Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Apple unveiled two new iPhones to replace the iPhone 5 on Tuesday, the lower-cost iPhone 5c and higher-end iPhone 5s, and to the relief of Apple fans across Europe the new smartphones will now support LTE Bands 7 (2.6 GHz) and 20 (800 MHz), as well as LTE Band 3 (1800 MHz).
Pitäis futaa täällä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä ihan naurettavaa perustella iPhonen korkeaa hintaa sillä että se on parempaa kuin muut, laadusta pitää maksaa, design jne. Applen sivuilla 64gb 5s 399. Suomessa hintaa 2 kertaa enemmän. Siinä on paha perustella korkeaa hintaa mitenkään kun hinta määräytyy täysin sen maan mukaan mihin sitä myydään.

Itseasiassa ei. Applen tuotteilla on hämmästyttävän yhteneväiset hinnat eri maiden ja maanosien välillä. Tullin ohi tuotuna jenkkimallit on vähän halvempia toki mutta jos laskee verot päälle (ja huom, ei saa unohtaa jenkkiveroja) niin aika samoihin menee.

EDIT: Lukitsemattomana sama 5S $849 ja siihen paikalliset verot sekä Suomen tulli ja arvonlisäverot päälle. Ollaan ihan hatusta heitettynä jossain 850€ luokassa.

Itseasiassa ei. Applen tuotteilla on hämmästyttävän yhteneväiset hinnat eri maiden ja maanosien välillä. Tullin ohi tuotuna jenkkimallit on vähän halvempia toki mutta jos laskee verot päälle (ja huom, ei saa unohtaa jenkkiveroja) niin aika samoihin menee.

EDIT: Lukitsemattomana sama 5S $849 ja siihen paikalliset verot sekä Suomen tulli ja arvonlisäverot päälle. Ollaan ihan hatusta heitettynä jossain 850€ luokassa.

no, esim Singaporessa 5S alle 600 E ja hyllyssä 20.9 alkaen

Kyllä se vaan on kauttaaltaan parempaa ja laadukkaampaa kuin muut. iPhone 4 julkaistiin ja tuli saataville kesäkuussa 2010 ja sitä myydään vieläkin kaupassa ja siihen tulee ohjelmistopäivityksiä vielä näin kolmen vuoden jälkeenkin. Toisena esimerkkinä Nokia Lumia 900 -lippulaiva, joka tuli saataville toukokuussa 2012. Marraskuussa 2012 tuli saataville uusi lippulaiva (Lumia 920) ja Windows Phone 8:a ei tullut vanhoille laitteille. Lippulaivaa tuettiin siis puoli vuotta. Kuluttajille iPhonen laatu välittyy itse fyysisen laitteen ja käyttöjärjestelmän lisäksi myös kolmannen osapuolen sovelluksista, App Storen tiukan laatukontrollin seurauksena.

Laatu näkyy myös jälleenmyyntiarvossa. 3 vuotta vanhasta, hyväkuntoisesta iPhone 4:stä saa vielä 200e takaisin. Otappa Nokian 3 vuotta vanha N8-lippulaiva, niin joudut maksamaan jätemaksun kun viet sen hyötykättöasemalle. Puhelimen laatu on paljon muutakin kuin kuorten jämäkkyys, RAM-muistin määrä ja prosessorin kellotaajuus.

t. Android-fanboy :D
Ei Applekaan ole täydellinen, mutta pakko olla samaa mieltä kanssasi.
Oman iPhone 5:n ainut heikkous on ollut mielestäni paska kamera.

Joillain ottaa koville Apple tosiaankin. Nimimerkki Cartmann on postannut jo kahteen kertaan linkin, joka kaataa Safarin. Bannit tuli ja teki uuden nimimerkin ja postasi uudestaan.

Voi olla, että Apple ottaa koville tai sitten maahanmuuttokriittisyys, hehe. Muistaakseni sama nimimerkki on ollut puolustelemassa rikollisia ja hokemassa rasismia tuolla maahanmuuttoketjussa. Nyt sitten vielä tämä arabiaa suoltava heppu, joka on luultavasti nimimerkki cartmann tai Abdul93 :D

ainahan nois on ennakkotilaushinta 999e.. joka sitten päivitetään oikeaksi, kun hinnat selvillä.. eli samaan hintaan sitä tullaan joka mesta aluks kumminkin myymään.. tilaus vaan ineen ,jos haluat saada pikaisesti! =)

Lg prada taisi olla eka jossa kapasitiivinen näyttö ja laatikkomuotoilu, puoli vuotta ennen applea. Ei applekaan kaikkea ensimmäisenä ole lanseerannut vaikka näin aina annetaan ymmärtää kun ei muuta tiedetä.

Prada oli hyvä luuri, taisin kaupatakin pakkiksen kautta yhden.

Mulle möit ainakin yhden LG Pradan! Hyvä ja pähee puhelin aikoinaan! :)

Hmm niin joo taisin sullekin myydä yhden :D toinen meni lakiosastolle.

Vieläkö toimii? Mua houkuttelis hommata tuo takaisin ja myös eka iPhone jostain. Saiskohan ihan 1.x iOssina sellaista mistään.

Ja onko tosta mitään hajua miten pyörii neljä-ässällä? Tuntuu ainakin osa sovelluksista tähänkin asti vaa hidastuneen kehityksen myötä, kun puhelimen tehot ei oo kuitenkaa mihinkää noussu... Tai kai mä oon vaa tyhmä ja turhaa epäilen

Mihinköhän aikaan päivästä toi ios 7 tulee ladattavaksi? Eikös sen tänään pitäisi tulla?

Eiköhän se noin klo 20.00 jälkeen tule ladattavaksi. Sen verran ruuhkaista vaan suurella todennäköisyydellä tulee olemaan, että itse ainakin suosiolla odotan huomiseen tai perjantaihin.

Eilen ostin Iphone 5 käytettynä. Mukavasti rullaillu ja pikkuhiljaa alkaa tajuamaanki jotain... :) Mä ainakin tahon ton ios 7 jo tänään, oon malttamaton. :hyvä:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom