heh, olipa sittenkin :D
I stand corrected
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heh, olipa sittenkin :D
Niinpä, mutta mikähän olisi mielipide jos kadottelisi kenttiä jne. Tuskin olisit samaa mieltä. On mullakin autossa toi tomtomin teline mikä latailee, mutta saa tuota silti olla joka päivä lataamassa ihan pistorasiankin kautta. Ja kytkyähän ei ole jäljellä kuin vaivaiset 1½ vuotta... :wall: 1½ viikkoa huoltoa kylläpä kuulostaa hyvältä... :curs:
Huomenna menen hakemaan iPhone 3GS:n kun nykyinen 3G alkaa tosiaan olemaan tiensä päässä ja kannattaa vaihtaa työnantajankin puolesta, koska puhelin + puhe- + datapaketti tulee samanhintaiseksi kuin nykyinen puhe + data. Puheaika nousee 800min -> 2500min, joten ei noilla minutteilla pitäisi kyllä ylimääräisiä maksuja puheluista tulla.
Sitten kysymys, joka täällä jo jossain saatta olla eli en ole vielä sinut iTunesin kanssa, joten saanko miten tai mitenkään siirrettyä kaiken nykyisestä puhelimesta koneelle (mailiasetukset, kuvat, tallennetut tiedot) ja siitä sitten uuteen puhelimeen? Joitakin ohjelmia on mihin on tallennettu tietoa, joten olisi kiva saada samat ohjelmat tietoineen uuten puhelimeen.
Harkitsin pitkään tuota HTC Desire pakettia, mutta sitten olisin joutunut ottamaan itselleni liittymän ja maksamaan kk maksua, joten parempi näin.
Himottaisi vaihtaa tuohon uuteen 4G malliin. Tosin puhelin tulisi firman kautta ja nyt firmalla käytössä työsuhdepuhelimina Nokian E72:set. Kuinka hyvin iPhoneen saa hoidettua MS Outlookin yms. muut firman käyttämät systeemit jotka ovat pääsäänöisesti MS pohjaisia?
Pikakyssä..Onko olemassa sovellusta, jolla voisi työjutuissa ym. tulleet käyntikortit tuikata iPhoneen joko manuaalisesti tai vaikka valokuvalla? Kiitos
Pikakyssä..Onko olemassa sovellusta, jolla voisi työjutuissa ym. tulleet käyntikortit tuikata iPhoneen joko manuaalisesti tai vaikka valokuvalla? Kiitos
Saako mitenkään laitettua niin että muistais kahden eri paikan WiFin salasanat? Toi mun luuri kysyy aina salasanaa kun meen kotiin ja töissä taas sama juttu.
Kiitoksia paljon, juuri tällaista sovellusta vailla olinkin. Pitää nyt ensin testailla noita ilmaisversioita ja sitten ostaa se kätevin.Kyllä! Itse asiassa mm CamCard tai ScanBizcards skannaa kortit ja laittaa ne automaattisesti kontakti-kirjaan. Eli otat käytännössä kuvan kortista, sovellus lukee ja tarkistat vaan että tiedot on oikein --> Tallenna niin jää kontakteihin. Erittäin kätevää.
edit: tuosta voit hieman lukea noista. Itse olen ilmaisia käyttänyt, mutta kaverilla oli maksullinen ja se oli kyllä paljon parempi. http://www.macworld.com/appguide/article.html?article=146631