Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän se jaksa pyörittää kun ne on kaikki optimoitu noille laitteille ne ohjelmat. Mutta mitä se tekee applen brändille kun ruvetaankin myymään myös halpaa. Laadukkaita noi high-endit ovat varmaan vieläkin mut kun ennen ne ei oo ees tarjonnut mitään low-endiä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ompulla saattaa olla semmonen tilanne, että pakko alkaa puskemaan puhelinta ihan kaikille. Ompulta ei ole oikeasti tullut edellisessä neljässä versiossa mitään merkillistä. Puhelin on tuulipukujen suosiossa ja tekniikasta kiinnostuneet kuluttajat alkaa vaihtamaan puhelinta kiihtyvään tahtiin johonkin uuteen ja innovatiiviseen.

Ainoa mikä (puhelin)markkinoilla pitää Applen kiinni on ekosysteemi. Mä en miettisi kahta kertaa uuden Nokian ostamista, jos mulla ei olisi kotosalla Applea usempi laite läjässä. Nyt mä odotan IP5s julkaisua. Mitään ihmeellistä ja kummallista en kyllä usko tulevan. Samaa tylsä linja jatkuu...

:confused: En ymmärrä tuon halpis iLuurin pointtia ellei tarkoitus ole vain myydä pääte jolla rahastetaan se 30% komissio appseista...olettaen että halpisluuri jaksaa niitä pyörittää. Samppisväri on ihan jees.

Halpa ja halpa, eikö hintaa ole veikkailtu 300-450 dollaria eli karvan päälle 400€ suomessa mitä luultavimmin. Toisekseen puhelimen on arveltu olevan raudaltaa lähes identtinen iphone 5 kanssa.

Eiköhän se rauta ole samaa edellistä sukupolvea mitä tähänkin asti on myyty "halvalla" (iP5 | 4S), mutta ovat nyt hokanneet että voisi olla kannattavampaa vähän tinkiä mekaniikoista.

Ainoa mikä (puhelin)markkinoilla pitää Applen kiinni on ekosysteemi. Mä en miettisi kahta kertaa uuden Nokian ostamista, jos mulla ei olisi kotosalla Applea usempi laite läjässä. Nyt mä odotan IP5s julkaisua. Mitään ihmeellistä ja kummallista en kyllä usko tulevan. Samaa tylsä linja jatkuu...
Mäkin voisin vaihteeksi ottaa toisen luurin, mutta fakta on se, että vain Apple osaa tehdä käyttiksiä. Synkkaus on vähän helvetin tärkee juttu nykyään luureissa, mutta vain Applella se on hanskassa.

Ei nyt kuulu tähän threadiin, mutta mitenkä sampat ja wintoosat mahtaa pelata synkkauksen osalta? Esim photostream on ihan järjettömän kätevä systeemi, joka toimii automaattisesti. Esim. blogia plätkyttäessä se on kiva kun saa suoraan kuvat pädiltä ja puhelimesta suoraan käyttöön koneelle. Ei tartte viritellä mitään.

Koska mahtaa tulla Suomen markkinoille myyntiin uusi iPhone 5S ja 5C?

Olisi tarkoitus ostaa ensimmäinen Applen tuote, kun nykyinen puhelin alkaa olemaan tiensä päässä ja uusi pitäisi saada. Mitä nyt on tullut lueskeltua noita huhuja, niin 5C:n pitäisi olla hieman "halvempi" versio. Mihinköhän hintahaarukkaan tuo menisi? Onko kellään mitään haisua?

8 gigan iPhone nelosen näyttää saavan 350€:lla. Tuskin paljoa siitä heittää.

Mun puhelin on alkanut antaa välillä viestiääntä vaikkei tule viestiä. Mikä siinä on?

Ei nyt kuulu tähän threadiin, mutta mitenkä sampat ja wintoosat mahtaa pelata synkkauksen osalta? Esim photostream on ihan järjettömän kätevä systeemi, joka toimii automaattisesti. Esim. blogia plätkyttäessä se on kiva kun saa suoraan kuvat pädiltä ja puhelimesta suoraan käyttöön koneelle. Ei tartte viritellä mitään.

No skydrivellä ainakin onnistuu tuo android ja pc maailmassa. WP8 ei ole kokemusta mutta on nyt kahdeksas ihme jos mikkisofta ei tue omaa pilvipalveluaan.

e: ja jos sulla on joku/joitain google maailman blogi ja kuva palveluita käytössä niin kuvat näkyy automaattisesti galleriassa omissa kansioissaan kun vaan oot netissä kiinni. En ihan heti keksi miten vois kätevämmin enää käydä..

Saatoin ehkä joskus vuosia sitten vannoa Nokialaisen nimeen, mutta kun päätin extempore hankkia iPhonen ei Nokia ole sen jälkeen enää kiinnostanut.

:confused: En ymmärrä tuon halpis iLuurin pointtia ellei tarkoitus ole vain myydä pääte jolla rahastetaan se 30% komissio appseista...olettaen että halpisluuri jaksaa niitä pyörittää. Samppisväri on ihan jees.

Kun jyrkkä nousu on kääntynyt vaakaan ja markkinat puhuvat innovaatioiden puutteesta, niin jotain on tehtävä. Hinta on yksi olennainen kilpailutekijä.

8 gigan iPhone nelosen näyttää saavan 350€:lla. Tuskin paljoa siitä heittää.

Mielenkiinnolla odotan kyllä miten iPhone 5s ja 5c tullaan hinnoittelemaan Suomessa ja miten ne vaikuttavat vanhojen mallien hintoihin. Oma veikkaus on, että gigantin puhelinhylly näyttää marraskuussa tältä:

iPhone 5s 16GB = 799e
iPhone 5 16GB = 629e
iPhone 5c 16GB = 499e
iPhone 4s 16GB = 499e
iPhone 4 8GB = 299e / "ei oo"

kun se tällähetkellä on:

iPhone 5 16GB = 679e
iPhone 4s 16GB = 559e
iPhone 4 8GB = 369e

Voiko iPhonella tehdä galleriaan omia kansioita? Androidilla eikä wp:llä pysty, mutta vanhalla symbianilla pystyy.
Onnistuu kyllä Androidilla ainakin tiedostonhallinnan kautta.

Eikös Applella ole tapan tarjota se aika pikaseen?

EDIT: Siinähän se, 18.9.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom