Apple - iPhone

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Soppis
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
No johan on kerrakseen, vaikea uskoa ettei olis photoshopattu laisinkaan. Mut jos todellakin on oikeita kuvia suoraan luurista, niin kyllä on puhelimeksi vähän vitun hyviä ja siinä taas nähdään että miten hommat hoidetaan kun ei vain tuijoteta jotain pixelimäärää.

Niinpä, mutta mikähän olisi mielipide jos kadottelisi kenttiä jne. Tuskin olisit samaa mieltä. On mullakin autossa toi tomtomin teline mikä latailee, mutta saa tuota silti olla joka päivä lataamassa ihan pistorasiankin kautta. Ja kytkyähän ei ole jäljellä kuin vaivaiset 1½ vuotta... :wall: 1½ viikkoa huoltoa kylläpä kuulostaa hyvältä... :curs:

No minkä värkin saat edes lähelle noin nopeasti huollosta ?
Ostappa kamera ja pistä se nyt huoltoon, parhaassa tapauksessa saat sen ehkä heinäkuun aikana pois, normitapaus on palautus elokuussa.
Ja juu, ainakin allekirjoittaneella oli 3GS:ssä aivan samankaltaisia vikoja, joten kuulosti erittäin tutulta ja tiedän miten se turhautti. Ne ongelmat korjaantui huoltokäynnillä heti. Ainoa mitä tein oli se, että kirosin että myin 3G:n pois. Ostin tilapäisesti tilalle sitten Nokian 3720 Classicin, voin sitä käyttää eräjormailussa 2:s kortilla sitten.
Jos haluat tapella ja inistä koneen vioista tekemättä asialle mitään, niin eihän se meiltä muilta pois ole.

Pikakyssä..Onko olemassa sovellusta, jolla voisi työjutuissa ym. tulleet käyntikortit tuikata iPhoneen joko manuaalisesti tai vaikka valokuvalla? Kiitos

Huomenna menen hakemaan iPhone 3GS:n kun nykyinen 3G alkaa tosiaan olemaan tiensä päässä ja kannattaa vaihtaa työnantajankin puolesta, koska puhelin + puhe- + datapaketti tulee samanhintaiseksi kuin nykyinen puhe + data. Puheaika nousee 800min -> 2500min, joten ei noilla minutteilla pitäisi kyllä ylimääräisiä maksuja puheluista tulla.

Sitten kysymys, joka täällä jo jossain saatta olla eli en ole vielä sinut iTunesin kanssa, joten saanko miten tai mitenkään siirrettyä kaiken nykyisestä puhelimesta koneelle (mailiasetukset, kuvat, tallennetut tiedot) ja siitä sitten uuteen puhelimeen? Joitakin ohjelmia on mihin on tallennettu tietoa, joten olisi kiva saada samat ohjelmat tietoineen uuten puhelimeen.

Harkitsin pitkään tuota HTC Desire pakettia, mutta sitten olisin joutunut ottamaan itselleni liittymän ja maksamaan kk maksua, joten parempi näin.

Huomenna menen hakemaan iPhone 3GS:n kun nykyinen 3G alkaa tosiaan olemaan tiensä päässä ja kannattaa vaihtaa työnantajankin puolesta, koska puhelin + puhe- + datapaketti tulee samanhintaiseksi kuin nykyinen puhe + data. Puheaika nousee 800min -> 2500min, joten ei noilla minutteilla pitäisi kyllä ylimääräisiä maksuja puheluista tulla.

Sitten kysymys, joka täällä jo jossain saatta olla eli en ole vielä sinut iTunesin kanssa, joten saanko miten tai mitenkään siirrettyä kaiken nykyisestä puhelimesta koneelle (mailiasetukset, kuvat, tallennetut tiedot) ja siitä sitten uuteen puhelimeen? Joitakin ohjelmia on mihin on tallennettu tietoa, joten olisi kiva saada samat ohjelmat tietoineen uuten puhelimeen.

Harkitsin pitkään tuota HTC Desire pakettia, mutta sitten olisin joutunut ottamaan itselleni liittymän ja maksamaan kk maksua, joten parempi näin.

