedon kautta?

Ilmeisesti vähän vastaavantyyppinen ongelma osui omalle kohdalle, siinä iMessage jäi pyörittämään jotain ranskan/englannin suunnasta tulevaa tekstiviestiä niin että vastaanotti sen viestin aina noin puolen tunnin välein. Viesti sisälsi ilmeisesti jotakin iMessagen asetustietoja ja applen foorumin nettikeskusteluista urkkimalla selvisi että vika on ilmeisesti operaattorin päässä(surina). Ongelma näyttää ratkenneen sillä että tökkäsin roamingin sallituksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom