Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Latasin istoresta maksullisen version tuosta tapatalkista (ennen oli vain ilmais versio). Mutta en tiedä miten tällä kirjoitetaan foorumeille. Muitten viestejä pystyy näköjään kyllä lainaamaan ja niihin saa vastattua, mutta en tiedä miten saa kirjoitettua "normaalin" kommentin ilman mitään lainauksia. Osaako joku opastaa asiassa hiukan?
Androidilla kun on ketju avattu, ja painaa menu nappia (vastaava Applella?) niin siellä on reply. Jos en väärin muista.

.. fyysisen gwerty:n puute (pidän sitä ainakin nyt puutteena)..siihen nyt luultavasti tottuu nopeastikin?

Tottuu, en kaipaa ite enää niita näppäimiä ollenkaan. Itellä käytössä 3GS. Ei ole puute tämä.

ja sitten käytettävyys PC:n kanssa..bluetooth?usb?

USB + iTunesia käytän. Ainoa asia mikä edelleen vituttaa ja jota en koskaan varmaan tule ymmärtämään on se miksei iPhone näy normaalina massamuistina koneessa (näkyy ainoastaan kuvien osalta, ei musiikin). Mutta mutta, pärjäähän tällä kunhan synkkaa iTunesissa ne musat sitten. Kätevää tuo ei kyllä ole, sanoo kuka mitä tahansa vaan. Tämä on puute. Ehkä ainoa.

Mutta joo, tiivistettynä. Vaihda nyt herra varjele se Nokia pois!

"Ifin mukaan Applen puhelimille sattuu Ruotsissa noin puolet matkapuhelimia koskevista vahinkotapauksista, vaikka yhtiön markkinaosuus ei ole lähelläkään 50:tä prosenttia."

Tuo Ruotsin juttu on kummallinen, tuostahan uutisoitiinkin aikanaan että siellä vakuutusyhtiöt saavat enemmän vahinkoilmoituksia iiluureista kuin muista vastaavista kännyistä yhteensä, vaikkei tosiaan markkinaosuuksien puolesta noin kuuluisi olla. Mitähän ne touhuaa niiden kanssa siellä? :D

- H

"Ifin mukaan Applen puhelimille sattuu Ruotsissa noin puolet matkapuhelimia koskevista vahinkotapauksista, vaikka yhtiön markkinaosuus ei ole lähelläkään 50:tä prosenttia."

Tuo Ruotsin juttu on kummallinen, tuostahan uutisoitiinkin aikanaan että siellä vakuutusyhtiöt saavat enemmän vahinkoilmoituksia iiluureista kuin muista vastaavista kännyistä yhteensä, vaikkei tosiaan markkinaosuuksien puolesta noin kuuluisi olla. Mitähän ne touhuaa niiden kanssa siellä? :D

- H

Eikös tosta ollu jotain juttua ihan globaalisti (lue: Jenkeistä), että vakuutusfirmat saa suhteettoman paljon korvausvaatimuksia kun jengi heittelee vanhempia malleja jonkkaan kun haluavat sponssia uuden ostamiseen?

nokia n900 lähti ojan pohjalle...
paras tapa saada wanhasta SIM-kortista numerot uuteen micro-SIM:iin?
onnistuuko jotenkin pc-suiten kautta purku ja sitten tiedostoina massamuistitilassa iphoneen..vai?
pitääkö nöyrtyä dna liikkeeseen ja saavat siellä kopioida?

http://www.iltalehti.fi/digi/2011012013032457_du.shtml

http://www.kauppalehti.fi//5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=20110155583

Miten täällä suomessa? Onko teillä pakkanen tehny puhelimelle jotain? Itse en ole varma, mutta nykyään kun yrittää ottaa kuvan, ja painaa "ota kuva" kohasta niin se ei ota kuvaa ja menee päävalikkoon. Lisäksi toi akku kuluu itsestään taskussa aika nopeaa, ja on välissä kuumentunu toi puhelin, vaikka puhelimeen ei edes koskettaisi.

Mikähän avuksi? Takuuta ei enäää ole 3G S:ssäni.

Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia pakkasen takia, paitsi akkukesto. Akku menee -20 pakkasessa todella nopeasti, varsinkin puhuessa. Mutta eikös se ole niin vähän joka vehkeellä? Jos puhelimen jökkäily käy sietämättömäksi niin ainahan sen voi resetoida ja kattoo auttaako, muuta en keksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Viimisen viikon aikana puhelin on alkanut pätkimään ja monet ovat sanoneet että tuuttaa varauttua, vaikka en ole puhelimessa. Onko kenelläkään samoja ongelmia ja onko ainut vaihtoehto viedä puhelin huoltoon?

Viimisen viikon aikana puhelin on alkanut pätkimään ja monet ovat sanoneet että tuuttaa varauttua, vaikka en ole puhelimessa. Onko kenelläkään samoja ongelmia ja onko ainut vaihtoehto viedä puhelin huoltoon?

Oma 3gs tehnyt välillä niin, että kun minulle koittaa soittaa, niin puhelin ilmoittaa että ei saa yhteyttä (=puhelin olisi kiinni), vaikka puhelin on auki täysillä kentillä.

Paha vaan kun käyttöohjeissa lukee että käyttölämpötila pitää olla 0-35C ja takuuehdoissa että takuu ei korvaa jos tuotetta on käytetty väärissä olosuhteissa. Aika hiljasta on Applen suunnalta korvauksien saaminen. Samahan oli vissiin jo aiempien versioiden kohdalla. Taitaa olla vaan Norjassa tuo kovan tason kuluttajansuojalaki.

Paha vaan kun käyttöohjeissa lukee että käyttölämpötila pitää olla 0-35C ja takuuehdoissa että takuu ei korvaa jos tuotetta on käytetty väärissä olosuhteissa. Aika hiljasta on Applen suunnalta korvauksien saaminen. Samahan oli vissiin jo aiempien versioiden kohdalla. Taitaa olla vaan Norjassa tuo kovan tason kuluttajansuojalaki.

Kyllähän se kuluttajasuoja älähtää tollasista täälläkin, mutta paljonkos Apple niistä piittaa sitten. Mutta jos noi oikeesti hajoilis pakkasesta niin suomessa ei olis tän talven jäljiltä ainuttakaan ehjää iPhonea. N8 käyttöohjeessa muuten käsketään pitää käyttölämpötila AINA +15 - +25 välillä. Noinkohan tuo -20 pakkasessa onnistuu?

Pelaakos muut foorumilaiset Angry Birdsiä? tuota on tullut nyt pelailtua ehkä 7-10 tuntia, aina ennen nukkumaan menoa ja töissä ruoka ja kahvitauoilla. Olen pelannut noin 75 rataa läpi joka mielestäni ei ole kovin paljon kun ottaa huomioon kuinka monta tuntia olen tuota kumminkin pelannut. Joko olen todella surkea tuossa pelissä tai sitten kyseessä on vaan erittänin vaikea peli. No oli miten oli niin pahasti tohon peliin jää koukkuun.
Mites muilla?

Entä onko muita hyviä pelejä jota suosittelette kokeiltavaksi.

Pelaakos muut foorumilaiset Angry Birdsiä? tuota on tullut nyt pelailtua ehkä 7-10 tuntia, aina ennen nukkumaan menoa ja töissä ruoka ja kahvitauoilla. Olen pelannut noin 75 rataa läpi joka mielestäni ei ole kovin paljon kun ottaa huomioon kuinka monta tuntia olen tuota kumminkin pelannut. Joko olen todella surkea tuossa pelissä tai sitten kyseessä on vaan erittänin vaikea peli. No oli miten oli niin pahasti tohon peliin jää koukkuun.
Mites muilla?

Entä onko muita hyviä pelejä jota suosittelette kokeiltavaksi.
Onhan se sinänsä vaikea, siis ainakin saada kolme tähteä kaikista radoista. Kyllä joskus myös se pelkkä yhden tähden suoritus ei ekalla onnistu.

Suosittelen kokeilemaan Minisquadron peliä. Piti ihan ostaa... tuossa on muuten multiplayer :D

Ihan kohta on ABssa kaikissa kentissä 3 tähteä, aikaa on mennyt luvattoman paljon :)

Ihan kohta on ABssa kaikissa kentissä 3 tähteä, aikaa on mennyt luvattoman paljon :)

:O Kenttiähän on vaikka kuinka monta +200 ja vielä 3 tähteä kaikista, ei voi ymmärtää. Tällä hetkellä olen jumiutunut yhteen kenttään, varmaan puoli tuntia olen tuota vaikka kuinka monella eri tavalla yrittänyt päästä läpi, mutta kun ei niin ei.

I Dig it: on myös peli jota olen pelannut vaikka kuinka paljon, suosittelen.

On niitä varmaan +300 ku mulla on toi Seasons versiokin tosta pelistä.

Miten täällä suomessa? Onko teillä pakkanen tehny puhelimelle jotain? Itse en ole varma, mutta nykyään kun yrittää ottaa kuvan, ja painaa "ota kuva" kohasta niin se ei ota kuvaa ja menee päävalikkoon.
Tod näk puhelin päättelee että akussa ei riitä mojoa kuvan ottamiseen. Eli toimii as specified ja yllättävän fiksusti ollakseen apple. Vai tekeekö se tuota lämpimässäkin?

Lisäksi toi akku kuluu itsestään taskussa aika nopeaa, ja on välissä kuumentunu toi puhelin, vaikka puhelimeen ei edes koskettaisi.
Tuo ei ole yhtä terve piirre.

Suositut

Back
Ylös Bottom