Ota itunesilla backup siitä luurista ja sitten palautat sen kun on uusi luuri kiinni.

http://support.apple.com/kb/ht2109

Piru kun en löytänyt Soneran asiakaspalvelun meiliä mistään. Olisin kysynyt että onko jotain listaa mihin voi pistää nimensä uuden iPhonen varausta ajatellen.

Eilen soitin aspaan ja kysyin että saanko jollain konstilla kytkyn nykysestä luurista purettua jos otan uuden iPhonen, ja siellä sedällä ei ollut mitään varmuutta että se edes tulis Soneralle myyntiin.... Mutta kuten viime vuodesta opimme, joka asiakaspalvelija joko ei tiedä mitään tai luulee tietävänsä kaiken, mutta on silti väärässä...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Ei taatusti tiedä missä mennään. Ei sille luuripäälle kerrota noista yhtään mitään ennen kuin kaikki on 100% varmaa.

Saako mitenkään laitettua niin että muistais kahden eri paikan WiFin salasanat? Toi mun luuri kysyy aina salasanaa kun meen kotiin ja töissä taas sama juttu.

Himottaisi vaihtaa tuohon uuteen 4G malliin. Tosin puhelin tulisi firman kautta ja nyt firmalla käytössä työsuhdepuhelimina Nokian E72:set. Kuinka hyvin iPhoneen saa hoidettua MS Outlookin yms. muut firman käyttämät systeemit jotka ovat pääsäänöisesti MS pohjaisia?

Himottaisi vaihtaa tuohon uuteen 4G malliin. Tosin puhelin tulisi firman kautta ja nyt firmalla käytössä työsuhdepuhelimina Nokian E72:set. Kuinka hyvin iPhoneen saa hoidettua MS Outlookin yms. muut firman käyttämät systeemit jotka ovat pääsäänöisesti MS pohjaisia?

Helpommin kuin Nokiaan. Toimivat kuin se kuuluisa junan vessa.

Pikakyssä..Onko olemassa sovellusta, jolla voisi työjutuissa ym. tulleet käyntikortit tuikata iPhoneen joko manuaalisesti tai vaikka valokuvalla? Kiitos

Kyllä! Itse asiassa mm CamCard tai ScanBizcards skannaa kortit ja laittaa ne automaattisesti kontakti-kirjaan. Eli otat käytännössä kuvan kortista, sovellus lukee ja tarkistat vaan että tiedot on oikein --> Tallenna niin jää kontakteihin. Erittäin kätevää.

edit: tuosta voit hieman lukea noista. Itse olen ilmaisia käyttänyt, mutta kaverilla oli maksullinen ja se oli kyllä paljon parempi. http://www.macworld.com/appguide/article.html?article=146631

Saako mitenkään laitettua niin että muistais kahden eri paikan WiFin salasanat? Toi mun luuri kysyy aina salasanaa kun meen kotiin ja töissä taas sama juttu.

hmmm.. kyllä mulla muistaa kaikkien verkkojen salasanat mitkä oon sinne ikinä syöttäny. Enkä kyllä löytäny asetusta millä ton ominaisuuden sais poiskaan. Sellaisissa wlaneissa missä on erillinen webbipohjainen kirjautumissivu toi ei tietenkään toimi. Koita resetoida verkkoasetukset jos sitten alkaisi muistamaan..

Kyllä! Itse asiassa mm CamCard tai ScanBizcards skannaa kortit ja laittaa ne automaattisesti kontakti-kirjaan. Eli otat käytännössä kuvan kortista, sovellus lukee ja tarkistat vaan että tiedot on oikein --> Tallenna niin jää kontakteihin. Erittäin kätevää.

edit: tuosta voit hieman lukea noista. Itse olen ilmaisia käyttänyt, mutta kaverilla oli maksullinen ja se oli kyllä paljon parempi. http://www.macworld.com/appguide/article.html?article=146631
Kiitoksia paljon, juuri tällaista sovellusta vailla olinkin. Pitää nyt ensin testailla noita ilmaisversioita ja sitten ostaa se kätevin.

Näitä hyötysoftista ajankäytönhallintaan tehty Things on muuten toodeella loisto sovellus!

Back
Ylös Bottom