Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
iCloudia olen yrittänyt saada koko aamun toimimaan. Oletteko saaneet synkättyä omenatuotteita keskenään kivuttomasti? iPhonella ja iPadilla molemmilla on kaikki täpit päällä, backuppia kun tekee niin antaa aika-arvioksi 2tuntia vaikka nopeus pitäisi olla kohdillaan ja jopa wlaneissa kiinni molemmat. Eli ei synkkäänny vaikka mitä tekisi.

Olisi muuten hyvä jos iCloudista olisi iTunes/selainversio etä näkisi mitä on backupattu ja mihin sitä jaetaan. Nyt se taitaa olla ihan näkymätön?

iCloudia olen yrittänyt saada koko aamun toimimaan. Oletteko saaneet synkättyä omenatuotteita keskenään kivuttomasti? iPhonella ja iPadilla molemmilla on kaikki täpit päällä, backuppia kun tekee niin antaa aika-arvioksi 2tuntia vaikka nopeus pitäisi olla kohdillaan ja jopa wlaneissa kiinni molemmat. Eli ei synkkäänny vaikka mitä tekisi.

Mitä kaikkea tuo iCloud muuten synkkaa laitteiden välillä? Kaikki kuvatkin jne? Ekalla kerralla varmaan kestääkin aika lailla siirrellä noita riippuen tietysti myös netin nopeudesta, jatkossa varmaan sujuvampaa kun tsekataan vaan muuttuneet tiedostot (kai se noin toimii?). Ja voipi olla siellä pilvipalvelimillakin vähän ruuhkaa tässä kohtaa.. :)

- H

Mitä kaikkea tuo iCloud muuten synkkaa laitteiden välillä? Kaikki kuvatkin jne? Ekalla kerralla varmaan kestääkin aika lailla siirrellä noita riippuen tietysti myös netin nopeudesta, jatkossa varmaan sujuvampaa kun tsekataan vaan muuttuneet tiedostot (kai se noin toimii?). Ja voipi olla siellä pilvipalvelimillakin vähän ruuhkaa tässä kohtaa.. :)

- H
Eikö se ole incremental. Google+ applikaatio tekee tuota kuvilla, ja saa valita onko wifi only vai data myös. Eri asia, mutta anyhoo sama periaate.

Tuohan kai synkkaa kuvat, musat, dokumentit... mitä muuta, yhteystiedot? Ihan kiva homma keskitetysti, mutta toimiihan tuo muillakin alustoilla.. toki vaikeammin. Mm. jos on asennettu Google+, Spotify, ja Dropbox. Android synkkaa yhteystiedot anyway myös. Dropbox softa on kyllä yksi parhaista.

Laitetaan tänne kun tuntuu olevan hieman aktiivisempaa keskustelua tuohon iPad-ketjuun verrattuna. Eli yritin päivittää iPadiin tuon iOS vitosen, mutta ennen kuin päivitys ehti edes alkaa, iTunes valittaa että asemalta on tila lopussa eikä varmuuskopiointia voida suorittaa loppuun. No siltähän se näyttää, eli C-asemalla on nyt noin 100Mt vapaana (ennen päivityksen aloittamista ~10gt). Ilmeisesti jotain ehdittiin jo varmuuskopioida ja nyt haluaisinkin tietää mihin kansioon nuo varmuuskopioidut tiedostot menivät, jotta voisin poistaa ne ja päivittää uudestaan ilman varmuuskopiointia. iTunesin asetuksista löysin tämmöisen polun: C:\Users\*****\Music\iTunes\iTunes Media, sekä kohdan "Poista varmuuskopio". Nyt olen tyhjentänyt tuon kansion sekä poistanut iPad 2:en varmuuskopion, mutta asemalta ei vapautunut yhtään tilaa. (Ja kyllä, olen tyhjentänyt roskakorin ;))

Mikä funktio tuolla esiin vedettävällä ilmoitustaululla on? en ole keksinyt?

Mikä funktio tuolla esiin vedettävällä ilmoitustaululla on? en ole keksinyt?
Ainakin Androidin puolella se on kurkoin ikinä. Eikö siihen tule viestit, s-postit, facebookit, twitterit, ym. ilmoitukset?

kaippa ne tulee mutta se pitää vetää esiin aina? lukittuun näyttöön tulee hyvin ilmot ilman että mitään tarvitsisi vetää esiin.

Iphone 4 tuli päivitettyä. Ilmeni kuitenkin ongelma:
Kaikki sovellukset jotka olen tässä vuoden aikana ladannut itunesista ja laittanut iphoneen näkyy siellä normaalisti niin kuin ennenkin, mutta kun painan jotain appiä niin ei tapahdu mitään. Se avaa kaikki sovellukset jotka ovat valmiina iphonessa: safari, kalenteri, kello... Mutta ei ainuttakaan sovellusta jota olen itse ladannut. Mikä neuvoksi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kaippa ne tulee mutta se pitää vetää esiin aina? lukittuun näyttöön tulee hyvin ilmot ilman että mitään tarvitsisi vetää esiin.
Toki, mutta jos just teet jotain muuta ja tulee jotain niin voit vetää alas ja vilkasta. Sitten päätät työnnätkö pois vai tsekkaatko sen?

Androidissa on vielä kivasti välilehtiä tuossa kaksi, toisessa on pika-asetukset kuten bluetooth, wifi, ym. Enkä nyt yritä tässä mitään paremmuutta tuoda esille, vain vaan tuon notif palin mahdollisuuksia. En tiedä siis mitä muuta iOS5 notif palkissa on kuin notifikaatiot.

Mielestäni varsin pätevä päivitys. Monta itselleni hyvää uudistusta.

Ehtisin juuri jailbreakata luurin muutamia päiviä ennen päivitystä, mutta päätin kuitenkin loikata takaisin vankilaan.

Todella hyvä päivitys, paljon kaikkee uutta ja mukavaa :D

Selain parani, välilehdet oikein ja musasoitin näyttää viimein ajantasaiselta.

Tuo ilmoitusosiokin olisi jees? Jos vain tähän saisi eri käyttäjätilejä, nyt menee hukkaan kun ei koko hommaa pysty käyttämään. iCloudi pitäis opetella, en haluaisi kaikkia kuvia esim sinne tunkea, tuskin sinne ilmaiseksi montaa gigaa edes saa? Jotenkin kankeasti toteutettu.

Back
Ylös Bottom